Gå til innhold

Av og på forhold.. Er det verdt å vente på at det skal endre seg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har datet i ca 5 måneder nå  Intenst bra sex, men mye styr ellers. Jeg opplever han som veldig av og på. Blir stressa av dette. Er samtidig ekstremt tiltrukket av ham. Han er ikke så enkel å snakke med om seriøse ting, så vet ikke hva gjøre.  Noen som har vært igjennom noe lignende? Hva burde jeg gjøre?

Anonymkode: 49a3c...035

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg brukte 2 år av mitt liv på en sånn ustabil relasjon og det gjør jeg ikke igjen.

Er han ikke villig til å snakke om seriøse ting er han mest sannsynlig ikke ute etter noe seriøst med deg.

Anonymkode: 1f3bb...ec7

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte min kjæreste for 5 mnd siden, fra etter første møte var vi enige om at vi kun ville møte hverandre og vi slettet dating profiler. Dette er første gang jeg virkelig har kjent at dette var rett. Relasjoner før det har jrg vist ikke var seriøst og dermed var det ingen problem at det vsr av og på fra begges side.  Av og på betyr " jeg har ingen sterke følelser for deg " 

Sånn er det i allefal for meg 

Anonymkode: 2dcee...0d0

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, jeg brukte 2 år av mitt liv på en sånn ustabil relasjon og det gjør jeg ikke igjen.

Er han ikke villig til å snakke om seriøse ting er han mest sannsynlig ikke ute etter noe seriøst med deg.

Han sier han vil ha noe seriøst med meg, men må ha mye egentid.... Syns vi har det fint når vi er sammen,  men i tiden mellom er det som om jeg ikke finnes for han. Ts

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Møtte min kjæreste for 5 mnd siden, fra etter første møte var vi enige om at vi kun ville møte hverandre og vi slettet dating profiler. Dette er første gang jeg virkelig har kjent at dette var rett. Relasjoner før det har jrg vist ikke var seriøst og dermed var det ingen problem at det vsr av og på fra begges side.  Av og på betyr " jeg har ingen sterke følelser for deg " 

Sånn er det i allefal for meg 

Anonymkode: 2dcee...0d0

Wow, det var kjapt! Har dere det fint sammen? Ts.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Han sier han vil ha noe seriøst med meg, men må ha mye egentid.... Syns vi har det fint når vi er sammen,  men i tiden mellom er det som om jeg ikke finnes for han. Ts

Han er ikke interessert i noe seriøst med deg, og det kommer ikke til å forandre seg. Beklager å være så direkte, men jeg snakker av erfaring, er lett å se ut ifra alt du skriver her at han ikke er seriøs.

Anonymkode: 87f31...418

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Han sier han vil ha noe seriøst, men kan ikke prate om seriøse ting? 

Når det blir en mismatch mellom handling og ord er det ofte et rødt flagg 

Jeg er selv avhengig av mye alenetid, men frykter ikke seriøse samtaler eller forpliktelser av den grunn. 

Av og på betyr bare èn ting. At det ikke betyr så mye..

Finn noen som matcher deg og hvordan du vil ha ting.

Anonymkode: a8a79...97a

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han sier han vil ha noe seriøst, men kan ikke prate om seriøse ting? 

Når det blir en mismatch mellom handling og ord er det ofte et rødt flagg 

Jeg er selv avhengig av mye alenetid, men frykter ikke seriøse samtaler eller forpliktelser av den grunn. 

Av og på betyr bare èn ting. At det ikke betyr så mye..

Finn noen som matcher deg og hvordan du vil ha ting.

Anonymkode: a8a79...97a

Vi har seriøse samtaler. Om oss, om bakgrunn, om ønsker osv. Han sier han ikke dater andre. Jeg vet også at han var i et langvarig forhold hvor de kun møttes 1-2 ganger i uka. Men det er vel en mismatch i hvor nære vi ønsker å være. Syns det er vondt med så lite kontakt. Ts.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Handlinger sier mer enn ord, han kaster bort tiden din.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vi har datet i ca 5 måneder nå  Intenst bra sex, men mye styr ellers. Jeg opplever han som veldig av og på. Blir stressa av dette. Er samtidig ekstremt tiltrukket av ham. Han er ikke så enkel å snakke med om seriøse ting, så vet ikke hva gjøre.  Noen som har vært igjennom noe lignende? Hva burde jeg gjøre?

Av og på/kald og varm, er ikke noe for meg. Jeg hopper av det toget så snart det blir kaldt, venter ikke på at det skal bli varmt igjen. Har ikke tålmodighet for slike mennesker. Du får finne ut hva du vil akseptere

Anonymkode: fbaba...668

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei, kasta vekk 8 år på sånt. Håp er et farlig stoff. 

Anonymkode: 52b50...72e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om sexen er bra hva er problemet? Kan du ikke bare nyte det som er positivt? Er jo ingen vits og skal begynne å tvinge forholdet og mannen inn i en firkant han ikke passer i. Bare for at du skal føle at du «vinner». 

Anonymkode: c8b2a...672

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde ikke giddet. Da jeg møtte kjæresten var vi begge klar på hva vi ønsket i et forhold. Åpenhet og kommunikasjon sto høyest på listen. Vi ønsket at begge skulle føle seg trygg. Etter 5 mnd var vi offentlig på FB og pratet om oss og fremtiden.

Livet er for kort til usikre og vinglete forhold.

Anonymkode: fc996...094

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...