AnonymBruker Skrevet 8. november #1 Del Skrevet 8. november Snakket med en fyr i 2 mnd på some. Pgr avstand og jobb har vi enda ikke hatt anledning til å møtes. Han insjer kontakt daglig, vi har FaceTimet flere ganger, hatt tlf sex, dirty snappet etc. Men greien er at det virker som det sitter langt inne å møtes. Han sier vi må treffes, og sagt jeg må besøke han etc. Men når jeg trekker det frem virker det som han Blir små usikker og veldig forsiktig/ vag. Forstår ikke helt greien med det. Til info er jeg noen år eldre enn han og er ganske etablert mtp hus, jobb osv.. mye mer enn han. Jeg er også ganske attraktiv og det har han påpekt flere ganger. Det er tydelig at han er tiltrukket meg, men skjønner ikke hvorfor han ikke er mer «på» for å møtes ? Anonymkode: a549d...1ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november #2 Del Skrevet 8. november Han er ikke interessert i å møtes, bare fore ego sitt Anonymkode: 3822c...171 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november #3 Del Skrevet 8. november Han er som bestevenninna mi. Ønsker kun oppmerksomhet og bekreftelse. Virkelig en uting. Faktisk et misbruk av andre menneskers følelser og åpenbare forventninger. Ikke invester deg noe dypere ts, han her er mest sannsynlig en drittsekk. Anonymkode: df0fe...ab4 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november #4 Del Skrevet 8. november Han bruker deg som tidsfordriv og ego boost. Anonymkode: c08b9...e29 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november #5 Del Skrevet 8. november Men greien er at han henger seg opp i om jeg er med andre. Og har virket små sjalu rundt det, at han ville at jeg skulle vente til vi møttes ? han er ikke typen som ligger heller så tror genuint han er små redd også Anonymkode: a549d...1ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november #6 Del Skrevet 8. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men greien er at han henger seg opp i om jeg er med andre. Og har virket små sjalu rundt det, at han ville at jeg skulle vente til vi møttes ? han er ikke typen som ligger heller så tror genuint han er små redd også Anonymkode: a549d...1ef En mann som er interessert i noe mer enn et tidsfordriv venter ikke 2 mnd på å møtes, så enkelt er det. Anonymkode: c08b9...e29 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november #7 Del Skrevet 8. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men greien er at han henger seg opp i om jeg er med andre. Og har virket små sjalu rundt det, at han ville at jeg skulle vente til vi møttes ? han er ikke typen som ligger heller så tror genuint han er små redd også Anonymkode: a549d...1ef Typisk menn å eie uten å pleie. Han vil at du kun skal gi han oppmerksomhet. Jeg tuller ikke når jeg sier at mange menn tenker sånn. Anonymkode: df0fe...ab4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #8 Del Skrevet 9. november Du må slutte å lure deg selv, En mann som er interessert oppfører seg ikke sånn. Next! Anonymkode: caee4...701 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 9. november #9 Del Skrevet 9. november Jeg spår: Fyren lever allerede i et forhold. (Som er så godt som dødt) Men han ønsker ikke bryte opp med dama,og starte alt på nytt,men samtidig ønsker han mer spenning i hverdagen. Du er den spenningen. Insister på å besøke han. Evnt sjekk hvem som bor på adressa hans. Da blir det stress!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #10 Del Skrevet 9. november Fant80 skrev (20 minutter siden): Jeg spår: Fyren lever allerede i et forhold. (Som er så godt som dødt) Men han ønsker ikke bryte opp med dama,og starte alt på nytt,men samtidig ønsker han mer spenning i hverdagen. Du er den spenningen. Insister på å besøke han. Evnt sjekk hvem som bor på adressa hans. Da blir det stress!! Dette er en drittunge som bor hjemme hos mamma og pappa🤣 Han jobber turnus og reiser en del, derfor jeg kan møte han. Anonymkode: a549d...1ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #11 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (33 minutter siden): En mann som er interessert i noe mer enn et tidsfordriv venter ikke 2 mnd på å møtes, så enkelt er det. Anonymkode: c08b9...e29 Men noen kan jo genuint være redd? Er enig i den påstanden din. Men faktumet er, og så cocky som jeg er kan jeg si at jeg er en langt mer atttaktiv kvinne fysisk enn det han er mann. Så jeg syntes det er spesielt at en mann som har mulighet til å måte en kvinne han neppe har sjans på egt… Ikke vil møtes. Han sier jo det selv også, at han finner ikke slike kvinner som meg der kan bor? Anonymkode: a549d...1ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #12 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men noen kan jo genuint være redd? Er enig i den påstanden din. Men faktumet er, og så cocky som jeg er kan jeg si at jeg er en langt mer atttaktiv kvinne fysisk enn det han er mann. Så jeg syntes det er spesielt at en mann som har mulighet til å måte en kvinne han neppe har sjans på egt… Ikke vil møtes. Han sier jo det selv også, at han finner ikke slike kvinner som meg der kan bor? Anonymkode: a549d...1ef Selv om man synes noen er pene så vil man ikke nødvendigvis noe seriøst med de, vil du bli sammen med alle pene menn du ser? Anonymkode: c08b9...e29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #13 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Selv om man synes noen er pene så vil man ikke nødvendigvis noe seriøst med de, vil du bli sammen med alle pene menn du ser? Anonymkode: c08b9...e29 Og dessuten utseende alene tar deg ikke langt. Anonymkode: c08b9...e29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #14 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Dette er en drittunge som bor hjemme hos mamma og pappa🤣 Han jobber turnus og reiser en del, derfor jeg kan møte han. Anonymkode: a549d...1ef Du snakker så stykt om han, at han gjør jo rett i å ikke møte deg. Anonymkode: cb578...92c 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #15 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Selv om man synes noen er pene så vil man ikke nødvendigvis noe seriøst med de, vil du bli sammen med alle pene menn du ser? Anonymkode: c08b9...e29 Du blir jo ikke sammen av å ligge med de ? Man bruker jo Tinder for å møte/hooke. Det er jo de færreste det blir noe seriøst med, har dessuten sagt jeg ikke er intr i noe seriøst pgr nylig brudd. Og det har jeg vært klar på hele veien. En annen ting er jo om man ufrivillig utvikler følelser, det kan jo man ikke bestemme. Det samme gjelder for han. Men tenker at man vil jo ligge med personer man syntes er svært attraktiv og speiselt når man viser intr i 2 mnd. Anonymkode: a549d...1ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #16 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du blir jo ikke sammen av å ligge med de ? Man bruker jo Tinder for å møte/hooke. Det er jo de færreste det blir noe seriøst med, har dessuten sagt jeg ikke er intr i noe seriøst pgr nylig brudd. Og det har jeg vært klar på hele veien. En annen ting er jo om man ufrivillig utvikler følelser, det kan jo man ikke bestemme. Det samme gjelder for han. Men tenker at man vil jo ligge med personer man syntes er svært attraktiv og speiselt når man viser intr i 2 mnd. Anonymkode: a549d...1ef Om du bare vil ligge og er attraktiv, hvorfor prøver du ikke møte noen andre? Anonymkode: cb578...92c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #17 Del Skrevet 9. november If a guy wants to date you he WILL date you! Kloke ord fra «He’s not that into you” Hadde aldri giddet å kaste bort tid på en fyr som ikke ville gjøre alt for å være sammen med meg. Anonymkode: ea4fc...774 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #18 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (9 timer siden): Du blir jo ikke sammen av å ligge med de ? Man bruker jo Tinder for å møte/hooke. Det er jo de færreste det blir noe seriøst med, har dessuten sagt jeg ikke er intr i noe seriøst pgr nylig brudd. Og det har jeg vært klar på hele veien. En annen ting er jo om man ufrivillig utvikler følelser, det kan jo man ikke bestemme. Det samme gjelder for han. Men tenker at man vil jo ligge med personer man syntes er svært attraktiv og speiselt når man viser intr i 2 mnd. Anonymkode: a549d...1ef Tydeligvis så vil han ikke det, han vil ikke møte deg og det viser han deg, så får det bli opp til deg om du vil bruke mer tid på en inteyrne venn. Anonymkode: c08b9...e29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 9. november #19 Del Skrevet 9. november Han bruker det som tidsfordriv og for å få bekreftelse og oppmerksomhet. Er mange sånne menn(sikkert kvinner og) på datingsider. Som kaster bort andres tid. Hvis ikke vi møtes i løpet av 14 dager etter vi fikk kontakt, mister jeg interessen. Evt hvis han jobber borte som nordsjøen, til sjøs ol, så fort han er tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå