Gå til innhold

Han er 34 år, jeg er 21 år

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Uansett hvor moden du er for alderen din TS, kommer du med stor sikkerhet til å tenke at han er en ekkel mann etter du fyller 25-30

Anonymkode: 7a350...26d

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vent, hva?? 3 år og du vet egentlig ikke hvem han er eller hvordan han ser ut nå, i smarttelefonens tid? Hva er det egentlig du er usikker på her? 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Det er det sikkert. Jeg har aldri vært borti en mann som kan være gift og snakke med meg før, så jeg vet ikke hvordan mønsteret der evt er. Jeg har spurt han noen ganger ila disse årene om å få et bilde av hvordan han ser ut. Men da bare fått tilsendt noen bilder som er et par år gamle. Som jeg nevner lenger opp her, så vil jeg tro at det er fordi utseende hans kanskje har endret seg en del.

Fått mye bilder av nevøen hans, når han passer han en gang i blant og sånn. Også fått bilde av foreldrene hans og broen hans (altså faren til nevøen) med denne nevøen. Men selvfølgelig, hvis han absolutt skal være gift så kan jo dette være hans unge. Men jeg tviler. 

For meg virker han egt litt som en einstøing, han er mye på telttur og sånn, ofte med kompiser men også alene. Han virker heller som en som ikke har så mye erfaring med damer (han har ligget med en del, men ikke hatt noe ordentlig forhold) enn en som kan være gift. Men man vet jo aldri med så lite informasjon.

Ts

Anonymkode: 91097...9d2

Ja, det er jo en sjangse at han er normal på et vis. 

Men jeg syns fortsatt at det er merkelig. Lurer på om han gjør dette av trygghet, fordi han har lite erfaring og du virker svært lite dømmende. 

Anonymkode: 621ab...1d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Prøv å undersøk han bak ryggen hans, men ikke fortell det. Du vet hvor han bor, hvem han er i slekt med, hva han heter, hvordan han ser ut og mulig alder. Det kan jo ikke være umulig å finne han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, det er jo en sjangse at han er normal på et vis. 

Men jeg syns fortsatt at det er merkelig. Lurer på om han gjør dette av trygghet, fordi han har lite erfaring og du virker svært lite dømmende. 

Det kan jo være det! Har pratet med noen som jeg anser som merkelige og litt creepy før, og de skriver på en helt annen måte enn det han her gjør. Så sånn sett synes jeg han kan virke normal.

Det kan jo være! Jeg har jo ikke mast noe veldig på han om bilder av han og om å møtes og sånn. Men husker jeg spurte han for 2 år siden om å møtes bare for å se reaksjonen hans. Og da svarte han noe lignende "jeg har lyst, men du er alt for fin for meg". Så man begynner jo å lure da.

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Prøv å undersøk han bak ryggen hans, men ikke fortell det. Du vet hvor han bor, hvem han er i slekt med, hva han heter, hvordan han ser ut og mulig alder. Det kan jo ikke være umulig å finne han.

Jeg har prøvd! Vet sånn ca hvilket område han bor i, men så lenge han er litt anonym så vet jeg jo ikke om han har Facebook og slikt. Jeg vet også bare fornavn og ikke etternavn, så det gjør det også litt vanskelig å finne både han og øvrig familie. Noen god måte å finne ut dette på når man har så lite å gå på?😅

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det kan jo være det! Har pratet med noen som jeg anser som merkelige og litt creepy før, og de skriver på en helt annen måte enn det han her gjør. Så sånn sett synes jeg han kan virke normal.

Det kan jo være! Jeg har jo ikke mast noe veldig på han om bilder av han og om å møtes og sånn. Men husker jeg spurte han for 2 år siden om å møtes bare for å se reaksjonen hans. Og da svarte han noe lignende "jeg har lyst, men du er alt for fin for meg". Så man begynner jo å lure da.

Ts

Nei. Det der er så typisk manipulering og sukk aksepter meg. 

Lov å være usikker på segselv, jeg ser på han gjennom mye eldre brillene da dømmer jeg han øutomatisk som mer creepy. Du var 19 år da. Det er for meg utenkelig å prøve meg på en 19 år gammel gutt å si, huff jeg er ikke fin(vær den som overtaler meg til å møte deg, så det blir du som legger an på meg og jeg står fri fra ansvar)

Men syns du skal sjekke han ut, bare for å få det avdekket en gang for alle. Er jo litt gøy med etterforskning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har prøvd! Vet sånn ca hvilket område han bor i, men så lenge han er litt anonym så vet jeg jo ikke om han har Facebook og slikt. Jeg vet også bare fornavn og ikke etternavn, så det gjør det også litt vanskelig å finne både han og øvrig familie. Noen god måte å finne ut dette på når man har så lite å gå på?😅

Ts

Kjenner du noen som kjenner han, vet du hva han jobber som?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kjenner du noen som kjenner han, vet du hva han jobber som?

Hobbyer han kan være med på arrangementer i en klubb som kan ha bilder på nett 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han trenger ikke å være 34 engang, men kan være eldre og derfor ikke sender bilder. 

Dropp hele fyren. Han er ikke noe langvarig, eller noen å få barn med.  Sjansen for at det er noe mentalt galt med fyren er stor når han som 32 går etter 19åring. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei. Det der er så typisk manipulering og sukk aksepter meg. 

Lov å være usikker på segselv, jeg ser på han gjennom mye eldre brillene da dømmer jeg han øutomatisk som mer creepy. Du var 19 år da. Det er for meg utenkelig å prøve meg på en 19 år gammel gutt å si, huff jeg er ikke fin(vær den som overtaler meg til å møte deg, så det blir du som legger an på meg og jeg står fri fra ansvar)

Men syns du skal sjekke han ut, bare for å få det avdekket en gang for alle. Er jo litt gøy med etterforskning.

Kan være noe i det du skriver ja, jeg synes det var litt merkelig svar fra han men tenkte ikke så mye over det. 

Jeg synes også det hadde vært fint å fått vite mer, da hadde jeg sluppet å lure noe mer i hvert fall. Tenker det ikke er så ufarlig å evt prate med han på tlf, får jo ikke gjort så mye skade der. Men hadde aldri i livet f.eks turt å dra hjem til han når jeg vet såpass lite om han og hvorfor han holder tilbake. Da kunne jeg jo gått rett i overgrep's eller drapsfella😅

Men ja, må prøve å finne ut litt mer. Jeg er egt ganske god på å stalke folk. Men vanskelig uten etternavnet gitt😂

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kan være noe i det du skriver ja, jeg synes det var litt merkelig svar fra han men tenkte ikke så mye over det. 

Jeg synes også det hadde vært fint å fått vite mer, da hadde jeg sluppet å lure noe mer i hvert fall. Tenker det ikke er så ufarlig å evt prate med han på tlf, får jo ikke gjort så mye skade der. Men hadde aldri i livet f.eks turt å dra hjem til han når jeg vet såpass lite om han og hvorfor han holder tilbake. Da kunne jeg jo gått rett i overgrep's eller drapsfella😅

Men ja, må prøve å finne ut litt mer. Jeg er egt ganske god på å stalke folk. Men vanskelig uten etternavnet gitt😂

Ts

Kan bære jeg som overdriver, dette er en rar situasjon, menn har jo selvtilitts problemer de også. Å om han er uerfaren romantisk, du er mye yngre, sikkert veldig pen.

Ja, lurt å være på den sikre siden 😅

Håper du finner ut av det, er nesten gøyere om du klarer det uten etternavnet. Men jeg tenker om du spørr om å ringe han, sier han sikkert ja. Tror han holder igjen fordi han tror du ikke vil, kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kan bære jeg som overdriver, dette er en rar situasjon, menn har jo selvtilitts problemer de også. Å om han er uerfaren romantisk, du er mye yngre, sikkert veldig pen.

Ja, lurt å være på den sikre siden 😅

Håper du finner ut av det, er nesten gøyere om du klarer det uten etternavnet. Men jeg tenker om du spørr om å ringe han, sier han sikkert ja. Tror han holder igjen fordi han tror du ikke vil, kanskje.

Jaa, jeg synes også dette er veldig gøy og litt spennende! Han slår meg som en som er litt einstøing, men allikevel med sosiale antenner og både familie og kompiser rundt seg som han er en del med. Men fyren kan jo for all del være spesiell for det.

Jeg har prøvd i alle disse 3 åra å finne han, men gitt opp rimelig fort uten etternavnet, er så utrolig vanskelig. Føler ikke jeg kan spørre han om etternavnet heller😅 

Jeg spurte han om det for litt siden, da sa han "ja, det kan vi gjøre", det skjer sikkert ikke uten at jeg maser litt mer. Men hadde vært veldig gøy å få høre hvordan han er og hva han sier over tlf. Finner veldig fort ut hvilken type han er da. Også finner jeg sikkert fulle navnet hans hvis jeg først har tlf nr.

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jaa, jeg synes også dette er veldig gøy og litt spennende! Han slår meg som en som er litt einstøing, men allikevel med sosiale antenner og både familie og kompiser rundt seg som han er en del med. Men fyren kan jo for all del være spesiell for det.

Jeg har prøvd i alle disse 3 åra å finne han, men gitt opp rimelig fort uten etternavnet, er så utrolig vanskelig. Føler ikke jeg kan spørre han om etternavnet heller😅 

Jeg spurte han om det for litt siden, da sa han "ja, det kan vi gjøre", det skjer sikkert ikke uten at jeg maser litt mer. Men hadde vært veldig gøy å få høre hvordan han er og hva han sier over tlf. Finner veldig fort ut hvilken type han er da. Også finner jeg sikkert fulle navnet hans hvis jeg først har tlf nr.

Ts

Men kanskje du kan spørre om etternavn? Eller bare si, har lyst til å ringe deg, passer det nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, altså hensikten min med dette innlegget var egt bare å høre hva dere synes om denne situasjonen.

Jeg har bare hatt han på snap I 3 år og pratet med han når det passer seg. Litt mer og litt mindre i perioder. Jeg har aldri hatt noen forhåpninger om at dette skulle bli noe seriøst eller mannen i mitt liv. Jeg hadde synes det vært spennende å få vite litt mer om han, siden han har gitt ut så lite informasjon. Men jeg lar det selvfølgelig ikke gå langt hvis det viser seg at han er skikkelig ekkel eller litt "off".

Ts

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ts

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Ts

Du skriver at du er moden ts, men dette fremstår som ekstremt naivt og umodent. 

Ingen seriøse menn holder på slik. Ingen! 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har personlig ikke helt den samme erfaringen, som en mann i 30årene så er alle veninnene mine ikke så veldig mye yngre enn meg.

Det sagt så er jeg foreldreløs og har brukt mye av livet på å finne ut hva en mann er og bare nå nylig har begynnt å utforske mer hva det vil si å være en dame. Jeg har funnet et par damer gjennom dating apper og blir ofte til å bytte over til snapchat eller fb.

Jeg har ikke møtt de damene jeg har snakket med nå ca i et år fordi de bor lenger vekke og jeg har mye å gjøre hele tiden. Bilder og diverse gjør jeg veldig lite av fordi jeg kan lite om bra bilder og har en dårlig mobil. (sende snap er ille nok)

Tipper viss han ikke har gjort noe serlig innitiativ på å møte deg, så er han nok ikke så veldig intressert og har sikkert andre han chatter med på snap og fannt deg grei nok til å ha som venn online. Faktumet at dere chatted på tinder sammen i 3 år før dere gikk over til snap, gjør dere begge veldig mystiske.

Endret av DanielF
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så du har en nett-venn som du aldri har møtt.

Jeg har hatt samtaler som har vært fine på nett, men når jeg møter vedkommende i virkeligheta har vi ingen kjemi der. Så jeg synes det kan være tid for å hilse på han i virkeligheta. Om han ikke vil, er han gift eller noe, så kan du helt rolig gå videre og finne noen andre å flørte med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...