AnonymBruker Skrevet 9. november #1 Del Skrevet 9. november Noen som har blitt helt frisk eller friskere som vil dele hvordan? Har prøvd antidepressiva, men helt uaktuelt å ta det igjen. Kan ikke ta p piller pga blodpropp samt andre ting. Synes det er helt grusomt å leve med 😔 Anonymkode: 094b7...b9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #2 Del Skrevet 9. november Ja,hører og leser om det stadig vekk. Det er et håp/lys i tunnelen. For noen... Anonymkode: 95dcf...941 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #3 Del Skrevet 10. november Ingen? ❤️ Anonymkode: 094b7...b9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #4 Del Skrevet 10. november Det er ny forskning som viser en sammenheng mellom histaminintoleranse og PMDD! I de tilfellene hjemper det noe med allergitabletter, så det er verdt forsøket. Søk opp histaminintoleranse og se om du kjenner deg igjen i noe av det? Anonymkode: 860a6...542 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #5 Del Skrevet 13. november AnonymBruker skrev (På 10.11.2024 den 12.52): Det er ny forskning som viser en sammenheng mellom histaminintoleranse og PMDD! I de tilfellene hjemper det noe med allergitabletter, så det er verdt forsøket. Søk opp histaminintoleranse og se om du kjenner deg igjen i noe av det? Anonymkode: 860a6...542 Kjenner ikke så mye igjen av symptomer. De symptomene jeg har er noe helt annet. Men takk ❤️ Ts Anonymkode: 094b7...b9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #6 Del Skrevet 13. november AnonymBruker skrev (På 10.11.2024 den 12.52): Det er ny forskning som viser en sammenheng mellom histaminintoleranse og PMDD! I de tilfellene hjemper det noe med allergitabletter, så det er verdt forsøket. Søk opp histaminintoleranse og se om du kjenner deg igjen i noe av det? Anonymkode: 860a6...542 Skal dog lese litt mer om det 😊 Anonymkode: 094b7...b9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #7 Del Skrevet 13. november AnonymBruker skrev (På 10.11.2024 den 12.52): Det er ny forskning som viser en sammenheng mellom histaminintoleranse og PMDD! I de tilfellene hjemper det noe med allergitabletter, så det er verdt forsøket. Søk opp histaminintoleranse og se om du kjenner deg igjen i noe av det? Anonymkode: 860a6...542 Lest litt om det nå. Tror du har reddet livet mitt ❤️ tusen tusen takk 🙏 Ts Anonymkode: 094b7...b9d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #8 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (På 9.11.2024 den 19.12): Noen som har blitt helt frisk eller friskere som vil dele hvordan? Har prøvd antidepressiva, men helt uaktuelt å ta det igjen. Kan ikke ta p piller pga blodpropp samt andre ting. Synes det er helt grusomt å leve med 😔 Anonymkode: 094b7...b9d Hei, jeg vil bare si at jeg nettopp leste at den nye minipillen Slinda kan (i følge nettstedet Maja) hjelpe mot pms og humørsvingninger. Kanskje pmdd også? Det står jo aldri noe om pmdd på norsk, siden det ikke er en formell diagnose her. Men selv har jeg tenkt å prøve Slinda, er i samme situasjon som deg. Anonymkode: f9b93...7e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #9 Del Skrevet 12 timer siden Jeg merker at mine plager har vært mindre når jeg tar dymista nesespray mot allergi aå godt mulig det er noe med det histamin greiene Anonymkode: 40f87...a91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #10 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (På 10.11.2024 den 12.52): Det er ny forskning som viser en sammenheng mellom histaminintoleranse og PMDD! I de tilfellene hjemper det noe med allergitabletter, så det er verdt forsøket. Søk opp histaminintoleranse og se om du kjenner deg igjen i noe av det? Anonymkode: 860a6...542 Dette fubker på meg! Men det er viktig å kombinere to ulike allergimedisiner. Én H1 blokker og en H2 blokker. Jeg tar de med det samme jeg føler nedstemthet som passer ca med PMDD i følge menstrackingen, og så tar jeg det daglig helt fram til mensen kommer. Hjemper noe enormt. Anonymkode: c6bdb...76e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #11 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette fubker på meg! Men det er viktig å kombinere to ulike allergimedisiner. Én H1 blokker og en H2 blokker. Jeg tar de med det samme jeg føler nedstemthet som passer ca med PMDD i følge menstrackingen, og så tar jeg det daglig helt fram til mensen kommer. Hjemper noe enormt. Anonymkode: c6bdb...76e Hvilke bruker du? Anonymkode: b8f19...4a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå