Taluno Skrevet 10. november #41 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja jeg har prøvd og prøvd før, men hadde vært enklere å eksponert meg nå som jeg er motivert, om jeg hadde hatt litt sikkerhet i bakkant Anonymkode: d6c8a...5fa AnonymBruker skrev (17 timer siden): Takk men da kommer jeg nok til å bli usikker igjen på om jeg faktisk slo de av osv. Derfor jeg ønsker meg en sikkerhet hvor det ikke står på meg selv og ting jeg må gjøre. Anonymkode: d6c8a...5fa Dette er ikke eksponering, det er unngåelse. Du sier selv at tvangstankene ikke er ett problem når mannen din er hjemme. Det er fordi du har en sikkerhet som ikke står på deg. Skal du eksponere deg så skal du fjerne den sikkerheten, og utfordre tankene dine. Øv deg på å f.eks gå i dusjen mens platene står på. Øv deg på å dra på butikken mens stekeovnen står på. Øv deg på å gå ut av huset, og gå en runde rundt kvartalet uten å sjekke om du skrudde av platene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #42 Del Skrevet 10. november Taluno skrev (2 timer siden): Dette er ikke eksponering, det er unngåelse. Du sier selv at tvangstankene ikke er ett problem når mannen din er hjemme. Det er fordi du har en sikkerhet som ikke står på deg. Skal du eksponere deg så skal du fjerne den sikkerheten, og utfordre tankene dine. Øv deg på å f.eks gå i dusjen mens platene står på. Øv deg på å dra på butikken mens stekeovnen står på. Øv deg på å gå ut av huset, og gå en runde rundt kvartalet uten å sjekke om du skrudde av platene. Jo takk, fullt klar over det men greier det ikke når jeg vet at jeg har barn i hus. Hadde nok vært enklere om det bare var meg. Anonymkode: d6c8a...5fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #43 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvorfor er det idiotisk? Anonymkode: d6c8a...5fa Fordi en stekeovn er laget for å tåle høy varme over lang tid, så om du glemmer å slå den av betyr ingenting. Du vil heller slippe ut varmen, noe som betyr at ovnen vil stå og jobbe konstant, noe som er en langt verre situasjon. Anonymkode: 4d65c...779 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå