AnonymBruker Skrevet 9. november #41 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (43 minutter siden): TS her: Saken er at jeg føler jeg er så tidlig i bli kjent fasen med han som er så seriøs, og ønsker å bli bedre kjent, men føler ikke at jeg har noen forpliktelser ennå. Forholdet til han jeg var gift med i mange år startet på samme måten, og han gjorde det samme mot meg fant jeg senere ut. Men da vi ble sammen var det noe annet. Skjønner ikke helt greia at når man har vært på en date så skal man ikke ha lov å treffe andre? Anonymkode: 88b47...46d Gjør hva du vil, men du kan ikke klage hvis dette kommer frem og han dumper deg pga det. Du dør ikke av å ikke ha sex en liten stund liksom. Anonymkode: f9917...dcf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #42 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (1 time siden): TS her: Saken er at jeg føler jeg er så tidlig i bli kjent fasen med han som er så seriøs, og ønsker å bli bedre kjent, men føler ikke at jeg har noen forpliktelser ennå. Forholdet til han jeg var gift med i mange år startet på samme måten, og han gjorde det samme mot meg fant jeg senere ut. Men da vi ble sammen var det noe annet. Skjønner ikke helt greia at når man har vært på en date så skal man ikke ha lov å treffe andre? Anonymkode: 88b47...46d Du kjenner bare dine egne grenser, og er det ikke noe problem for deg så er det ikke noe å tenke på. Det du da heller burde tenke på er om respekt er en av dine verdier, altså respekt for andres grenser. Og om ærlighet er en verdi du besitter. Har du en grense som tilsier at du ikke gjør noe galt om du ligger med en annen nå i helgen, så gjør du det. Er ærlighet og respekt blant dine verdier, så forteller du han du anser potensialet til. Det burde ikke være noe problem det eller? Om respekt og ærlighet ikke er blant verdiene dine, så vet du vel også selv at du ikke har noe i et forhold å gjøre. verre er det ikke Anonymkode: 308c0...fb2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #43 Del Skrevet 9. november Nei. Da er du ikke klar for forhold. Du kan ikke date (i forsøk på å finne den rette, tenk om han ER den rette denne gangen) og ligge med andre samtidig. Da må du avslutte datingen tenker jeg. Du holder dagen på vent, ligger med en annen bare fordi du enda ikke vet om daten et noe å satse på. Må være kjipt p tenke tilbake på "hvordan var den første tiden/datingen" også komme på at du lå med en annen. Anonymkode: c05ad...02e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #44 Del Skrevet 9. november Vel, altså, du er vel voksen og gjør som du vil? Men det er klart, i forhold til noe "seriøst" blir du jo ikke mer enn et ligg på denne måten. Fritt opp til deg. 🤷♂️ Anonymkode: 93a7f...66e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #45 Del Skrevet 10. november Dette innlegget bare bekrefter - nok engang - at hele datingkulturen er fullstendig ødelagt. Anonymkode: 6e9cd...cf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 10. november #46 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (På 9.11.2024 den 0.07): Dater flere om dagen og skiller seriøse og useriøse. Nå har jeg møtt en potensiell kjæreste og har vært på en date med han. Vi kysset ikke. Har en som vil ligge med meg i helgen og tenker det er ukomplisert så lenge jeg er så tidlig i datingfasen med han andre. Eller hva tenker dere andre? Anonymkode: 88b47...46d Jeg tenker at han du dater ikke er tilstrekkelig tiltrekkende for deg når han ikke får førsteplass i køen. Angående å skille seriøs fra useriøs, mener du at daten din er seriøs, mens du er den useriøse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #47 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Dette innlegget bare bekrefter - nok engang - at hele datingkulturen er fullstendig ødelagt. Anonymkode: 6e9cd...cf9 Er bare å lene seg tilbake og la seg underholde. Denne datingkulturen er virkelig ikke noe for meg. Det er så mye annet gøy å finne på, så kan man heller bare ligge når man føler behov for det. Kjærligheten har tapt Anonymkode: 308c0...fb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå