Gå til innhold

Burde jeg kutte ham ut nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Må si at app dating har nå fått meg til å virkelig ikke orke en mann. 

Nå har jeg hatt en hyggelig samtale igjen med en mann som har i ukesvis virka hanske ålreit. Men i går kveld sendte han meg bilde av seg selv fra sengen. Dette standard bildet av kroppen ned til tærne under dyna med konturene av  en tykk en under dyna. 

Tenker dere dette er grunn nok for å anta at han er en som bare er ute etter sex. Vi har ikke møtt. Greia er at jeg har nå sett meg drittlei i menn som vil bare sexte og sende bilder av kuken sin. Eller pule. Jeg er et menneske, hvis du tenker jeg er verd å bli kjent med som menneske, så er slike bilder helt unødvendig å sende. 

Fjerne han? Er drt ekstremt å reagere sånn? Ville du ha svart noe?

Anonymkode: 8395b...f49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slike ting skal uttales først. Om jeg får dickpick, er det en automatisk blokkering. Men det er jeg også veldig tydelig på..

Anonymkode: 8184a...f99

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en grunn til at jeg aldri byttet plattform før jeg traff noen, sånne bilder får du ikke på datingapper, men på snap osv.

Anonymkode: 1207a...64f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville skrevet at jeg synes det er veldig rart å sende bilde fra senga og at vi tydeligvis er ute etter forskjellig ting. Også blokkert han. 

Han er ikke kjærestemateriale

Anonymkode: 3fb7e...95b

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Nå har jeg hatt en hyggelig samtale igjen med en mann som har i ukesvis virka hanske ålreit. Men i går kveld sendte han meg bilde av seg selv fra sengen. Dette standard bildet av kroppen ned til tærne under dyna med konturene av  en tykk en under dyna. 

Tenker dere dette er grunn nok for å anta at han er en som bare er ute etter sex. Vi har ikke møtt. Greia er at jeg har nå sett meg drittlei i menn som vil bare sexte og sende bilder av kuken sin. Eller pule. Jeg er et menneske, hvis du tenker jeg er verd å bli kjent med som menneske, så er slike bilder helt unødvendig å sende. 

Jeg er kun ute etter sex, men hadde aldri sendt slike bilder. Høres ut som en hjernedød type.

Anonymkode: 9c7e7...774

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært etter at vi hadde møttes, så hadde det ikke vært noe problem for meg. Men før vi i det hele tatt har tatt en kaffe er det å gå for langt for meg i hvert fall. Ugh. Hvorfor gjør menn sånt? 

Anonymkode: a7ca0...d70

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Du gir aldri en mann din informasjon, navn og telefonnr inkludert, før dere har møtt hverandre. Ja, du må først avtale å møte noen. Så møte dem. Og så, etterpå, kan du t evalueringen om du ønsker at de kan kontakte deg utenfor datingplattformen. 

Øk ditt eget krav til sikkerhet, ts. Anta at rovdyr bruker datingplattformer som maktgrunnlag, fordi vi vet at de gjør det.

Uansett: verden er full av mennesker. Milliarder av dem. Selv om vi tar at så lite som 0,1% av dem er folk som potensielt er ok nok som partnere så snakker vi haugevis av mennesker - en ren overflod. Hvilken egeninteresse skulle du ha av å ta til takke med røkla? Sleng han på dynga.

Anonymkode: f199a...1a2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hadde det vært etter at vi hadde møttes, så hadde det ikke vært noe problem for meg. Men før vi i det hele tatt har tatt en kaffe er det å gå for langt for meg i hvert fall. Ugh. Hvorfor gjør menn sånt? 

Anonymkode: a7ca0...d70

Jeg vet ikke om det hadde gjort stort forskjell om jeg hadde først møtt ham for å være ærlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg er kun ute etter sex, men hadde aldri sendt slike bilder. Høres ut som en hjernedød type.

Anonymkode: 9c7e7...774

Utrolig mange hjernedøde der ute da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg misliker veldig sterkt med det å date menn idag er at jeg ser på det som realistisk at 80-100% av dem har sendt dick-pics gjennom SoMe til en eller annen dame allerede, uten at jeg vet hvem det er, omfanget, etc. Jeg vil ikke være med en sånn fyr.

Anonymkode: 1d380...913

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det jeg misliker veldig sterkt med det å date menn idag er at jeg ser på det som realistisk at 80-100% av dem har sendt dick-pics gjennom SoMe til en eller annen dame allerede, uten at jeg vet hvem det er, omfanget, etc. Jeg vil ikke være med en sånn fyr.

Det er jo helt motsatt. Dere som sender nudes i hytt og pine, helt ukritisk. Hvor mange menn har ikke sett dere nakne nå tror du?

Anonymkode: c0f62...510

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er jo helt motsatt. Dere som sender nudes i hytt og pine, helt ukritisk. Hvor mange menn har ikke sett dere nakne nå tror du?

Anonymkode: c0f62...510

Det er noe som forekommer hos begge kjønn. Slutt med denne oppkonstruerte kjønnskrigen.

Anonymkode: 65d88...6a8

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da må vi legge til damer, slutt å blott dere i denne kampen. Ikke å si at begge gjør så da er det greit.

Samtykke er viktig.

Anonymkode: 46f73...56d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Da må vi legge til damer, slutt å blott dere i denne kampen. Ikke å si at begge gjør så da er det greit.

Samtykke er viktig.

Anonymkode: 46f73...56d

Jeg har faktisk aldri vist så mye som en kvart pupp. Likevel får jeg slikt. Ja på snap, men at jeg kommuniserer på snap betyr ikke at jeg ønsker eller er interessert i sånt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette var en grunn til at jeg aldri byttet plattform før jeg traff noen, sånne bilder får du ikke på datingapper, men på snap osv.

Anonymkode: 1207a...64f

Det har jeg også lært. Deler aldri snap før vi har møtt hverandre. 

Anonymkode: 7b998...10f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det har jeg også lært. Deler aldri snap før vi har møtt hverandre. 

Anonymkode: 7b998...10f

Men for å være ærlig, det bør man kunne gjøre. Du møter jo samme personen om han har sendt deg dickpic før eller etter møte. Så jeg skjønner ikke den logikken. Dessuten vil han sannsynligvis skjerpe seg et hakk på personlig møte, så da vet du ikke om han er en gris eller ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at du sier du har skrevet med han "i ukesvis" ... skeptisk. Man bør få avtalt møte i løpet av den første uka man har kontakt. Er det ingen initiativ fra noen av dere, så legg denne ballen død. Det at du og fikk et slik bilde er et lite rødt flag... fjern han og finn noen andre

Anonymkode: d89cd...d33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...