AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:17 #21 Del Skrevet lørdag kl 20:17 Det er vel de mennene selv som fornekter det mest av alt. Anonymkode: f4a31...d10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet lørdag kl 20:19 #22 Del Skrevet lørdag kl 20:19 AnonymBruker skrev (1 time siden): Som tittelen sier. Hvorfor fornekter kvinner menns biseksualitet? Anonymkode: aea8e...6b6 Er det ikke mer menn som fornekter det? 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:20 #23 Del Skrevet lørdag kl 20:20 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Anonymkode: aea8e...6b6 Ja for Kg er jo en solid kilde🙄 Anonymkode: 60c88...0e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:41 #24 Del Skrevet lørdag kl 23:41 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så bra du er såpass moden å du kan akseptere mannen din for den han er ❤️ Dessverre er ikke majoriteten av kvinner like empatiske og forståelsesfulle. Anonymkode: aea8e...6b6 Det er dessverre en del fordommer mot bifile menn. Det er ikke noe han flagger at han er og ikke noe jeg heller snakker høyt om. Føler det er opp til han hvor åpen han ønsker å være om det. Jeg syntes det var litt rart i starten, men nå er det ikke noe jeg tenker over lenger. Vi har også veldig forskjellig smak i menn har jeg merket meg😂 Men jeg har nulltoleranse for utroskap uansett om det er med mann eller dame. Han sier han ikke har behov for en mann når han er sammen med en dame og vice versa. Anonymkode: 8ad3a...f5d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:49 #25 Del Skrevet lørdag kl 23:49 Huh? Min eksmann var biseksuell, fornektet aldri det på noe vis. Anonymkode: 99f7e...a2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:55 #26 Del Skrevet lørdag kl 23:55 De har vel lyst til det, da, de som måtte gjøre det. Det er altså så mange helt bisarre premisser for problemstillinger på dette stedet. "Jeg tror noe er slik. Hvorfor er det slik?" Ok, men ingen andre har den oppfatningen... "Ja, men jeg tror det! Svar på spørsmålet!" Anonymkode: bae04...e8d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 00:37 #27 Del Skrevet søndag kl 00:37 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): De har vel lyst til det, da, de som måtte gjøre det. Det er altså så mange helt bisarre premisser for problemstillinger på dette stedet. "Jeg tror noe er slik. Hvorfor er det slik?" Ok, men ingen andre har den oppfatningen... "Ja, men jeg tror det! Svar på spørsmålet!" Anonymkode: bae04...e8d Ja, utrolig mange tråder som er sånn her. Spesielt når menn tror de vet hva kvinner mener, og nekter å akseptere at ingen er enige med ham. Og hvis det til slutt kommer en som er enig, får man "endelig et ærlig svar" 😅 Anonymkode: bcaef...c4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå