Gå til innhold

Er det vanskeligere for nordmenn med utenlandske opprinnelse å komme i kontakt med norske damer?

Dmhead82

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er ikke eller har noen gang blitt fysisk tiltrukket av menn med asiatisk utseende. Uansett hvilken personlighet de har hatt. Det er bare virkelig ikke noe for meg. Kanskje det er slik for flere norske damer. 

Anonymkode: f54ef...bbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Men har du prøvd utenfor tinder? 

Sier ikke du skulle hatt norsk dame, men vi er ikke umulige. Vi vil som regel møte en mann vi også, noen mange. 

Anonymkode: faf57...d45

Selvsagt, og derfor finnes det jo to jeg faktisk har vært på date med. Ellers har jeg blitt høflig avvist resten av livet som voksen. Jeg prøver meg ikke lenger på de jeg vet er norske. Jeg ser heller i retning av de jeg kan ha en sjanse på. Det er helt uproblematisk for min del, jeg tilpasser meg etter mulighetene.

Anonymkode: 8b00b...691

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Selvsagt, og derfor finnes det jo to jeg faktisk har vært på date med. Ellers har jeg blitt høflig avvist resten av livet som voksen. Jeg prøver meg ikke lenger på de jeg vet er norske. Jeg ser heller i retning av de jeg kan ha en sjanse på. Det er helt uproblematisk for min del, jeg tilpasser meg etter mulighetene.

Anonymkode: 8b00b...691

Må ha vært vondt, men bra deg var høflig.

Og også bra du tilpasser deg, men vi er ulike individer, så logisk så skal du ikke være uatraktiv for spesifikt alle de norske. 

Jeg er bare uenig med at ingen norske damer kunne ha likt deg, ikke at du skal date andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg er ikke eller har noen gang blitt fysisk tiltrukket av menn med asiatisk utseende. Uansett hvilken personlighet de har hatt. Det er bare virkelig ikke noe for meg. Kanskje det er slik for flere norske damer. 

Anonymkode: f54ef...bbb

Ja, jeg har likt asiatiske menn. Min første forelskelse var det, også min første kjæreste. 2 ulike, veldig tilfeldig.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ville meldt meg inn i SV eller rødt og reist på møter. 

De er så antirasistisk at å bli sammen med en hvit mann føles rasistisk. 

"Se hvor antirasistisk jeg er" selv kjæresten min er utenlands opprinnelse. 

Er nok i det miljøet det er lettest. Ei SV dame vil nok tenke seg om 3-4 ganger før hun avviser en med utenlandsk utseende. 

Hun vil unngå mistanke om skapsrasist med alle midler.

Bruk det til din fordel. 

Anonymkode: ebc1c...7ca

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ville meldt meg inn i SV eller rødt og reist på møter. 

De er så antirasistisk at å bli sammen med en hvit mann føles rasistisk. 

"Se hvor antirasistisk jeg er" selv kjæresten min er utenlands opprinnelse. 

Er nok i det miljøet det er lettest. Ei SV dame vil nok tenke seg om 3-4 ganger før hun avviser en med utenlandsk utseende. 

Hun vil unngå mistanke om skapsrasist med alle midler.

Bruk det til din fordel. 

Sjalu og rasist.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Dmhead82 skrev (På 9.11.2024 den 0.35):

Hva tenker dere om dette emnet? Jeg har en kamerat som er av asiatisk opprinnelse, men han er oppvokst i Norge og har et norsk navn. Han sliter sinnsykt med å komme i kontakt med norske kvinner. Han ønsker å få seg en norsk kjæreste. 

Så foreldrene hans er fra hvor? Han følger jo deres etnisitet. 🥴

Anonymkode: 67781...431

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ser nå at du skrev vietnamesisk. Ja, så han er en vietnameser med norsk statsborgerskap.
Min mann er halvt norsk og halvt sør-asiat. Han ser asiat ut og blitt tatt for å være asiat, ikke norsk, selv om han har norsk statsborgerskap. 

Nordmenn, selv om andre sier masse rart, er en etnisitet på lik linje med vietnamesere og det er fysisk umulig å skifte etnisitet ved å bli født i et annet land. Dette er fakta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har aldri sett en asiat jeg synes var kjekk. Ingen av venninnene mine heller. Det samme med afrikanere fra typ Kongo. Det er helt uaktuelt. Jeg er sexuelt rasist. 

Anonymkode: c05da...a9e

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har aldri sett en asiat jeg synes var kjekk. Ingen av venninnene mine heller. Det samme med afrikanere fra typ Kongo. Det er helt uaktuelt. Jeg er sexuelt rasist. 

Da har du ikke sett min mann. Alle damer jeg ser ser ekstra godt på ham, og flørter om de er single. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Da har du ikke sett min mann. Alle damer jeg ser ser ekstra godt på ham, og flørter om de er single. 

Ellers så må du nok bare akseptere at han ikke er kjekk i alles øyne. De fleste er ikke det. Så lenge du er fornøyd er vel det bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Ellers så må du nok bare akseptere at han ikke er kjekk i alles øyne. De fleste er ikke det. Så lenge du er fornøyd er vel det bra?

Selvfølgelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sjalu og rasist.

Det handler jo bare om å maksimere sjansene. Finne rette miljøer.

Når det gjelder rasisme er jo kvinner desidert værst for asiatiske menn.

Hollywood har selfølgelig forsket på dette. Damene bestemmer hvilken film dere som par ser på kino.

Newsflash. Damer foretrekker VELDIG sjelden å se en asiatisk helt eller førsteelsker.  Brad Pitt og Goerge clooney trekker damer på kino.

Asiatiske skuespillere er datanerd, den slemme mannen. Men aldri helten som kysser dama og rir ned i solnedgang.

KVINNER VIL I SE SLIKE FILMER.

Er kvinner da rasister for de ikke vil se filmer med asiatiske helter??

Hvordan omskrive dere det???

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Det handler jo bare om å maksimere sjansene. Finne rette miljøer.

Når det gjelder rasisme er jo kvinner desidert værst for asiatiske menn.

Hollywood har selfølgelig forsket på dette. Damene bestemmer hvilken film dere som par ser på kino.

Newsflash. Damer foretrekker VELDIG sjelden å se en asiatisk helt eller førsteelsker.  Brad Pitt og Goerge clooney trekker damer på kino.

Asiatiske skuespillere er datanerd, den slemme mannen. Men aldri helten som kysser dama og rir ned i solnedgang.

KVINNER VIL I SE SLIKE FILMER.

Er kvinner da rasister for de ikke vil se filmer med asiatiske helter??

Hvordan omskrive dere det???

Har sett video om rasisme i Hollywood, men du tar feil. Det handler også om filmens innhold, har aldri hatt noe imot asiatiske hoved karakterer. Har vokst opp med asiatiske menn gjennom media, gått på skole med og det er ikke noe jeg personlig har tenkt. Syns det er dumt det pålegges oss at vi garantert skal føle dette eller dette. En mann fra Asia, en mann fra Norge, hvem.jeg liker er opp til hvem de er og om vi passer sammen, han er kjekk og slike ting. 

Kvinner har fått øynene opp for asiatiske menn i ganske ekstrem mengde gjennom k pop da, det sa du ikke noe om. Nå er det koreansk, og jeg syns industrien og idealene der er sykelige, også fansen ganske creepy til tider. Men asiatiske menn tror jeg vil få større plass som kjekkinger.

Jeg liker ikke verken Brad Pitt eller George Clooney og de er litt forbi sin mest populære tid nå. Eller Brad Pitt kan kanskje enda, men de blir jo eldre de også. Så blir jo damer det å, garantert de som er iteriserte enda, men for de yngre er det nok nye ansikter som er mer relevante.

Å for å si det, data nerden, skurken, hvorfor tror du ikke de kan være den kjekke? Bare fordi en film har en mann som helten, må jo ikke han være den vi liker? Har aldri blitt overtalt til å syns noen er kjekkest av at de er helten eller har et kyss i en film. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den kinesiske rasen(vietnamesisk) blir litt kræsj for nordmenn....de liker sin egen rase mest......

Anonymkode: d12a7...100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Den kinesiske rasen(vietnamesisk) blir litt kræsj for nordmenn....de liker sin egen rase mest......

Anonymkode: d12a7...100

Kan dere serriøst slutte å være fullstendig gale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Vanskelig for asiater, ja. Ikke for andre utlendinger, f eks fra Midtøsten. Du burde heller skrive «Vanskelig for asiatere å få norske damer?» Jeg kjenner ingen som er keen på asiatere, verken av norske eller utlendinger.

Anonymkode: 74cf7...87f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vanskelig for asiater, ja. Ikke for andre utlendinger, f eks fra Midtøsten. Du burde heller skrive «Vanskelig for asiatere å få norske damer?» Jeg kjenner ingen som er keen på asiatere, verken av norske eller utlendinger.

WTF du og andre kan ikke si sånn. JEG bryr meg om dere i det minste. Stakkars folk som leser dette, har dere ingen empati eller fornuft?

Hva er dette asia hatet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dmhead82 skrev (På 9.11.2024 den 0.35):

Hva tenker dere om dette emnet? Jeg har en kamerat som er av asiatisk opprinnelse, men han er oppvokst i Norge og har et norsk navn. Han sliter sinnsykt med å komme i kontakt med norske kvinner. Han ønsker å få seg en norsk kjæreste. 

Ja, det er mye rasisme ute å går dessverre 

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Og jeg kjenner mange damer som liker asiatiske menn, så slutt å tro at du sitter på fasiten.

Anonymkode: ef02c...e09

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...