AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #121 Del Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): 820 000 i året. Ca 50 000 utbetalt i mnd. Anonymkode: 104b1...3ad Det var mye utbetalt. Har du mye lån? Jeg har 900k i året og får utbetalt mindre enn deg. Jeg går akkurat i null på skatteoppgjøret. Anonymkode: fff19...3bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #122 Del Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Må bare spørre; Dere vet at dette er grunnen til at vi er et fungerende sosialdemokrati og ikke drives som i USA, ikke sant? Anonymkode: b79e5...b67 Ok..... så man skal belønnes for mengden lån. Det er idiotisk Anonymkode: aff7d...296 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #123 Del Skrevet 10. november 2024 bvp skrev (7 timer siden): Siden dere har betalt ned boliglånet og synes det er urettferdig at man får skattefradrag for rentter regner jeg med dere kontaktet Skatteetatan og frasa dere fradragene selv? Jeg har ikke betalt ned boliglånet men jeg har valgt å ha mindre gjeld. Vi valgte ikke et stort luksus hus, men et mer normalt hus. Og derfor skal vi trekkes masse mer i skatt Anonymkode: aff7d...296 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #124 Del Skrevet 10. november 2024 2 millioner i mnd Fordi jeg jobber i kvinneguiden Anonymkode: 858ec...88a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #125 Del Skrevet 10. november 2024 bvp skrev (10 timer siden): Siden dere har betalt ned boliglånet og synes det er urettferdig at man får skattefradrag for rentter regner jeg med dere kontaktet Skatteetatan og frasa dere fradragene selv? Slike kommentarer er så teite at det nesten ikke er til å tro... Anonymkode: 0f26a...8a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caissa Skrevet 10. november 2024 #126 Del Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Må bare spørre; Dere vet at dette er grunnen til at vi er et fungerende sosialdemokrati og ikke drives som i USA, ikke sant? Anonymkode: b79e5...b67 Hvordan da mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #127 Del Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): På hvilken måte beviser dette lønnen din? Anonymkode: 42bda...f27 Ett screenshot fra banken min som sier lønn? Hvis det ikke beviser det så er du vel bestemt på å tro at alt er løgn uansett. Kan vise lønnslipp også om du absolutt ønsker men virker som du heller foretrekker å late som alle lyver. Poenget er at det er liten grunn for folk å lyve i denne tråden som anonym… Anonymkode: 60884...62d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 10. november 2024 #128 Del Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ok..... så man skal belønnes for mengden lån. Det er idiotisk Kanskje, men vi er et kapitalistisk forbrukssamfunn og det inspirerer jo til økt forbruk! 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #129 Del Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Pleier ikke å svare i slike tråder.. men så tullete at du tror folk lyver som anonym, if anything er det jo lettere å være ærlig om evt. lavlønn. Men jeg kan godt bevise min lønn.. happy? Anonymkode: 60884...62d haha! DU er EN person og du har bevist. Jeg tror fremdeles folk ljuger på seg både det ene og det andre innpå her. Jeg ljuger ikke på lønn for jeg er stolt lavtlønnet som er god til å få pengene til å vare. Men ljuger om mye annet og blir aldri tatt for det fordi mange kun leser TS og ikke annet. Anonymkode: e5f67...68c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #130 Del Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): haha! DU er EN person og du har bevist. Jeg tror fremdeles folk ljuger på seg både det ene og det andre innpå her. Jeg ljuger ikke på lønn for jeg er stolt lavtlønnet som er god til å få pengene til å vare. Men ljuger om mye annet og blir aldri tatt for det fordi mange kun leser TS og ikke annet. Anonymkode: e5f67...68c Jeg juger aldri her inne. hva er gøy med det? Jeg er sinnsykt ærlig Anonymkode: aff7d...296 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #131 Del Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (På 9.11.2024 den 10.08): Får inntrykk av at det er så mange som tjener mye rundt omkring? Jeg jobber innen sosialfag og har utbetalt ca 42 000,- i mnd. Er dette ansett som lav inntekt? Jeg bor alene med barn og klarer meg helt greit økonomisk. Anonymkode: 75a5f...92e Hvor lang er en strikk? Hvor mange striper er det i et fotgjengerfelt? Hvor mye er klokken? Ikke nå, i sted når jeg spurte? Osv 🙄🙇♀️🤷♀️🤯🤦♀️ Anonymkode: 76feb...58b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #132 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Ett screenshot fra banken min som sier lønn? Hvis det ikke beviser det så er du vel bestemt på å tro at alt er løgn uansett. Kan vise lønnslipp også om du absolutt ønsker men virker som du heller foretrekker å late som alle lyver. Poenget er at det er liten grunn for folk å lyve i denne tråden som anonym… Anonymkode: 60884...62d Jeg har ikke sagt at noen lyver jeg, men å legge ut en slik screenshot som du gjør beviser jo absolutt ingenting er derfor bare tull. Jeg har mer utbetalt i mnd selv, men har ikke noe behov for å bevise det. Anonymkode: 42bda...f27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #133 Del Skrevet 11. november 2024 Alenemor til 2 barn som har levd på aap fra 2017-2024. 18000 utbetalt + barnetrygd 1 barn, bidrag 2000. Husleie på 11000. Pga endring i bostøtte pga strømpris fikk jeg bostøtte det siste året. Har bil. Jeg klarte meg faktisk. Det var trangt ja og kunne ikke unne meg selv noe. Fikk innvilget ufør i mai og har nå utbetalt 32000 inklusive barnetillegg. Har kjøpt leilighet🥳 Synes det er ganske rått å lese at folk synes det er dyrt å leve nå og så har de lønn på 1,5-2mill samlet. 😬 Tror at det norske forbruket må være helt hinsides. Anonymkode: d0699...4aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #134 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (På 9.11.2024 den 10.13): Er jurist, utbetalt 38.000 i måneden. Alene med ett barn, det er utrolig trangt. Anonymkode: c02a0...654 Da bruker du mye penger. Prøv å få utbetalt 22600 i mnd. Anonymkode: 87fde...82d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #135 Del Skrevet 11. november 2024 Driver eget AS (uten ansatte) og utbetaler meg selv ca 65k i mnd (etter skatt). Bonus 2 ganger i året. Anonymkode: 2158f...174 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #136 Del Skrevet 11. november 2024 720k i året, og 30k i bonus. Utbetalt 40k i mnd. Anonymkode: 7e4c6...bcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #137 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Da bruker du mye penger. Prøv å få utbetalt 22600 i mnd. Anonymkode: 87fde...82d Er du alene med barn og har du studielån? Anonymkode: ce969...ef3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #138 Del Skrevet 11. november 2024 Tjener 754.000 i året, utbetalt rundt 43.000 i måneden og føler at jeg har enormt god råd 🙂 Ser at det e populært (som TS driver på med, og enkelte av vennene mine som noen tjener mer enn meg) å klage på at de ikke har god råd... Veel da må du justere forbruket fordi du tjener faktisk bra. Jeg har en fast jobb, en god lønn, og jeg har ingen økonomiske bekymringer. Men likevel vet jeg at jeg ikke kan handle designerklær, dra på luksusferie eller kjøpe meg statusbil sånn plutselig. Men jeg har faktisk muligheten til å kjøpe akkurat disse tingene dersom jeg sparer til dem målrettet. Dersom noe av dette er viktig for meg. Jeg har aldri tatt opp lån til noe annet enn boligen, og klarer å finansiere alt jeg virkelig har lyst på gjennom målrettet sparing. Også oppussing og bil. Det at det blir stadige vurderinger, typ, jeg plantet frukttrær i hagen, syns jeg er viktig for å ikke komme inn i sløsemodus. Syltetøy trenger jeg aldri igjen kjøpe. Selvfølgelig dersom jeg ble sånn "er lei av plommesyktetøy, og bare epler, vil ha noe annet" så kunne det dratt opp forbruket. Men der kommer prioriteringene inn. Eller at jeg ikke kjøper fast fashion dette året fordi jeg har lyst på en dyrere ullkåpe jeg kan bruke resten av livet. Så har spart til denne, og føler ikke at jeg sløser når jeg bruker 12.000 på den fordi jeg ikke har handlet noe fra kjedebutikker i år. Syns det er gøy med en fullstendig oversikt over økonomien og målrettet forbruk. Anonymkode: 17efe...1d1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #139 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (På 10.11.2024 den 1.09): Du skal ikke betale 26% skatt av en slik inntekt/trygd. Langt ifra. Neste år kommer du til å få mye igjen på skatten. Kanskje du skal sjekke på skatteetaten.no og endre skattetrekket? (Legge inn inntekt, fradrag mm. i skjema der) Iallfall endre neste år, hvis skattekortet viser omtrent det samme i 2025. Anonymkode: 0f26a...8a1 Det er slett ikke sikkert det er feil, mange forstår ikke forskjellen på tabelltrekk og prosenttrekk på skattekortet som benyttes biarbeidsgiver. Jeg ser mange på KG gjøre den feilen. Vet ikke om det gjelder den du quotet, da. Men greit å ikke gi noen falske forhåpninger om mye penger igjen på skatten. Anonymkode: c6fb0...9e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #140 Del Skrevet 11. november 2024 26.000 utbetalt.. Jobber 100% Anonymkode: 97b31...0a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå