Gå til innhold

Hva gjør dere på farsdag?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva gir barna og hvor gammel er de? 

Lager dere noe ekstra som god frokost, middag, kake? 

Finner på noe alle sammen? 

Pakken jeg har bestilt er forsinket, så lyst å gjøre noe ekstra.

Anonymkode: b2ad5...61f

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Felles frokost slik vi uansett gjør i helgene. Ekstra god middag og så baker gjerne barna en kake. Jeg tok med meg barna på storsenteret tidligere i uken og de har selv kjøpt gaver til ham (de er 11, 13 og 15). I år får han sjokolade, Happy Socks pappasokker og en bok. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Far til to barn på åtte og fire her, har aldri gjort noe på farsdagen.

Anonymkode: b3be3...c13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Far til to barn på åtte og fire her, har aldri gjort noe på farsdagen.

Anonymkode: b3be3...c13

Ikke en liten gave en gang?

Anonymkode: b2ad5...61f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gir gave og av og til så kjøper vi kake/blomster. Han pleier svært sjeldent å gi meg gave/gjøre noe på morsdag…

Anonymkode: 19831...dd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager god frokost , kjøper gave selv og skriver kort selv. Så spiser vi is erter middag

Anonymkode: d240a...42d

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden farsdag er årets viktigste dag, blir den selvsagt feiret.

Jeg får gave og kona og/eller barna har bakt kake.

Vi spiser god middag (som jeg lager), men det gjør vi hver søndag (så ikke noe spesielt i det). 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sønnen min har kjøpt blomster og sjokolade, så har vi bedt barnefar på biff i morgen. (Vi er ikke sammen).

Anonymkode: 76f85...bd8

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen min lager en liten gave. I år har vi handlet en sjokolade og hansker til han i tillegg (men det er flere år hvor jeg ikke har handlet gave). Jeg og barna disker opp med ekstra god frokost og middag.

De fleste år har jeg bakt kake med sønnen. Men denne uken har vært så travel at jeg har kjøpt en istedet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har så små barn (3 år og nyfødt) at jeg ordner alt, men vi snakket om det denne uken at vi vil gjøre noe ut av både morsdag og farsdag for barna, men ikke noe stort gavefokus, så han fikk sove lenge, eldste tegnet kort, han fikk kaffe på sengen (får det hver helg) og gave (sokker) også bakte vi kake til dessert (vi har aldri dessert). Neste år ser jeg for meg at vi gjør noe sammen, kan bare være en tur i skogen, men i år med nyfødt er det litt unntakstilstand. Regner med vi følger dette oppsettet i mange år fremover. 

Ingen av oss har ringt egne fedre, begge er vokst opp uten noen tradisjon for markering i eget barndomshjem. 

Anonymkode: 3f9a1...3c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...