Gå til innhold

Noen som har blitt friskere eller helt frisk fra PMDD

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som har blitt helt frisk eller friskere som vil dele hvordan? 

Har prøvd antidepressiva, men helt uaktuelt å ta det igjen. Kan ikke ta p piller pga blodpropp samt andre ting. 

Synes det er helt grusomt å leve med 😔 

Anonymkode: 094b7...b9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja,hører og leser om det stadig vekk. Det er et håp/lys i tunnelen.   For noen...

Anonymkode: 95dcf...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ny forskning som viser en sammenheng mellom histaminintoleranse og PMDD! I de tilfellene hjemper det noe med allergitabletter, så det er verdt forsøket. Søk opp histaminintoleranse og se om du kjenner deg igjen i noe av det?

Anonymkode: 860a6...542

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 10.11.2024 den 12.52):

Det er ny forskning som viser en sammenheng mellom histaminintoleranse og PMDD! I de tilfellene hjemper det noe med allergitabletter, så det er verdt forsøket. Søk opp histaminintoleranse og se om du kjenner deg igjen i noe av det?

Kjenner ikke så mye igjen av symptomer. De symptomene jeg har er noe helt annet. Men takk ❤️

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skal dog lese litt mer om det 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Lest litt om det nå. Tror du har reddet livet mitt ❤️ tusen tusen takk 🙏

Ts 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 9.11.2024 den 19.12):

Noen som har blitt helt frisk eller friskere som vil dele hvordan? 

Har prøvd antidepressiva, men helt uaktuelt å ta det igjen. Kan ikke ta p piller pga blodpropp samt andre ting. 

Synes det er helt grusomt å leve med 😔 

Hei, jeg vil bare si at jeg nettopp leste at den nye minipillen Slinda kan (i følge nettstedet Maja) hjelpe mot pms og humørsvingninger. Kanskje pmdd også?

Det står jo aldri noe om pmdd på norsk, siden det ikke er en formell diagnose her.

Men selv har jeg tenkt å prøve Slinda, er i samme situasjon som deg. 

Anonymkode: f9b93...7e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg merker at mine plager har vært mindre når jeg tar dymista nesespray mot allergi aå godt mulig det er noe med det histamin greiene

Anonymkode: 40f87...a91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette fubker på meg! Men det er viktig å kombinere to ulike allergimedisiner. Én H1 blokker og en H2 blokker.

Jeg tar de med det samme jeg føler nedstemthet som passer ca med PMDD i følge menstrackingen, og så tar jeg det daglig helt fram til mensen kommer. Hjemper noe enormt.

Anonymkode: c6bdb...76e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette fubker på meg! Men det er viktig å kombinere to ulike allergimedisiner. Én H1 blokker og en H2 blokker.

Jeg tar de med det samme jeg føler nedstemthet som passer ca med PMDD i følge menstrackingen, og så tar jeg det daglig helt fram til mensen kommer. Hjemper noe enormt.

Anonymkode: c6bdb...76e

Hvilke bruker du?

Anonymkode: b8f19...4a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...