AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:10 #1 Del Skrevet fredag kl 21:10 Hvilket er finest av disse to? Anonymkode: 72d6d...6ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:12 #2 Del Skrevet fredag kl 21:12 Mirjam Anonymkode: bce81...70f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:14 #3 Del Skrevet fredag kl 21:14 Er du same? Anonymkode: fb9a4...0ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:13 #4 Del Skrevet fredag kl 23:13 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er du same? Anonymkode: fb9a4...0ba Hva har det med saken å gjøre? Mirjam er ikke et samisk navn. Anonymkode: ee643...254 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:24 #5 Del Skrevet fredag kl 23:24 Miriam eller Miria.. så dumt ut med J. Stemmer for Miriam Anonymkode: 3525a...e6a 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet fredag kl 23:31 #6 Del Skrevet fredag kl 23:31 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvilket er finest av disse to? Anonymkode: 72d6d...6ea Mirjam, men heller med I enn J. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:22 #7 Del Skrevet lørdag kl 16:22 Jeg liker Miria 😊, Miriam er helt ok, men med I og ikke J. Anonymkode: e1693...3b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:23 #8 Del Skrevet lørdag kl 20:23 Mirjam av de to, selv om alle kommer til å tro hun heter miriam. Anonymkode: 5b6e8...fc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:52 #9 Del Skrevet lørdag kl 21:52 Ingen av delene, med mindre det er øst-blokk navn dere vil ha. Anonymkode: a76cf...c8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet søndag kl 08:27 #10 Del Skrevet søndag kl 08:27 Jeg kjenner både to Mirjam og en Miriam. Jeg vet at de som har valgt Mirjam har valgt det på grunn av at det visst nok er mer «bibelsk korrekt» (aner ikke om det stemmer). Med I er jo mye mer vanlig, og hun kommer nok til å måtte forklare det er med J og litt annen uttale hele livet, men for meg som er vant med både I og J så er det ikke noe problem. Mirja vil nok mer være et annet navn, som ikke forveksles så mye, så kommer litt an på hva du ønsker. For meg mangler det en M der, men det er nok fordi jeg kjenner flere med lignende navn. Helt ok navn begge to, men jeg hadde nok ikke valgt dem selv. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå