AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #1 Del Skrevet 8. november 2024 Har jeg noen som helst rettigheter her? De sier at de har en forsikring, men at egenandelen må jeg betale, og den er på kr 10 000! Synes det var i overkant mye. Det er kun snakk om en spisestol til kr 2500. Jeg sjekket min forsikring, og jeg har en egenandel på 4000. sier seg jo selv at det ikke er vits i å ta dette på forsikringen. Han som driver byrået spør meg om hva de kan gjøre for å få meg fornøyd, f eks slå av på prisen for flyttingen Jeg tenker det er aktuelt, men hvor mye kan jeg kreve for en ødelagt stol til 2500? Han prøvde å fikse det ødelagte benet, men det gikk ikke Anonymkode: 3b4e5...2d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #2 Del Skrevet 8. november 2024 Her har du signert en fryktelig dårlig avtale. De er ansvarlig for tingene dine i prosessen. De skal selvsagt dekke tapet. Det er derfor de har forsikring! Har du virkelig signert på at du må betale 10.000 i egenandel? Aldri vært borti, og vi har brukt mye flyttefirma i forbindelse med jobb. Anonymkode: bf8a7...c53 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #3 Del Skrevet 8. november 2024 Har faktisk ikke signert noen ting. Valgte disse fordi de reklamerer veldig for seg selv på diverse Facebook-sider i byen jeg bor i. Og mange skryter av dem. Så jeg sendte Mail og spurte hvor mye de koster; og da sa de så så mye i timen også avtalte vi dag og klokkeslett. TS Anonymkode: 3b4e5...2d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordlending Skrevet 8. november 2024 #4 Del Skrevet 8. november 2024 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): hvor mye kan jeg kreve for en ødelagt stol til 2500? Tenker avslag tilsvarende prisen på stolen, eller at de kjøper ny, som i bunn og grunn blir det samme. Endret 8. november 2024 av nordlending 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #5 Del Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har faktisk ikke signert noen ting. Valgte disse fordi de reklamerer veldig for seg selv på diverse Facebook-sider i byen jeg bor i. Og mange skryter av dem. Så jeg sendte Mail og spurte hvor mye de koster; og da sa de så så mye i timen også avtalte vi dag og klokkeslett. TS Anonymkode: 3b4e5...2d7 Man lager da en skriftlig kontrakt både når man flytter og tar inn andre håndtverkere. Hvordan ødelagt er den stolen? Anonymkode: 997ec...6b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #6 Del Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har faktisk ikke signert noen ting. Valgte disse fordi de reklamerer veldig for seg selv på diverse Facebook-sider i byen jeg bor i. Og mange skryter av dem. Så jeg sendte Mail og spurte hvor mye de koster; og da sa de så så mye i timen også avtalte vi dag og klokkeslett. TS Anonymkode: 3b4e5...2d7 Høres ut som et useriøst firma. Da ei venninne flytta måtte hun skrive under på en lang kontrakt der det var spesifisert hvor hun flytta fra og til, verdien på flyttelasset, hvor mange esker, hva slags møbler, hva slags skader forsikringen deres dekka og hva den ikke dekka, og en masse andre ting. Fikk du kvittering da du betalte? Anonymkode: a4b14...20d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #7 Del Skrevet 9. november 2024 Jeg forsikret tingene mine selv under flytting, og flyttebyrået presiserte at det var nødvendig. Dog var jeg ikke forsikret mot at de skadet parkettgulvet i leieboligen jeg flyttet inn i😒#forliksråd# Anonymkode: 2764f...73e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #8 Del Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Høres ut som et useriøst firma. Da ei venninne flytta måtte hun skrive under på en lang kontrakt der det var spesifisert hvor hun flytta fra og til, verdien på flyttelasset, hvor mange esker, hva slags møbler, hva slags skader forsikringen deres dekka og hva den ikke dekka, og en masse andre ting. Fikk du kvittering da du betalte? Anonymkode: a4b14...20d Jeg har ikke betalt enda. De avventer med å sende faktura til jeg kommer med en løsning jeg vil være fornøyd med. Men de opererte med en timepris på 2250 som inkluderte tre menn. De brukte 5 timer på flyttingen TS Anonymkode: 3b4e5...2d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #9 Del Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Man lager da en skriftlig kontrakt både når man flytter og tar inn andre håndtverkere. Hvordan ødelagt er den stolen? Anonymkode: 997ec...6b5 Det ene beinet er knekt. Og umulig å fikse visst, så hele stolen er ubrukelig. TS Anonymkode: 3b4e5...2d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå