AnonymBruker Skrevet 9. november #1 Del Skrevet 9. november Jeg og mannen begge i slutten av 30-årene, sammen 9 år, 2 barn, har et slapt sexliv. Jeg ville spice ting opp, så da han var nordpå med jobb, sendte jeg nude på snap. Jeg så han åpnet, men han svarte ingenting. Dagen etter ringte jeg og spurte: fikk du bilde? Han sier nei. Så samme kveld sender jeg et nytt et. Samme skjer. Han fikk det ikke. Så jeg sendte på messenger. Akkurat det samme. Vil han ikke ha bilde av meg? Menn, hva tror dere? Jeg ser jo at han har åpnet bildene i alle tilfeller Anonymkode: bcccb...7b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #2 Del Skrevet 9. november Ok. Avtalte dere dette? Er dette noe dere gjør? Eller tenkte du at du blir tent av å sende han et bilde av deg naken? I så fall var det vel vellykka. Du sendte, du fikk noe utav det? Dersom du tenkte at du skulle sende et bilde og så laget deg en fiksjon v hvordan han skulle motta det? Da er det din fiksjon. Han er på ingen måte forpliktet til å delta i ditt valg av seksuelle fantasier bare fordi han har samtykket til å være i en relasjon til deg. Han står fritt til å ikke samtykke, når som helst. Til hva som helst. Inkludert, men ikke begrenset til, å delta i dine seksuelle rollespill eller fantasier. Han kunne sagt «ikke send bilder, jeg er ikke interessert». Det ville vært ok. Men det er mulig han vet at det ville resultert i at du valgte å lage drama heller enn å gi den eneste ok responsen (som er «ok»)? Anonymkode: 24d50...b08 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #3 Del Skrevet 9. november Uff... takk for svar. De var trist😔 Anonymkode: bcccb...7b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 9. november #4 Del Skrevet 9. november (endret) Du må jo ha missa noe big time her. Menn er ikke så enkle som folk skal ha det til. Mistrives han på jobb eller i forholdet? Er han stressa? Jeg tenker at dersom du vil spice opp og få sexlivet i gang så send nudes når han faktisk kan komme hjem til deg. Er ikke sikkert han har forventninger til at det blir noe når han kommer hjem, og da kan nuden oppfattes som unødvendig. Og det aller viktigste for å få sex igang igjen er jo å vite hvorfor det har dabbet av. Endret 9. november av Macro 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #5 Del Skrevet 9. november Jeg og de fleste andre menn synes det er turn-off hvis en kvinne sender nudes digitalt (hvis vi ser på hun som kjærestematerial i utgangspunktet). Hvis det bare en en random kvinne vi ikke bryr oss om, gir vi ofte blanke f. Jeg syns det er litt harry å sende nudes uansett nå jeg da. Anonymkode: 255a5...4ae 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #6 Del Skrevet 9. november Jeg synes det var et rart svar fra ham. Han høres unnvikende ut. Men jeg synes også det er en rar måte å spice opp sexlivet på? Ideen er at han skal være skikkelig tent når han kommer hjem? Eller at dere skal sexte? Hadde kanskje prøvd noe nærmere heimen. Sexy undertøy? Anonymkode: 4a883...ce1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 9. november #7 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (23 minutter siden): hva tror dere? Bytt mann. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 9. november #8 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (7 minutter siden): de fleste andre menn synes det er turn-off hvis en kvinne sender nudes digitalt Åhhh herregud...🙈😆...NEI.!.vi synes absolutt ikke det. 1 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #9 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg og de fleste andre menn synes det er turn-off hvis en kvinne sender nudes digitalt (hvis vi ser på hun som kjærestematerial i utgangspunktet). Hvis det bare en en random kvinne vi ikke bryr oss om, gir vi ofte blanke f. Jeg syns det er litt harry å sende nudes uansett nå jeg da. Anonymkode: 255a5...4ae Vet om veldig mange menn som liker det. Heller få som ikke liker det av damer de har en seksuell relasjon til. Jeg elsker når kona sender nakenbilder. Har også likt det i tidligere forhold og med ff/fwb. Anonymkode: fdc2f...e34 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #10 Del Skrevet 9. november Folk er blitt så optatt av egne grenser at man glemmer helt å tenke på andres følelser?🤷♀️ nudes gir meg ikke noe, men i de tilfellene enn mann har sendt noe som var ment som thirst trap så svarer jeg da på en måte som gjør at han ikke føler dårlig om seg selv. Ts sin samboer liker kanskje ikke nudes da, men han kan da vel for pokker gi henne litt bedre tilbakemelding enn det der om han noen gang ønsker sex igjen…. Anonymkode: bf235...ef0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merlin Skrevet 9. november #11 Del Skrevet 9. november Jeg hadde blitt kjempeglad. 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #12 Del Skrevet 9. november Om han liker nudes eller ei er jo nesten irrelevant her. Jeg synes det er tilnærmet sinnsykt at han etter 9 års ekteskap og to barn omtrent ghoster deg og nekter for å ha mottat bilde. Han må være sinnsykt unnvikende og dere har elendig kommunikasjon. Anonymkode: 0a199...e70 7 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 9. november #13 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg og de fleste andre menn synes det er turn-off hvis en kvinne sender nudes digitalt (hvis vi ser på hun som kjærestematerial i utgangspunktet). Hvis det bare en en random kvinne vi ikke bryr oss om, gir vi ofte blanke f. Jeg syns det er litt harry å sende nudes uansett nå jeg da. Anonymkode: 255a5...4ae «Menn flest» (begynner å mislike det uttrykket) elsker da å se damer nakne/lettkledd/sexykledd, de blir aldri lei? Eller gjalt det bare andre enn partneren kanskje🤷🏻♀️ TS, har dere sendt bilder mellom dere før og han har pleid å tenne på det? En ting om han ikke var i det moodet men (ikke)reaksjonen tyder på noe er off synes jeg, enten med ham personlig eller med forholdet deres. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #14 Del Skrevet 9. november Har han oppdatert Snap? Hvis ikke kan det være forsinkelser i det han mottar. Og snakk sammen om hvordan dere kan flørte. Anonymkode: dd594...94a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #15 Del Skrevet 9. november kanskje han trodde du sendte det feil og at du prøvde redde deg inn med å spørre om du fikk bildet? Kan jo hende han overtenker det siden det virker til at det har kommet veldig ut av det blå fra din side. Anonymkode: bd148...c9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #16 Del Skrevet 9. november Vel.. nå skal du få den ærlige sannheten her. Svært få mennesker er seksuelt attraktive. Og svært svært få av oss er sammen med noen som er seksuelt attraktiv nok til å bli tent av å se dem naken. Du er nok dessverre ikke en av disse. Så å tro at han skal bli tent og begeistret av å få et nakenbilde av deg er nok en bommert. I tillegg har han jo sett deg naken til det kjedsommelige før. Anonymkode: ad04a...157 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #17 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg og de fleste andre menn synes det er turn-off hvis en kvinne sender nudes digitalt (hvis vi ser på hun som kjærestematerial i utgangspunktet). Hvis det bare en en random kvinne vi ikke bryr oss om, gir vi ofte blanke f. Jeg syns det er litt harry å sende nudes uansett nå jeg da. Anonymkode: 255a5...4ae Min ex ville ha bilder av meg. Sier ikke at dere alle vil, men noen vil jo. Jeg slo opp. Han spurte senest igår om fler. Anonymkode: eecd4...d7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #18 Del Skrevet 9. november Snakk med mannen din om dette, og forholdet generelt. Anonymkode: eecd4...d7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #19 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Om han liker nudes eller ei er jo nesten irrelevant her. Jeg synes det er tilnærmet sinnsykt at han etter 9 års ekteskap og to barn omtrent ghoster deg og nekter for å ha mottat bilde. Han må være sinnsykt unnvikende og dere har elendig kommunikasjon. Anonymkode: 0a199...e70 Enig, det er rart. Anonymkode: eecd4...d7b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #20 Del Skrevet 9. november Da jeg og min nåværende kjæreste "holdt på", altså i starten, før vi ble et etablert par, elsket han å både sende og motta nude pics. nå har vi vært sammen i fire år, og det skjer ikke lenger. jeg savner det dog, for jeg synes det er dødssexy med dick pics, så jeg sa det til ham, med glimt i øyet, at han ikke trengte å slutte med det. han så bare rart på meg og sa at man gjør jo ikke sånn når man er kjærester 🙄 så kanskje mannen din har blitt en skikkelig gubbe, som kjæresten min? uansett veldig merkelig måte å reagere på da Anonymkode: 04e90...54c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå