Gå til innhold

Når forholdet har gått til forakt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ikke minst barna! De er og kommer alltid til å være drivkraften min. Hvilket eksempel vil jeg være for de? Hva fortjener de å oppleve og se av kjærlige, gode nære relasjoner.

Men er også litt redd for å være alenemor til 3, som er relativt små. Blir hardt, og jeg tenker ikke gresset er grønnere på den andre siden. Det blir beintøft alene også.

Ts

Anonymkode: 22db6...cbc

Men det er grønnere. Du får mer energi og bedre livskvalitet. Dette vil barna merke. 

Anonymkode: dfdc0...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spar opp penger i 4-5 mnd. Det vil hjelpe deg enormt. Det finnes gode aksjer som stiger godt for tiden som kan tjene litt raske penger på, om så bare bittelitt. Alt vil jo hjempe.

Anonymkode: 2ceea...b3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Spar opp penger i 4-5 mnd. Det vil hjelpe deg enormt. Det finnes gode aksjer som stiger godt for tiden som kan tjene litt raske penger på, om så bare bittelitt. Alt vil jo hjempe.

Anonymkode: 2ceea...b3f

Ey, aksjer skal hun holde seg langt unna på 4-5 måneders sikt. Du vet aldri hva som kan skje. Merk at jeg er aksjeoptimist, men dette er et ekstremt dårlig forslag.

TS., det er en relativt lang prosess med barn i bildet. Er dere gift? Hvis ikke, har dere samboerkontrakt? Gjør research. Er dere samboere, så vil du beholde alt du sparer selv, er dere gift vil mannen få halvparten av hva du sparer.

Anonymkode: ed75c...cb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ey, aksjer skal hun holde seg langt unna på 4-5 måneders sikt. Du vet aldri hva som kan skje. Merk at jeg er aksjeoptimist, men dette er et ekstremt dårlig forslag.

TS., det er en relativt lang prosess med barn i bildet. Er dere gift? Hvis ikke, har dere samboerkontrakt? Gjør research. Er dere samboere, så vil du beholde alt du sparer selv, er dere gift vil mannen få halvparten av hva du sparer.

Anonymkode: ed75c...cb6

Hvis ho tar ut penger jevnlig så går det vel bra? Bare å si de er brukt til noe annet og gjem unna. 

Anonymkode: dfdc0...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde de samme følelsene i over to år. Gikk etter covid da det var litt logistikk som måtte til under pandemi. 

Jeg husker jeg tenkte hvorfor jeg ikke gjorde det før. Når forakten kommer, da er forholdet ferdig. 

Anonymkode: ca397...76e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.11.2024 den 8.35):

Må bare si at det ikke bare er slike dager, og han er også en fantastisk far. Ts

Anonymkode: 22db6...cbc

En fantastisk far behandler ikke moren til ungene sine dårlig. Du har for lave krav, ts. 

Anonymkode: 120c3...6c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...