AnonymBruker Skrevet 9. november #21 Del Skrevet 9. november Vi gjør det, elsker hverandre, vært sammen i noen år, mye og deilig sex, kan sende gjennom arbeidsdagen også. Jeg elsker å få en snutt der han runker og kommer 🤩 Hva jeg tenker om innlegget ditt? At mannen din dessverre kanskje er tilbakestående, ikke tenner på bilder av deg, ikke er forelsket i deg lenger, holder på med noen andre, har blitt gubbete, er dritkjip, er homofil.. take your pick. Hvor ofte har dere sex og er den sexen heit og digg? Anonymkode: 51edd...5cd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #22 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg og de fleste andre menn synes det er turn-off hvis en kvinne sender nudes digitalt Helt utrolig hva folk sitter og dikter opp her på KG… 😂 Anonymkode: d13a3...93e 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #23 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg og de fleste andre menn synes det er turn-off hvis en kvinne sender nudes digitalt (hvis vi ser på hun som kjærestematerial i utgangspunktet). Hvis det bare en en random kvinne vi ikke bryr oss om, gir vi ofte blanke f. Jeg syns det er litt harry å sende nudes uansett nå jeg da. Anonymkode: 255a5...4ae Enig. Nakenbilder av damer gir meg ingenting. Anonymkode: d1603...869 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 9. november #24 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (11 timer siden): Vel.. nå skal du få den ærlige sannheten her. Svært få mennesker er seksuelt attraktive. Og svært svært få av oss er sammen med noen som er seksuelt attraktiv nok til å bli tent av å se dem naken. Du er nok dessverre ikke en av disse. Så å tro at han skal bli tent og begeistret av å få et nakenbilde av deg er nok en bommert. I tillegg har han jo sett deg naken til det kjedsommelige før. Anonymkode: ad04a...157 Den sannheten gjelder bare asexuelle.. 80 % av kvinner mellom 18 og 70 er seksuellt attraktive for oss med nok testosteron. 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #25 Del Skrevet 9. november Min mann synes nudes er tacky. Han har aldri spurt, og selv om jeg ymtet i starten av forholdet, sa han nei takk. Ikke alle menn er fan av det. Anonymkode: 87835...2d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 9. november #26 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hva jeg tenker om innlegget ditt? At mannen din dessverre kanskje er tilbakestående, ikke tenner på bilder av deg, ikke er forelsket i deg lenger, holder på med noen andre, har blitt gubbete, er dritkjip, er homofil.. take your pick. My thoughts exactly.. på ugodt norsk...🤭 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #27 Del Skrevet 11. november Høres veldig merkelig ut i mine ører. Vi har vært sammen i mange år og han elsker fortsatt å få nudes. Anonymkode: f62ad...fe8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #28 Del Skrevet 11. november Jeg tenker at siden dere har utfordringer knyttet til sexlivet, så kan det hende at dette opplevdes litt voldsomt. Jeg vet ikke grunnen til hvorfor dere sliter eller hvor mye dere snakker om det. Men hvis det har gått fra fullstendig radiosilence - til det å plutselig sende nakenbilder når du ikke har gjort dette tidligere, så vil det kanskje oppleves som 0 til 100. Anonymkode: 7e783...1a6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #29 Del Skrevet 11. november AnonymBruker skrev (På 9.11.2024 den 11.16): Jeg og de fleste andre menn synes det er turn-off hvis en kvinne sender nudes digitalt (hvis vi ser på hun som kjærestematerial i utgangspunktet). Hvis det bare en en random kvinne vi ikke bryr oss om, gir vi ofte blanke f. Jeg syns det er litt harry å sende nudes uansett nå jeg da. Anonymkode: 255a5...4ae Haha, dette stemmer overhodet ikke. Hvis dama er hot, vil jeg se henne. Som kjæresten min, elsker å få nudes av henne. Men hun er grisedeilig da Anonymkode: 0cb67...ade 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #30 Del Skrevet 12. november Kjæresten min ELSKER å få sexy bilder av meg. Har også sendt nudes, men som skjuler alt(posisjon og hender) Reagerer litt på at han lyver om å ikke ha mottatt dem da👀 Om sexlivet har vært litt i tørke så vil jeg kanskje tro at ting ikke har vært helt bra siste tiden? At dere bør sette dere ned å prate om hvordan dere skal finne tilbake til å bli kjærester og elskere. Og at han rett og slett ikke helt vet hvordan han skal respondere på at du plutselig sender nudes. Anonymkode: e8dc9...b0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå