AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #1 Del Skrevet 9. november 2024 Jeg kjenner et par personer som jeg synes det er så slitsomt å snakke med, for de er så mistenkelige mot alt og alle. Den ene damen er for Trump og synes han er et flott menneske, fordi han har jobbet siden han var 14 år, han drikker eller røyker ikke (fordi hans bror var alkoholiker), han har en bra arbeidsmoral og vil det beste for sitt folk. Når jeg begynner å snakke om Trump sitt kvinnesyn, sier hun at det er bare oppdiktet fra media. Hun tenker at mye av det som legene tilbyr som behandling kan man gjøre selv, som feks å drikke kokt vann med hvitløk eller sitron istedenfor å ta antibiotika når man har lungebetennelse. Hun mener dyrleger bare tenker profitt og overbehandler dyrene våre, og det meste de tilbyr er unødvendig. Dyrefor som er kjøpt på Rema 1000 er like bra som for hos dyrlegen/ dyrebutikk. Vaksinering er bare tull og noe som myndighetene har funnet opp for å "kontrollere folket". Min kompis har litt de samme tankegangene men han er ikke så skeptisk til leger og behandling, da han har en del helseplager som han får god hjelp av. Han ser kun dokumentarfilmer, gjerne svart hvitt, som omhandler første og andre verdenskrig, "Stalins fall" og mye tungt stoff. Han skriver ofte leserinnlegg til avisen og kan ikke forstå hvorfor han ikke kommer på trykk, da hans analyse av samfunnet er opplysende for leserne. Hvis han ser vanlig tv er det kun litt på NRK, for de andre kanalene er overvåket. Samfunnet vårt er korrupt, Norge er i krig og man kan ikke stole på noen statsansatte. Jeg blir sliten bare å snakke med de, men det må jo være litt slitsomt for de også å hele tiden føler seg motarbeidet. 🤔 Anonymkode: ca910...6f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #2 Del Skrevet 9. november 2024 Kjenner også en sånn en. Det hele er så trist ironisk. Men den personen har noen mentale problemer som går på paranoide ideer om andre, og desverre er Trumpe en person som legger all vekt på å svekke andres tillit. Jeg merker min bekjent bestandig lytter på dem som sier, jeg har rett alle andre tar feil. Fake News propaganda. Anonymkode: c27f7...846 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #3 Del Skrevet 9. november 2024 Ja jeg tror det er slitsomt for de og jeg tror det bare øker deres følelse av at verden er ond på et vis, fordi de ikke får nærhet så mye av gode relajsoner, når alle blir slitne og er veldig uenig med dem. Vi blir også veldig slitne og håper vedkommende søker hjelp. Anonymkode: c27f7...846 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #4 Del Skrevet 9. november 2024 De er mistenksomme, ikke mistenkelige. Anonymkode: 763c6...440 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #5 Del Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De er mistenksomme, ikke mistenkelige. Anonymkode: 763c6...440 Takk for korrigeringen😀 Ts Anonymkode: ca910...6f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #6 Del Skrevet 9. november 2024 Akkurat som de her på KG som skriver TROLL! TROOOOLLL! i hver jævla tråd. Må være diagnoser involvert ass. Anonymkode: ce48b...e04 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #7 Del Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja jeg tror det er slitsomt for de og jeg tror det bare øker deres følelse av at verden er ond på et vis, fordi de ikke får nærhet så mye av gode relajsoner, når alle blir slitne og er veldig uenig med dem. Vi blir også veldig slitne og håper vedkommende søker hjelp. Anonymkode: c27f7...846 Damen sier at hun har fått beskjed av sine voksne barn om å ikke snakke om noe samfunnsrelatert når hun er på besøk, og det har hun akseptert fordi hun vil se barnebarna. Ts Anonymkode: ca910...6f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #8 Del Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg kjenner et par personer som jeg synes det er så slitsomt å snakke med, for de er så mistenkelige mot alt og alle. Den ene damen er for Trump og synes han er et flott menneske, fordi han har jobbet siden han var 14 år, han drikker eller røyker ikke (fordi hans bror var alkoholiker), han har en bra arbeidsmoral og vil det beste for sitt folk. Når jeg begynner å snakke om Trump sitt kvinnesyn, sier hun at det er bare oppdiktet fra media. Hun tenker at mye av det som legene tilbyr som behandling kan man gjøre selv, som feks å drikke kokt vann med hvitløk eller sitron istedenfor å ta antibiotika når man har lungebetennelse. Hun mener dyrleger bare tenker profitt og overbehandler dyrene våre, og det meste de tilbyr er unødvendig. Dyrefor som er kjøpt på Rema 1000 er like bra som for hos dyrlegen/ dyrebutikk. Vaksinering er bare tull og noe som myndighetene har funnet opp for å "kontrollere folket". Min kompis har litt de samme tankegangene men han er ikke så skeptisk til leger og behandling, da han har en del helseplager som han får god hjelp av. Han ser kun dokumentarfilmer, gjerne svart hvitt, som omhandler første og andre verdenskrig, "Stalins fall" og mye tungt stoff. Han skriver ofte leserinnlegg til avisen og kan ikke forstå hvorfor han ikke kommer på trykk, da hans analyse av samfunnet er opplysende for leserne. Hvis han ser vanlig tv er det kun litt på NRK, for de andre kanalene er overvåket. Samfunnet vårt er korrupt, Norge er i krig og man kan ikke stole på noen statsansatte. Jeg blir sliten bare å snakke med de, men det må jo være litt slitsomt for de også å hele tiden føler seg motarbeidet. 🤔 Anonymkode: ca910...6f1 Er de også holocaust-fornektere og tror at muslimene kommer til å ta over i Norge om få tiår? Anonymkode: 5a819...433 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #9 Del Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Akkurat som de her på KG som skriver TROLL! TROOOOLLL! i hver jævla tråd. Må være diagnoser involvert ass. Anonymkode: ce48b...e04 Nei. Det er heller dem som skriver trådene det gjelder, som har disse problemene. Anonymkode: c27f7...846 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #10 Del Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er de også holocaust-fornektere og tror at muslimene kommer til å ta over i Norge om få tiår? Anonymkode: 5a819...433 Min kompis liker muslimer mens min veninne mener at muslimene har tatt over allerede, men holocaust fornektere tror jeg ikke de er. Ts Anonymkode: ca910...6f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #11 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (På 9.11.2024 den 20.34): Nei. Det er heller dem som skriver trådene det gjelder, som har disse problemene. Anonymkode: c27f7...846 Overhodet ikke. Det er tydeligvis noe psykiatri involvert når man har behov for å gå inn i en tråd for å skrive "TROLL! TROOOOOOOOOOOOOOOOLLL! TROLLLLL! DU LYYYYYYVER! " Med mindre man er i slekt med Snåsamannen og er synsk så vet ingen her på KG hvilke tråder som er reelle eller ikke. Det er mange som er i sårbare situasjoner, og jeg syns faktisk det er stygt gjort å skrive troll i andres tråder. Har sett tråder der ting som mobbing, sykdom og økonomi deles av fortvilte folk, da er det stygt gjort at det kommer en psycho og skriver TROLL. Evt kan man scrolle videre! Det finnes behandling å få mot paranoia da, Mental Helse kan kontaktes om man ikke vil ta det med fastlegen. Det gjelder generelt paranoide mennesker. Anonymkode: ce48b...e04 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå