AnonymBruker Skrevet 8. november #1 Del Skrevet 8. november Dater flere om dagen og skiller seriøse og useriøse. Nå har jeg møtt en potensiell kjæreste og har vært på en date med han. Vi kysset ikke. Har en som vil ligge med meg i helgen og tenker det er ukomplisert så lenge jeg er så tidlig i datingfasen med han andre. Eller hva tenker dere andre? Anonymkode: 88b47...46d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november #2 Del Skrevet 8. november Jeg hadde ikke gjort det, og hadde heller ikke satt pris på om en jeg data gjorde det. Anonymkode: f9917...dcf 9 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november #3 Del Skrevet 8. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg hadde ikke gjort det, og hadde heller ikke satt pris på om en jeg data gjorde det. Anonymkode: f9917...dcf Jeg tenker at når man bestemmer seg for at det blir flere dates så kutter man ut andre til man har funnet ut om det kan bli noe der. Anonymkode: f9917...dcf 9 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november #4 Del Skrevet 8. november Dating-kulturen i dag er seriøst så grotesk. Æsj. Anonymkode: b7f70...f05 18 2 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november #5 Del Skrevet 8. november Jeg ville ikke gjort det. Det er bare noe umusikalsk med det hele. Anonymkode: 7db1f...4dc 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november #6 Del Skrevet 8. november Æsj, nei, jeg hadde IKKE ville datet en mann med denne innstillingen. Anonymkode: b0b26...1a7 6 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november #7 Del Skrevet 8. november Nei. Det er ikke greit. Trengte du virkelig andre voksne til å fortelle deg det? Sånn seriøst liksom? Anonymkode: ccbc8...965 12 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november #8 Del Skrevet 8. november Én date hvor INGENTING skjer betyr absolutt ingenting. Det kalles ikke engang «å date». Du kan knulle hvem du vil en god stund til. Anonymkode: 98561...673 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november #9 Del Skrevet 8. november Er vel ok så lenge du forteller han du dater at du er ei hore tenker jeg. Anonymkode: fe350...b37 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november #10 Del Skrevet 8. november AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Dater flere om dagen og skiller seriøse og useriøse. Nå har jeg møtt en potensiell kjæreste og har vært på en date med han. Vi kysset ikke. Har en som vil ligge med meg i helgen og tenker det er ukomplisert så lenge jeg er så tidlig i datingfasen med han andre. Eller hva tenker dere andre? Anonymkode: 88b47...46d Si, ja, til å ligge med han da Anonymkode: 2cbb5...88e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november #11 Del Skrevet 8. november Du kan i det minste være ærlig med han du datet og fortelle ham at du selv dater flere på samme tid og ligger med andre inntil du finner en du vil være seriøs med... Hadde det vært ok at daten din lå med andre i helgen og videre fremover? Men du, du er ikke interessert i noe seriøst med noen av de mennene du nå dater eller ligger med. Hadde du vært det hadde du ikke ønsket å ligge rundt med andre, for du ville hatt respekt og omtanke for han du ønsket deg, og du ville vært redd for at han kunne komme til å dumpe deg om han fant ut at du lå med andre parallelt med at dere datete. Slutt å date menn du egentlig ikke er interessert i, og vær åpen om at du dater andre og ligger med andre så lenge du ikke er i et definert forhold! Slutt å kaste bort andres tid! Anonymkode: 79483...304 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november #12 Del Skrevet 8. november AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Dater flere om dagen og skiller seriøse og useriøse. Nå har jeg møtt en potensiell kjæreste og har vært på en date med han. Vi kysset ikke. Har en som vil ligge med meg i helgen og tenker det er ukomplisert så lenge jeg er så tidlig i datingfasen med han andre. Eller hva tenker dere andre? Anonymkode: 88b47...46d Er mann. For meg høres dette rart ut. Du må da ha merket at du klarer gi alt av deg selv om du holder på med 5 personer samtidig? Greit nok om man bare vil knulle. Men ønsker man kjærlighet, så bør man kanskje ha litt mer fokus Anonymkode: 8e7ed...120 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november #13 Del Skrevet 8. november AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Dater flere om dagen og skiller seriøse og useriøse. Nå har jeg møtt en potensiell kjæreste og har vært på en date med han. Vi kysset ikke. Har en som vil ligge med meg i helgen og tenker det er ukomplisert så lenge jeg er så tidlig i datingfasen med han andre. Eller hva tenker dere andre? Anonymkode: 88b47...46d Nei Anonymkode: bac6f...022 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #14 Del Skrevet 9. november Om du ikke klarer å vente syns jeg ikke han skal satse på deg. Å ligge er ikke problemet, men at du er så uromantisk og bryr deg så lite om han at fu ikke takler å vente bare forsi han ikke lå på første date? Hadde blitt knust om jeg ble sammen en mann å fant ut at han er så sexavhengig, uromantisk og sorry, billig desperat. Anonymkode: 48ee0...a26 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #15 Del Skrevet 9. november Æsj. Ville ikke tatt i deg med vernehansker om jeg fikk greie på det der. Men si meg, er det samme slut'en (eller incel) som oppretter disse trådene om det samme temaet om og om igjen. Det er allerrfe en lang tråd eller fler på akkurat samme tema. Anonymkode: 04426...f3e 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #16 Del Skrevet 9. november Dere har kun vært på en date. Du vet jo heller ikke hva han gjør, kanskje han dater/ligger med andre. Selvfølgelig kan du ligge med han andre om du vil det. Blir annerledes når dere faktisk har vært på flere dater. Anonymkode: 09078...16e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss91 Skrevet 9. november #17 Del Skrevet 9. november Nei, men jeg hadde heller ikke datet flere samtidig.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #18 Del Skrevet 9. november Du gjør akkurat va du vil men det gjør den potensielle kjæresten og. Så han har sin full rett til å velge deg bort i såfall eller definere deg som useriøse. Anonymkode: ef365...52f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 9. november #19 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (8 timer siden): Dater flere om dagen og skiller seriøse og useriøse. Nå har jeg møtt en potensiell kjæreste og har vært på en date med han. Vi kysset ikke. Har en som vil ligge med meg i helgen og tenker det er ukomplisert så lenge jeg er så tidlig i datingfasen med han andre. Eller hva tenker dere andre? Anonymkode: 88b47...46d Jeg tenker, han potensielle kjæresten skal han vendes fra intimitet og sex da, ikke engang et kyss? Han som vil ligge har ikke kjærestepotensiale? Personlig hadde jeg tenkt daten gikk dårlig om jeg var den potensielle kjæresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no shame Skrevet 9. november #20 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (8 timer siden): Dater flere om dagen og skiller seriøse og useriøse. Nå har jeg møtt en potensiell kjæreste og har vært på en date med han. Vi kysset ikke. Har en som vil ligge med meg i helgen og tenker det er ukomplisert så lenge jeg er så tidlig i datingfasen med han andre. Eller hva tenker dere andre? Anonymkode: 88b47...46d Så lenge du er ærlig mot samtlige om at du treffer andre, er det ikke et problem. Dersom du har gitt noen av inntrykk av at de er den eneste, et det drittsekkoppførsel å gå bak ryggen til folk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå