AnonymBruker Skrevet 9. november #21 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (9 timer siden): Dater flere om dagen og skiller seriøse og useriøse. Nå har jeg møtt en potensiell kjæreste og har vært på en date med han. Vi kysset ikke. Har en som vil ligge med meg i helgen og tenker det er ukomplisert så lenge jeg er så tidlig i datingfasen med han andre. Eller hva tenker dere andre? Anonymkode: 88b47...46d Jeg tenker at du oppfører deg som søppel om du gjør det. Hadde aldri rørt deg meg ildtang engang om jeg fant ut det. Anonymkode: 9eedb...f44 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trek Skrevet 9. november #22 Del Skrevet 9. november Den eneste som kan svare på dette er jo deg. Hva som er rett for deg. Det jeg leser mellom linjene her er at du egentlig ikke synes det er greit, men at du har lyst likevel. Jeg ville ikke trosset mine egne verder på den måten for kortsiktig morro. Jeg hadde aldri ligget med noen andre om jeg trodde jeg hadde møtt min fremtidige kjæreste. Jeg hadde ikke tenkt tanken en gang for jeg hadde bare fokusert på han. Synes det er greit å date flere så lenge det er snakk om 1-2 date, når man ikke egentlig dater, man bare treffer folk for å se om man har lyst til å date de. Men å være intime med flere om hverandre, det synes jeg ikke noe om. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #23 Del Skrevet 9. november Selvsagt kan man gjøre dette om man vil, men er jo ikke noe man forteller om. Anonymkode: 4a393...8c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #24 Del Skrevet 9. november Hadde det vært meg, og første date var bra, og vi begge tenkte vi passet som kjærester, så ville jeg dumpet deg på sekundet om jeg fant ut du knuller andre. Er første date vellykket og vi tenker det kan bli seriøst forhold, så holder jeg meg kun til henne, og forventer samme tilbake, som jeg også kommuniserer tydelig Anonymkode: 8e7ed...120 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #25 Del Skrevet 9. november Du kan ligge med hvem du vil. Selv i et forhold kan man ligge med hvem man vil. Eneste du må være forberedt på er konsekvensene. Jeg hadde ansett deg som totalt useriøst om jeg var han du potensielt så på som en potensiell kjæreste. Så det er heller opp til deg hva du anser som seriøst og ikke, men ingen andre enn deg selv kan hindre deg i å ligge med andre uansett hvor du er i livet Anonymkode: 308c0...fb2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 9. november #26 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (10 timer siden): Dating-kulturen i dag er seriøst så grotesk. Æsj. Anonymkode: b7f70...f05 Helt enig. Motbydelig er det🤮 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #27 Del Skrevet 9. november Jeg ville aldri gjort det, nei. Men om du bestemmer deg for å gjøre drt, er jeg enig med de her som har rådet deg til å være åpen med daten din om det. Det er viktig at han vet slikt mtp egen seksuell helse dersom han velger å være intim med deg etterpå. Anonymkode: be43f...afe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #28 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (11 timer siden): Dater flere om dagen og skiller seriøse og useriøse. Nå har jeg møtt en potensiell kjæreste og har vært på en date med han. Vi kysset ikke. Har en som vil ligge med meg i helgen og tenker det er ukomplisert så lenge jeg er så tidlig i datingfasen med han andre. Eller hva tenker dere andre? Anonymkode: 88b47...46d Gjør mot andre som du vil andre skal gjøre mot deg. Jeg hadde droppet deg hadde jeg vært daten din, men for alt vi vet syns han det er greit eller gjør det samme selv. Anonymkode: fc064...586 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #29 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hadde det vært meg, og første date var bra, og vi begge tenkte vi passet som kjærester, så ville jeg dumpet deg på sekundet om jeg fant ut du knuller andre. Er første date vellykket og vi tenker det kan bli seriøst forhold, så holder jeg meg kun til henne, og forventer samme tilbake, som jeg også kommuniserer tydelig Anonymkode: 8e7ed...120 Dette er altså mer alarmerende enn at man ligger med noen andre. Om du tenker man passer som kjærester eller tenker det kan bli et seriøst forhold etter EN date hvor man ikke engang kyssa så anser jeg det som langt mer mentalt ustabilt og som et gedigent rødt flagg. Da foretrekker jeg heller at vedkommende er et normalt menneske som ikke tror man må være seksuelt monogam bare man har tatt en kaffe med noen. Anonymkode: 98561...673 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #30 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette er altså mer alarmerende enn at man ligger med noen andre. Om du tenker man passer som kjærester eller tenker det kan bli et seriøst forhold etter EN date hvor man ikke engang kyssa så anser jeg det som langt mer mentalt ustabilt og som et gedigent rødt flagg. Da foretrekker jeg heller at vedkommende er et normalt menneske som ikke tror man må være seksuelt monogam bare man har tatt en kaffe med noen. Anonymkode: 98561...673 Handler om preferanser. Husk at mange er svært lojale og romantiske. Det ble nevnt, hat møtt min neste kjæreste. Mange av oss ønsker drømmen om at alt skal falle på plass når vi møter 💖den rette💖 også vet vi at han her får dette servert. Det er et dårligere liv i mine øyne. Anonymkode: 48ee0...a26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stian42 Skrevet 9. november #31 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Dette er altså mer alarmerende enn at man ligger med noen andre. Om du tenker man passer som kjærester eller tenker det kan bli et seriøst forhold etter EN date hvor man ikke engang kyssa så anser jeg det som langt mer mentalt ustabilt og som et gedigent rødt flagg. Da foretrekker jeg heller at vedkommende er et normalt menneske som ikke tror man må være seksuelt monogam bare man har tatt en kaffe med noen. Anonymkode: 98561...673 Poenget her er at man skal date for å komme i et forhold, man skal være seriøs med den man dater der forhold og senere samboerskap/ekteskap er målet. Om en dater mange samtidig og eller tilfellet her har sex med andre mens man dater en man vil ha forhold til, så er man totalt respektløs og viser seg som en person man ikke kan bygge et forhold med. Det er ikke noe kjæreste / kone materiale i dette og diskvalifiserer henne tvert. Det er ikke noe alarmerende med at om en første date er vellyket og man tror man kan få et godt forhold til personen så holder man seg bare til den. Det er normal folkeskikk og jeg må alvorlig talt si at dating kulturen her har blitt helt motbydelig. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #32 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Dette er altså mer alarmerende enn at man ligger med noen andre. Om du tenker man passer som kjærester eller tenker det kan bli et seriøst forhold etter EN date hvor man ikke engang kyssa så anser jeg det som langt mer mentalt ustabilt og som et gedigent rødt flagg. Da foretrekker jeg heller at vedkommende er et normalt menneske som ikke tror man må være seksuelt monogam bare man har tatt en kaffe med noen. Anonymkode: 98561...673 Du overtenker kommentaren min. Hvis jeg feks har hatt kontakt med en kvinne en stund, og vi drar på date og den blir veldig bra og det er gjensidig, så vil man merke om det er en potensiell kjæreste eller ikke. Og ønsker en å møtes igjen og begge føler dette kanskje kan utvikle seg til noe, så mener jeg det er respektløst å knulle rundt. Og gjør man det, så er det minste man kan gjøre å være ærlig om det Anonymkode: 8e7ed...120 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #33 Del Skrevet 9. november TS her: Saken er at jeg føler jeg er så tidlig i bli kjent fasen med han som er så seriøs, og ønsker å bli bedre kjent, men føler ikke at jeg har noen forpliktelser ennå. Forholdet til han jeg var gift med i mange år startet på samme måten, og han gjorde det samme mot meg fant jeg senere ut. Men da vi ble sammen var det noe annet. Skjønner ikke helt greia at når man har vært på en date så skal man ikke ha lov å treffe andre? Anonymkode: 88b47...46d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #34 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (5 minutter siden): TS her: Saken er at jeg føler jeg er så tidlig i bli kjent fasen med han som er så seriøs, og ønsker å bli bedre kjent, men føler ikke at jeg har noen forpliktelser ennå. Forholdet til han jeg var gift med i mange år startet på samme måten, og han gjorde det samme mot meg fant jeg senere ut. Men da vi ble sammen var det noe annet. Skjønner ikke helt greia at når man har vært på en date så skal man ikke ha lov å treffe andre? Anonymkode: 88b47...46d Gjør det som føles rett. Såklart har man lov å møte andre og ha sex med hvem man vil som singel. Du kommer jo til å merke det den dagen du møter en du virkelig vil ha. Da kommer du kun til å ha øyne for han og alle andre menn blir helt uinteressant, både for kaffe og sex. Sånn er hvertfall min erfaring Anonymkode: 5b15c...a49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 9. november #35 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (14 timer siden): Dater flere om dagen og skiller seriøse og useriøse. Nå har jeg møtt en potensiell kjæreste og har vært på en date med han. Vi kysset ikke. Har en som vil ligge med meg i helgen og tenker det er ukomplisert så lenge jeg er så tidlig i datingfasen med han andre. Eller hva tenker dere andre? Anonymkode: 88b47...46d Dette er oppskriften på å ikke finne en partner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #36 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (14 timer siden): Dater flere om dagen og skiller seriøse og useriøse. Nå har jeg møtt en potensiell kjæreste og har vært på en date med han. Vi kysset ikke. Har en som vil ligge med meg i helgen og tenker det er ukomplisert så lenge jeg er så tidlig i datingfasen med han andre. Eller hva tenker dere andre? Anonymkode: 88b47...46d Så han som du ser på som useriøst skal få deg på ditt beste men den du ser for deg kan bli mannen i ditt liv skal få en prippen versjon av deg? Anonymkode: 6ff83...8a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 9. november #37 Del Skrevet 9. november Lurer da på hvor mange innlegg det blir om han du datet som ble sur fordi du knullet en annen, eller han du knullet sladret til han du datet, eller vet ikke hvem du skal velge for han tilfeldige var bedre i senga enn daten osv... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #38 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (25 minutter siden): TS her: Saken er at jeg føler jeg er så tidlig i bli kjent fasen med han som er så seriøs, og ønsker å bli bedre kjent, men føler ikke at jeg har noen forpliktelser ennå. Forholdet til han jeg var gift med i mange år startet på samme måten, og han gjorde det samme mot meg fant jeg senere ut. Men da vi ble sammen var det noe annet. Skjønner ikke helt greia at når man har vært på en date så skal man ikke ha lov å treffe andre? Anonymkode: 88b47...46d Som flere sier har du lov til å gjøre akkurat hva du vil. Men vi sier også hva vi ville tenkt om det og at du da ikke er interessant for forhold. Det er vel greit å vite at flertallet har denne holdningen, så du vet hva du risikerer. Jeg er kvinne forøvrig, men ville reagert på samme måte overfor en mann. Anonymkode: 201b0...a20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #39 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (33 minutter siden): TS her: Saken er at jeg føler jeg er så tidlig i bli kjent fasen med han som er så seriøs, og ønsker å bli bedre kjent, men føler ikke at jeg har noen forpliktelser ennå. Forholdet til han jeg var gift med i mange år startet på samme måten, og han gjorde det samme mot meg fant jeg senere ut. Men da vi ble sammen var det noe annet. Skjønner ikke helt greia at når man har vært på en date så skal man ikke ha lov å treffe andre? Anonymkode: 88b47...46d Ingen som sier at du ikke får lov. Men det er få som vil synes det er greit at daten knuller rundt på andre. Da ville jeg tenkt hun ikke var seriøs og kun ønsker sex Anonymkode: 8e7ed...120 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DanielF Skrevet 9. november #40 Del Skrevet 9. november Jeg tror du kunne hatt godt av å lese litt om hva seksualiteten din er, høres litt ut som anthro. Kunne vært greit å la datene dine få vite det slik at de vet litt bedre om hvordan forholdet deres kommer til å bli med deg. Finner kansje mye mer folk du kommer over endes med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå