AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #21 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ikke minst barna! De er og kommer alltid til å være drivkraften min. Hvilket eksempel vil jeg være for de? Hva fortjener de å oppleve og se av kjærlige, gode nære relasjoner. Men er også litt redd for å være alenemor til 3, som er relativt små. Blir hardt, og jeg tenker ikke gresset er grønnere på den andre siden. Det blir beintøft alene også. Ts Anonymkode: 22db6...cbc Men det er grønnere. Du får mer energi og bedre livskvalitet. Dette vil barna merke. Anonymkode: dfdc0...9d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #22 Del Skrevet 11. november 2024 Spar opp penger i 4-5 mnd. Det vil hjelpe deg enormt. Det finnes gode aksjer som stiger godt for tiden som kan tjene litt raske penger på, om så bare bittelitt. Alt vil jo hjempe. Anonymkode: 2ceea...b3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #23 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Spar opp penger i 4-5 mnd. Det vil hjelpe deg enormt. Det finnes gode aksjer som stiger godt for tiden som kan tjene litt raske penger på, om så bare bittelitt. Alt vil jo hjempe. Anonymkode: 2ceea...b3f Ey, aksjer skal hun holde seg langt unna på 4-5 måneders sikt. Du vet aldri hva som kan skje. Merk at jeg er aksjeoptimist, men dette er et ekstremt dårlig forslag. TS., det er en relativt lang prosess med barn i bildet. Er dere gift? Hvis ikke, har dere samboerkontrakt? Gjør research. Er dere samboere, så vil du beholde alt du sparer selv, er dere gift vil mannen få halvparten av hva du sparer. Anonymkode: ed75c...cb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #24 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ey, aksjer skal hun holde seg langt unna på 4-5 måneders sikt. Du vet aldri hva som kan skje. Merk at jeg er aksjeoptimist, men dette er et ekstremt dårlig forslag. TS., det er en relativt lang prosess med barn i bildet. Er dere gift? Hvis ikke, har dere samboerkontrakt? Gjør research. Er dere samboere, så vil du beholde alt du sparer selv, er dere gift vil mannen få halvparten av hva du sparer. Anonymkode: ed75c...cb6 Hvis ho tar ut penger jevnlig så går det vel bra? Bare å si de er brukt til noe annet og gjem unna. Anonymkode: dfdc0...9d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #25 Del Skrevet 12. november 2024 Jeg hadde de samme følelsene i over to år. Gikk etter covid da det var litt logistikk som måtte til under pandemi. Jeg husker jeg tenkte hvorfor jeg ikke gjorde det før. Når forakten kommer, da er forholdet ferdig. Anonymkode: ca397...76e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #26 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (På 10.11.2024 den 8.35): Må bare si at det ikke bare er slike dager, og han er også en fantastisk far. Ts Anonymkode: 22db6...cbc En fantastisk far behandler ikke moren til ungene sine dårlig. Du har for lave krav, ts. Anonymkode: 120c3...6c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #27 Del Skrevet 12. november 2024 Les empowered wife, reddet oss🥰 Anonymkode: 632b7...ab0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå