AnonymBruker Skrevet 9. november #1 Del Skrevet 9. november Legen sier det bok vil ta litt lenger tid siden baby ligger og sparker i morkaken - som ligger i fremre vegg av livmoren. Dere andre med morkake foran, når kjente dere liv? Anonymkode: 1d6bb...39b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #2 Del Skrevet 9. november Rundt uke 21 Anonymkode: ad001...d9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #3 Del Skrevet 9. november Uke 19, rett etter ordinær ultralyd. Anonymkode: 24f5c...b79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #4 Del Skrevet 9. november I uke 17, barn nr 2 Anonymkode: c8c1f...8a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leamur Skrevet 9. november #5 Del Skrevet 9. november Rundt uke 20. barn nr 2. nå er jeg uke 37 og kjenner spark og slag på sidene og under der morkaken er plassert. Så den demper fortsatt mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarinaB Skrevet 9. november #6 Del Skrevet 9. november Uke 15 med nr 1 og uke 12-13 med nr 2. Da bare bevegelse i form av at det kilte, små bobler som sprakk, veldig svakt men tydelig. Men skikkelige spark kjente jeg med nr.1 ca uke 20 og uke 18 med nr 2. Nå er jeg i uke 29 og helt siden de ordentlige sparkene har det vært full fest så og si hver dag. Kjenner godt med spark over hele magen, føler ikke morkaka demper noe særlig😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #7 Del Skrevet 9. november Uke 21 med første. Tidligere med nr 2, men husker ikke hvilken uke. Anonymkode: 94b15...f6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #8 Del Skrevet 9. november 24 Anonymkode: 8cf20...19b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 9. november #9 Del Skrevet 9. november Kjente det rundt uke 21, men det ble ikke sånn at jeg kunne logge regelmessighet før rundt uke 28 fordi jeg syntes det var vanskelig å kjenne før det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #10 Del Skrevet 9. november Uke 20. Og der var samtidig som jeg fant ut at jeg var gravid. Anonymkode: 05fd4...53c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #11 Del Skrevet 9. november Rundt uke 24. Anonymkode: e9920...732 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #12 Del Skrevet 10. november Jeg kjente absolutt ingenting før uke 24 (muligens noe "bobler", men har alltid hatt mye lufttrøbbel, og kunne ikke kjenne forskjell før da). Tydelige spark tror jeg ikke at jeg kjente før i uke 28, hvertfall ikke noe jeg kunne registrere. Men fra et sted mellom da og uke 30+ var det mer regelmessig bevegelse hver dag å følge med på. Så ikke bli stresset hvis det tar litt tid, men be gjerne om ekstra sjekker før du får fulgt med selv ❤️ Anonymkode: 78809...59e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #13 Del Skrevet 10. november Bobler i uke 16, spark i uke 19. Nå i uke 24 ligger den igjen sånn at den bare sparker i morkake eller nedover, så kjenner mye mindre enn før. Snur seg vel igjen snart. Anonymkode: 0cd8b...960 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #14 Del Skrevet 10. november Sent. Uke 21-22 ca, i begge svangerskap. Anonymkode: 7451a...ec1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #15 Del Skrevet 10. november Uke 18 rett etter OUL. Anonymkode: e14dc...7ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #16 Del Skrevet 10. november Jeg husker ikke når jeg kjente liv først. Men var generelt lite å kjenne gjennom hele svangerskapet. Jeg ringte noen ganger til sykehuset fordi jeg kjente ikke liv og ble bekymret. Fikk da komme på kontroll og alt var heldigvis fint. Jeg angrer ikke på de gangene jeg ringte. Ville gjort det samme igjen. Fødte en frisk liten gutt❤️ I svangerskap nr 2 lå morkaken ikke foran og kjente da betraktelig mer med liv. Anonymkode: ab29a...bc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjoheiii Skrevet 11. november #17 Del Skrevet 11. november AnonymBruker skrev (På 9.11.2024 den 20.58): Uke 19, rett etter ordinær ultralyd. Anonymkode: 24f5c...b79 Samme her med første med nummer to kjente jeg det faktisk en uke senere, morkaka foran begge gangene✨ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 11. november #18 Del Skrevet 11. november Uke 17. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #19 Del Skrevet 11. november Tror jeg kjente det skikkelig rundt uke 20. Men de viste meg på ordinær ultralyd at jeg kunne kjenne små "bobler" mot bekkenet allerede da. Anonymkode: c1b69...b2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #20 Del Skrevet 12. november Tror det ikke var før uke 24, første gang Anonymkode: bd4c0...dc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå