AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:40 #41 Del Skrevet lørdag kl 17:40 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Et kompliment? De fortalte deg at det eneste du har å tilby er å selge kroppen din så andre kan bruke den for å runke i, og du tok det som et kompliment ?😳😳 Anonymkode: 1f985...ec4 Jeg og ts har ikke samme venninne, men min venninne kjenner meg godt og vet at jeg aldri villet selge kroppen min. Men jeg er heller ikke så nærtagen av meg at jeg blir fornærmet av en slik kommentar. Da tar jeg heller det som et kompliment😉 Anonymkode: 138ad...c82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 07:47 #42 Del Skrevet søndag kl 07:47 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg og ts har ikke samme venninne, men min venninne kjenner meg godt og vet at jeg aldri villet selge kroppen min. Men jeg er heller ikke så nærtagen av meg at jeg blir fornærmet av en slik kommentar. Da tar jeg heller det som et kompliment😉 Anonymkode: 138ad...c82 Vel, om hun var din venninne, ville du skjønt det ikke var på tull og ville ledd av det eller ikke da? Anonymkode: fe3cc...587 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:50 #43 Del Skrevet søndag kl 10:50 Macro skrev (På 9.11.2024 den 10.33): Hun visste jo ikke om sex-medisineringen din, så hvordan kan vi sitte å vurdere hvor sårende det var da? Om du var med på tanken der og da så er det ikke rart hun spinner videre på det. Om du har endret tankene om det så sier du ifra neste gang det blir nevnt og så ber du henne slutte å prate om det. Man sier jo ikke sånt til folk uansett, det er bare slemt. Hadde noen sagt det samme tiø meg, hadde jeg satt dem kraftig på plass. Anonymkode: cedbd...dee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:03 #44 Del Skrevet søndag kl 11:03 De sier faktisk at de som ikke er så følelsesmessig påkoblet passer til å være prostituert. Det er jo et yrke, så det å se ned på det, er jo ganske ufint. Jeg for min del hadde nok valgt å motta økonomisk sosialhjelp i en periode med dårlig råd enn å foreta valg som det å bli prostituert, fordi det for meg er en sterk kobling mellom det kroppslige og følelsesmessige. Flere tidligere prostituerte sier de måtte ha psykologisk hjelp senere i livet, fordi de ikke skjønte hva de gikk inn i som ung. De fikk forakt for spesielt nærhet og sex. Men uansett følger du vel ikke sånne råd fra venninnene dine? Kanskje vedkommende ikke har så mye sex selv, så det virker som en bitter kommentar. Anonymkode: 2e4dc...be6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:03 #45 Del Skrevet søndag kl 11:03 AnonymBruker skrev (På 9.11.2024 den 9.52): Var i et lite te selskap med to venninner er par måneder siden. Der ble det litt prat om alt mulig mellom himmel og jord. Ettersom jeg søker jobber, begynte min venninne å si til meg at siden jeg liker sex så godt, burde jeg begynne å jobbe med prostitusjon. Jeg syns ikke det var dårlig ide der og da, etter forslaget har hun nevnt dette til meg et par ganger for å minne meg på at jeg skulle begynne å selge kroppen. Det venninnen min ikke vet er at jeg har hatt en psykose, grunnet psykisk sykdom.. der jeg var ekstremt kåt og sex- fiksert og kåtskap og sex fiksering tok over hele livet mitt som om det var narkotika i en periode. Hva ville dere tenkt om en slik kommentar? I ettertid syns jeg det er ekstremt sårende. Anonymkode: fe3cc...587 Hun sa der vel på grunnlag av hvordan du selv har fremstått iht å være sexuell. At dette handler om en psykose hun ikke vet om. At hun ikke vet, kan hun ikke klandres for. I utgangspunktet ville jeg ha sagt hun er kjip. Men etter å ha lest, så tenker jeg at det å i det heletatt si det sånn, er basert på hvordan du selv har snakket om det pg frenstått rundt det. Vil du dempe dette, uten å fortelle om psykosen. Må du kanskje være litt tydeligere på at dette er en fase du er ferdig med. Ut fra det du skriver , tror jeg ikke hun sa det for å være slem. I en annen setting så ville jeg tolket det slemt. Så her tenker jeg du isåfall bør ta litt tak i dette selv og snu dette litt selv, i den grad det går an Anonymkode: 9d58c...37c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:24 #46 Del Skrevet i går, 15:24 Ikke gjør det. Da jeg var student fikk jeg billig leilighet på den måten, men har hatt skyldfølelse i alle år etterpå. Det var ikke å "selge sex" på vanlig måte, men jeg lå meg huseieren en gang i uka i over et år og det går egentlig ut på det samme. Du vil ikke slepe på sånne tanker. Anonymkode: 55064...f0b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet i går, 15:34 #47 Del Skrevet i går, 15:34 Høres ut som en person som kamuflerer at hun liker å presse deg ned. Utrolig sleipt da det er vanskelig å konfrontere sånne mennesker. Det hadde vært én ting om hun kun nevnte det med prostitusjon. Noen er jo ganske frigjorte og ser på det som en inntektskilde. Men du beskriver henne jo som en dårlig venninne som ofte kommer med små stikk hele veien. Har du andre venner du kan bruke mer tid og energi med? Å droppe venner kan være vondt. Men så kjennes det veldig bra ut i lengden. Hvis du har hatt psykose/mani hvor du mistet seksuelle hemninger er det ikke å vurdere engang. Du har skapt assosiasjoner i hjernen nå, så hvis du teoretisk sett endte opp med å prostituere deg kan det sende deg rett ut på tur igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet i går, 15:47 #48 Del Skrevet i går, 15:47 Du trenger ikke fiender når du har en "venninne" som det der, Ts... Hun der hadde jeg kuttet ut! Bare gjør det, slike som henne er det helt greit å ghoste, for de vil bare snu alt du måtte si til noe helt annet og baksnakke deg med det! Så bli heller veldig opptatt i tiden fremover. Foreslår hun noe, så er du opptatt, har andre avtaler, er sliten - hva som helst. I tillegg kan du f.eks. skaffe deg en ny hobby og på annen måte jobbe for å utvide nettverket ditt og få nye venner. Om hun etter en stund skulle ta opp med deg at du ikke vil møte henne lenger, så kan du bare si at du har virkelig vært veldig opptatt i det siste, men at når hun sier det, så innser du egentlig at dere nok har utviklet dere såpass forskjellig at du innser at dere egentlig ikke har særlig til felles lenger, men at du ønsker henne lykke til videre i livet. I tiden frem mot jul har du mange muligheter til å være opptatt, så da kan du unngå henne helt. Meld deg til å hjelpe til med div. frivillig arbeid før jul, så har du veldig god grunn til å være opptatt - og du møter nye folk også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå