Irak Skrevet 9. november 2024 #21 Del Skrevet 9. november 2024 Hvis det er slik at han har lyst på deg midt på natten, og du ikke vil, og han sier du er tiltrekkende for å få det som han vil, så er dette gaslighting.... En form for manipulasjonsteknikk rett og slett. Da respekterer han deg ikke. Så det er viktig at du er bevisst på hva du vil, og ikke bare føyer deg etter han. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #22 Del Skrevet 9. november 2024 Irak skrev (4 minutter siden): Hvis det er slik at han har lyst på deg midt på natten, og du ikke vil, og han sier du er tiltrekkende for å få det som han vil, så er dette gaslighting.... En form for manipulasjonsteknikk rett og slett. Da respekterer han deg ikke. Så det er viktig at du er bevisst på hva du vil, og ikke bare føyer deg etter han. Det er sjelden jeg er så enig med deg som dette! 👏🏻👏🏻👏🏻 Vær bevisst hva DU vil, trådstarter. Anonymkode: 8c2fc...1d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #23 Del Skrevet 9. november 2024 Irak skrev (5 minutter siden): Hvis det er slik at han har lyst på deg midt på natten, og du ikke vil, og han sier du er tiltrekkende for å få det som han vil, så er dette gaslighting.... En form for manipulasjonsteknikk rett og slett. Da respekterer han deg ikke. Så det er viktig at du er bevisst på hva du vil, og ikke bare føyer deg etter han. Og godt poeng ar dette med "du er så tiltrekkende", er gaslighting. Det er å legge skylden for egne handlinger over på den andre. Som om hun bevisst har vært lekker i søvne… Anonymkode: 8c2fc...1d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 9. november 2024 #24 Del Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det er sjelden jeg er så enig med deg som dette! 👏🏻👏🏻👏🏻 Vær bevisst hva DU vil, trådstarter. Anonymkode: 8c2fc...1d9 Å? Skriver jeg så mye dumt? 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå