Gå til innhold

Er det vanskeligere for nordmenn med utenlandske opprinnelse å komme i kontakt med norske damer?

Dmhead82

Anbefalte innlegg

De fleste bedømmer mennesker med samme etnisitet som dem selv som mer egnet som partner. Man tenker knskje underbevisst at man har samme kulturelle referanser og at det er viktig.

Anonymkode: 30b52...025

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dmhead82 skrev (53 minutter siden):

Det der er da ikke rasisme??
Det er vanskelig å lese ansikter av typer du ikke har sett nok av. Løsningen er å se mer av det på TV f.eks.

Anonymkode: 2db34...ebf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.11.2024 den 0.46):

Tror det går mer på personlighet og om du er visuelt blessed eller ikke. En kjekk mann er en kjekk mann, uavhengig av opphav.

Anonymkode: 7d27c...4f7

Signerer på denne. 

Anonymkode: fd2ab...adc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dmhead82 skrev (På 9.11.2024 den 0.35):

Hva tenker dere om dette emnet? Jeg har en kamerat som er av asiatisk opprinnelse, men han er oppvokst i Norge og har et norsk navn. Han sliter sinnsykt med å komme i kontakt med norske kvinner. Han ønsker å få seg en norsk kjæreste. 

Det skal da ikke være noe problem. 
Om han har asiatisk bakgrunn eller svensk bakgrunn, er han hot så finner han dama si tilslutt. ❤️

Kanskje han bare er litt klønete når det kommer til damer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker said:

Signerer på denne. 

30 minutter siden, AnonymBruker said:

Det skal da ikke være noe problem. 
Om han har asiatisk bakgrunn eller svensk bakgrunn, er han hot så finner han dama si tilslutt. ❤️

Kanskje han bare er litt klønete når det kommer til damer?

Endelig fornuftige og gode svar! Takk! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må ha hatt verdi i barndommen. 

jeg krysser alle boksene. Kjekk, høy, utdannet. Men fordi jeg aldri hadde verdi kommer ingen dame til å se min vei. Akkurat samme grunn som jeg ble mobbet.  

Anonymkode: ecef5...576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet jeg selv unngår utenlandske menn som er religiøse da det aldri kommer til å funke uansett

Skal si at jeg forhåndsdømmer nok litt på apper også , så er nok ikke helt usant det du sier

Anonymkode: bb24d...f37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Man må ha hatt verdi i barndommen. 

jeg krysser alle boksene. Kjekk, høy, utdannet. Men fordi jeg aldri hadde verdi kommer ingen dame til å se min vei. Akkurat samme grunn som jeg ble mobbet.  

Anonymkode: ecef5...576

Du må ikke tenke på den måten. For hver person du møter, er det en ny sjangse for at dere kan ha en fin tone.

Verdi er hvordan det er å bruke tid sammen. Foruten damene du gikk på skole med, er det nærmest ingen damer som aner noe om hvordan du hadde det på skolen. Vi har ingen indre detektor som sier, han har verdi, han har ikke osv. 

Hva er grunnen til at du tenker som du gjør? Har du venner? Har du gode samtaler? 

Jeg var ei rar jente som lekte med hestefigurer på tiden folk begynte med kyss klapp og klem, men jeg har hatt kjærester. Det er mer rom for å være seg, og bli likt enn du tenker det er.

Anonymkode: faf57...d45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...