AnonymBruker Skrevet 19. november #201 Del Skrevet 19. november Å alltid anta at dyrest er best. Dette gjelder også i klær og elektronikk. Rema sine sauser (pasta spesielt) er f.eks den billigste på markedet og minst prosessert. Sunn og god, mild på smak sånn at den passer i familier. Men nei, men må da kjøpe Jacobs på meny, produkter som ofte gjør det dårlig på tester for næringsinnhold. Billige fiskekaker på kiwi kan fås med 80% fiskeinnhold, men neida, man må da kjøpe "ferske" på meny, som har rett over 50% fisk og mye mer tilsatt tull. Anonymkode: ff62b...334 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arild37 Skrevet 19. november #202 Del Skrevet 19. november (endret) AnonymBruker skrev (På 16.11.2024 den 10.19): Kan jo forstå at du ser på det som snobberi å mene noe om hva du drikker til maten, men de vil nok også ha gode hensikter, ved å tenke at du ville fått større glede av måltidet dersom du drakk noe som passet bedre til maten. Om det skjer på en finere restaurant sammen med andre kunne de også andre føle på at det var en i selskapet som ikke respekterer håndverket og jobben som de som har laget maten ha utført. Mye mat vil rett og slett forringes mye smaksmessig om man drikke brus til. Anonymkode: 28a71...e28 Det du ikke forstår, er at smak er subjektivt. Personlig synes jeg vin kan gjøre måltidet bedre, men om noen mener Pepsi gjør måltidet deres bedre, så er det en sannhet du ikke kan ta fra de. Så det er nok lurt å ikke snakke om dette som det er objektive sannheter. Vært på mange fine restauranter her, og oftest med vinpakke, men har hendt jeg har kjøpt brus også, og ville ikke brydd meg et gram om noen synes det er teit, da ville jeg heller sett på de som snobbete Og til din opplysning så er jeg kokk og har nok av kunnskap om mat og drikke, derfor humrer jeg litt når du tror du sitter på en objektiv sannhet om hva som er best Endret 19. november av Arild37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå