Gå til innhold

Han er 34 år, jeg er 21 år

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei!

Jeg har "kjent" en fyr jeg matchet med på tinder I 3 år nå. Vi pratet en del på tinder før vi gikk over til å prate på snap, og der har vi pratet siden. Det har vært litt fra og til ettersom jeg fikk meg kjæreste ila denne tiden som varte i ca 1 år. Men vi har holdt kontakten allikevel.

Vi har veldig bra kjemi over chat i hvert fall og jeg synes han virker veldig koselig og matcher min personlighet godt. Men som overskriften sier så er han jo 34, altså 13 år eldre enn meg.

Vi har ikke møttes eller pratet på tlf disse årene, bare over snap. Han bor ikke alt for langt unna meg. Jeg har ikke fått et bilde av han som er tatt nå i nyere tid. Så jeg vet ikke helt hvordan han ser ut akkurat nå. Vet heller ikke hans fulle navn, så får ikke søkt han opp på sosiale medier. Men han er bildebekreftet på tinder og jeg har jo sett litt eldre bilder, så jeg veit at han ikke er en catfish i hvert fall. Men litt mystisk er han jo.

Jeg har ikke noen direkte planer om å gjøre en stor innsats for at dette skal bli noe seriøst og at vi skal treffes med en gang. Synes bare han er koselig å prate med, men synes det hadde vært spennende å høre hva dere synes.

Anonymkode: 91097...9d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg syns du skal holde deg unna. Hvorfor gir han deg ikke en identitet etter hele 3 år? 

Det finnes så mange mennesker i verden. Så du husker at du har flere valg.

Anonymkode: 621ab...1d0

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var 18 og han over 30 da dere begynte å meldes. Hvilket sier altfor mye om fyren. 

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg syns du skal holde deg unna. Hvorfor gir han deg ikke en identitet etter hele 3 år? 

Det finnes så mange mennesker i verden. Så du husker at du har flere valg.

Skal være enig med deg at det er litt rart! Nå har det vært mye til og fra som sagt, og ikke en jeg tar seriøst nok enda til at jeg har mast mye på han for å få vite. Vet ikke om han har en god grunn, men litt mystisk er det ja.

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Trolltunge skrev (1 minutt siden):

Du var 18 og han over 30 da dere begynte å meldes. Hvilket sier altfor mye om fyren. 

Ja, jo! Jeg var 19 og han var 32, skal sies at jeg er ganske moden for alderen og alltid har vært tiltrukket og tiltrukket meg litt eldre mannfolk. Men han her er den eldste. 

Tar absolutt ikke han her i forsvar på noen måte, synes jo han er litt mystisk. 

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skal være enig med deg at det er litt rart! Nå har det vært mye til og fra som sagt, og ikke en jeg tar seriøst nok enda til at jeg har mast mye på han for å få vite. Vet ikke om han har en god grunn, men litt mystisk er det ja.

Ts

Ikke stol på han før du får se han på videocall. Å til å med da, hvordan er han som person? Dere er på snap og du får ikke bilder, det er ikke mystisk, det er et stort varselstegn.

sender du bilder?

Vær redd, han her kan faktisk være skikkelig ekkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, jo! Jeg var 19 og han var 32, skal sies at jeg er ganske moden for alderen og alltid har vært tiltrukket og tiltrukket meg litt eldre mannfolk. Men han her er den eldste. 

Ts

At du er moden for alderen er irrelevant. Det visste jo ikke han da dere matchet. Poenget er at han har satt aldersbegrensningen på tinder til 18 da han var 32.

tiipper også gift

Anonymkode: 30daa...96b

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ts

Du er ikke 30 år moden, jeg vet forsi jeg er 30 og svært bekymret over hvor useriøst du tar dette. Du vil lære med tiden. Du er ikke så moden som du tror, uten at det er galt. Det er en del av livet å fint på måter også, nyt det å vær alderen din, du får ikke tilbake denne tiden.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

La oss si at det skulle bli seriøst, og du skal studere etc og kanskje du ikke vil ha barn før du er rundt 30 (som er mer normalt i dag), og da vil han være 43 år. Så når det barnet skal konfirmeres er han nesten 60.. 

Anonymkode: 5b2a6...d9c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke noe i veien med det. Dere er begge voksne som kan eie egen bolig og kjøre egen bil. 

Mange her inne som kommer til å snakke om frontallapp osv men de er det bare å ignorere.

Har dere ikke noe å snakke om så er det ikke noe å satse på selvsagt.

Anonymkode: 50537...adf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ts

Han er ikke mystisk. Han holder igjen informasjon for han er ikke ærlig og åpen med deg. Og hva fremtid ser du for deg med en sånn fyr?

Når jeg prater med noen skal jeg vite identiteten deres i det vi begynner å chatte.

Anonymkode: cf0de...c93

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når du er 30 år, vil du se på deg nå 19-årige som ikke så moden som du tror du.

Men helt uavhengig av det: Ikke kast bort tid på en fyr som er gift. Det være seg om han er 25, 35 eller hvor gammel han eller du måtte være.

Er han utro mot andre, kan han like fort være utro mot deg. Du kan aldri ha tilitt til en slik kar. Gå videre.

Anonymkode: aa940...e69

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke noe i veien med det. Dere er begge voksne som kan eie egen bolig og kjøre egen bil. 

Mange her inne som kommer til å snakke om frontallapp osv men de er det bare å ignorere.

Har dere ikke noe å snakke om så er det ikke noe å satse på selvsagt.

Anonymkode: 50537...adf

Nei, jeg vet jo om mange som har 13 års aldersforskjell og noen har jo mer enn det også. Vi har som sagt veldig god kjemi og mye å prate om, så det står det ikke på.

Det som er rart er at jeg ikke har fått et nylig bilde av han og ikke vet så mye om han. Tenker at det kan være smart å prate med han på tlf, da får jeg fort et inntrykk om han er ekkel😅

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når du er 30 år, vil du se på deg nå 19-årige som ikke så moden som du tror du.

Men helt uavhengig av det: Ikke kast bort tid på en fyr som er gift. Det være seg om han er 25, 35 eller hvor gammel han eller du måtte være.

Er han utro mot andre, kan han like fort være utro mot deg. Du kan aldri ha tilitt til en slik kar. Gå videre.

Anonymkode: aa940...e69

Jeg tviler sterkt på at han er gift mtp de snappene han faktisk har sendt av omgivelsene og andre ting. Samt ting han har sagt. For all del, han kan jo være det, men da har han vært jævlig flink til å skjule det isåfall😅

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg tviler sterkt på at han er gift mtp de snappene han faktisk har sendt av omgivelsene og andre ting. Samt ting han har sagt. For all del, han kan jo være det, men da har han vært jævlig flink til å skjule det isåfall😅

Ts

Huff, det er lett å fake det. Du etterspør ikke en gang å vite noen om han, men har gitt han oppmerksomhet i 3 hele år selv om du ikke er sikker på hvordan han ser ut.

Hva har han sendt av omgivelsene som gjør det utelukket? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ikke stol på han før du får se han på videocall. Å til å med da, hvordan er han som person? Dere er på snap og du får ikke bilder, det er ikke mystisk, det er et stort varselstegn.

sender du bilder?

Vær redd, han her kan faktisk være skikkelig ekkel.

Nei, jeg kommer til å forholde meg meget skeptisk frem til det motsatte evt blir bevist ja😅 jeg får bilder av alt annet han driver med utenom bilde av han selv. Han har bare sendt meg noen bilder som er typ et par år gamle hvis jeg har spurt. Vil tippe han har endret seg en del i utseende så lenge han ikke vil sende bilde av hvordan han ser ut nå. Enig at det er veldig rart ja.

Jeg sender noen snapper i blant av hva jeg driver med og en eller annen selfie. 

Som sagt så beholder jeg meg meget skeptisk. Jeg hadde synes det hadde vært koselig å bli bedre kjent med han så lenge vi har god kjemi. Men som du sier så er det noen store varseltegn her som jeg tar på alvor. Er rart å holde tilbake Basic informasjon som man egt ikke burde vært redd for å dele om seg selv.

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du kommer neppe til å forholde deg til at det unisone rådet her er å droppe ham uansett.

Hva er du ute etter, da? Om du vil ha en liten flørt eller et ligg eller to, kjør på. 

Om du er på jakt etter et forhold av noen varighet, er det en sykt dårlig ide med den aldersforskjellen. Han er en fyr som i ganske godt voksen alder kikket etter attenåringer på tinder. Du er fortsatt ikke ferdig med din modning (du tror det kanskje, men du er ikke det). Om fem års tid har du vokst langt forbi ham, og da er det himla kjipt om du sitter der med felles boliglån og kanskje et snev av barn. 

Anonymkode: 732a6...598

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Huff, det er lett å fake det. Du etterspør ikke en gang å vite noen om han, men har gitt han oppmerksomhet i 3 hele år selv om du ikke er sikker på hvordan han ser ut.

Hva har han sendt av omgivelsene som gjør det utelukket? 

Det er det sikkert. Jeg har aldri vært borti en mann som kan være gift og snakke med meg før, så jeg vet ikke hvordan mønsteret der evt er. Jeg har spurt han noen ganger ila disse årene om å få et bilde av hvordan han ser ut. Men da bare fått tilsendt noen bilder som er et par år gamle. Som jeg nevner lenger opp her, så vil jeg tro at det er fordi utseende hans kanskje har endret seg en del.

Fått mye bilder av nevøen hans, når han passer han en gang i blant og sånn. Også fått bilde av foreldrene hans og broen hans (altså faren til nevøen) med denne nevøen. Men selvfølgelig, hvis han absolutt skal være gift så kan jo dette være hans unge. Men jeg tviler. 

For meg virker han egt litt som en einstøing, han er mye på telttur og sånn, ofte med kompiser men også alene. Han virker heller som en som ikke har så mye erfaring med damer (han har ligget med en del, men ikke hatt noe ordentlig forhold) enn en som kan være gift. Men man vet jo aldri med så lite informasjon.

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du kommer neppe til å forholde deg til at det unisone rådet her er å droppe ham uansett.

Hva er du ute etter, da? Om du vil ha en liten flørt eller et ligg eller to, kjør på. 

Om du er på jakt etter et forhold av noen varighet, er det en sykt dårlig ide med den aldersforskjellen. Han er en fyr som i ganske godt voksen alder kikket etter attenåringer på tinder. Du er fortsatt ikke ferdig med din modning (du tror det kanskje, men du er ikke det). Om fem års tid har du vokst langt forbi ham, og da er det himla kjipt om du sitter der med felles boliglån og kanskje et snev av barn. 

Anonymkode: 732a6...598

Nei, altså hensikten min med dette innlegget var egt bare å høre hva dere synes om denne situasjonen.

Jeg har bare hatt han på snap I 3 år og pratet med han når det passer seg. Litt mer og litt mindre i perioder. Jeg har aldri hatt noen forhåpninger om at dette skulle bli noe seriøst eller mannen i mitt liv. Jeg hadde synes det vært spennende å få vite litt mer om han, siden han har gitt ut så lite informasjon. Men jeg lar det selvfølgelig ikke gå langt hvis det viser seg at han er skikkelig ekkel eller litt "off".

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...