AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #1 Del Skrevet 8. november 2024 ? Anonymkode: fe54b...277 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #2 Del Skrevet 8. november 2024 Jeg mealprepper ingredienser til middag fortløpende, og har for flere dager, så alltid middag hverdag, men ytterst sjeldent den er laget akkurat da. Prepper også havregrøt som spises til frokost hver dag. Koser meg med maten alene, selv om jeg ikke er noen hobbykokk, men mer praktisk tilnæring. Anonymkode: 8c9cc...517 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 8. november 2024 #3 Del Skrevet 8. november 2024 Jeg spiser frokost og lunsj hver dag. Det er ikke alltid at jeg gidder å styre med middag (og oppvask etterpå), så da hender det innimellom at jeg tar bare et par brødskiver med pålegg. Også blir det middagen. I helgene lager jeg stort sett alltid noe ekstra godt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Etk Skrevet 8. november 2024 #4 Del Skrevet 8. november 2024 Jeg er veldig glad i middag og lager varm middag hver dag. Lager mat hjemme, ytterst sjeldent jeg spiser ute/takeaway. Mest mulig ren mat laget fra bunn og grønnsaker så og si hver dag 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bbbb Skrevet 8. november 2024 #5 Del Skrevet 8. november 2024 Spiser varm mat til middag hver dag. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #6 Del Skrevet 8. november 2024 Jeg spiser ofte et måltid om dagen, og det er vanligvis kjøtt. Steker gjerne mørbrad eller rundstek av storfe eller surret lammestek. Da har jeg oftest mat i 3 dager avhengig. Eventuelt lager jeg noe med egg eller kjøttdeig, kanskje noe ost. Stek fra dagen før blir sjelden varmet, men noen ganger lager jeg varm saus til. Spiser stort sett ketogent på grensen mot carnivore. Anonymkode: fde46...084 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #7 Del Skrevet 8. november 2024 Jeg spiser ikke middag hver dag. Kommer an på hvordan jeg jobber, gjøremål, om jeg er sliten osv. Når jeg lager mat, lager jeg ofte store porsjoner, så jeg har til flere middager/lunsjer. Noen ganger kan jeg lage meg skikkelig middag/kvelds og hygge meg med måltidet og en fin serie. Andre ganger lager jeg bare et par toast, eller småspiser en pakke kjeks gjennom ettermiddagen og kvelden. 😅 Anonymkode: 94700...a94 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #8 Del Skrevet 8. november 2024 Lager middag 5-6 dager i uka, og de siste dagene varmer jeg opp rester. Anonymkode: 9232a...980 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #9 Del Skrevet 8. november 2024 Kalde wienerpølser er noe jeg liker å trøkke i meg. Det blir mye boksmat og frossenpizza også. Veldig skjeldent jeg gidder å styre med å lage middag, selv om jeg kan. Anonymkode: 11e25...c3a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 8. november 2024 #10 Del Skrevet 8. november 2024 Middag er dagens hovedmåltid for meg, og en skikkelig middag må jeg ha hver dag. 😊 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #11 Del Skrevet 8. november 2024 Mann, 32. Spiser nesten det samme hver dag man-fre. Frokost: Omelett av 4 egg med 30g revet ost, ett glass appelsinjuice, spiseskje med tran og 1-2 kopper med kaffe Lunsj: 4 store pizza-stykker fra felles kantine, 0.5l Litago sjokolademelk, Mellommåltid: 60g med nøtter og en banan Middag: 200g kyllingfilet, 175g pasta, hjemmelaget hvit saus, gresk salat, ett glad appelsinjuice Kveldsmat: 6 brødskiver med pålegg, halv avocado, og ett stort glass melk med 2 store butikk-kjøpte cookies (de myke i 4-pakning) Anonymkode: 79801...00e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 9. november 2024 #12 Del Skrevet 9. november 2024 Jeg spiser frokost hvis jeg er gjest eller har gjester, ellers ikke. Lunsj så og si hver dag, som regel et par knekkebrød eller grovt brød med brun eller gul ost. Aldri kjøttpålegg. Og en frukt etter hva jeg har i hus. Middag hver dag. Jeg lager ofte store porsjoner og fryser ned, så om jeg sier at jeg lager middag 4 dager i uka, så finner jeg noe ferdiglaget i fryseboksen de andre tre. Jeg lager mye forskjellig mat. Gjerne curry som jeg spiser med eller uten kjøtt og ris. Fiskegrateng, ertesuppe, stekt ris, stekte nudler, lakseburger, seibiff, taco, nachos, pizza eller omelett. Jeg er glad i å lage mat og det at jeg bor alene er ingen grunn til å la det være. Spiser ikke kveldsmat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #13 Del Skrevet 9. november 2024 Lager svært sjeldent middag. Stresset mye med det før, men fant ut at livet ble mye enklere uten å måtte planlegge måltider, handle inn, tilberede, og vaske opp (har ikke oppvaskmaskin). Hvis jeg spiser varm mat nå, så er det mikromat eller takeaway. Anonymkode: 12617...476 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #14 Del Skrevet 9. november 2024 Spiser middag hver dag. Lager ofte mye, sånn at jeg kan fryse ned noe og ha ha noe i kjøleskapet til neste dag. En gang i blant har jeg Hello Fresh. Gøy å prøve nye oppskrifter. Anonymkode: f5668...06a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #15 Del Skrevet 9. november 2024 Selvfølgelig lager jeg middag hver dag. Enkelte ganger kun Toro og andre ganger er det mat fra bunnen. Anonymkode: 5ea66...0c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #16 Del Skrevet 9. november 2024 Spiser sjelden middag. Anonymkode: d87fb...364 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #17 Del Skrevet 9. november 2024 Det blir som regel igjen middag de ukene barna er hos meg som jeg legger i fryseren, og det blir middager påfølgende uke. Anonymkode: 4f192...7e6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #18 Del Skrevet 9. november 2024 Spiser sjelden middag. Aviser sikkert noe som representerer den, men det er ganske kaos og ork i matveien. Kommer aldri til å spise middag hver dag så fremt jeg ikke bor med noen og føler jeg må. Anonymkode: 10061...d78 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #19 Del Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Spiser sjelden middag. Aviser sikkert noe som representerer den, men det er ganske kaos og ork i matveien. Kommer aldri til å spise middag hver dag så fremt jeg ikke bor med noen og føler jeg må. Anonymkode: 10061...d78 Spiser sikkert* Anonymkode: 10061...d78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #20 Del Skrevet 9. november 2024 Lager middag stort sett hver dag. Aldri skjønt andre som bor alene som syns det er så stusselig og bare lage mat til seg selv. Syns det er mer stusselig å skulle spise brødskiver til middag hver dag. Jeg koser meg med middagen min foran en serie etter en travel dag ☺️ Jeg er ikke så glad i å spise rester flere dager utover, så lager stort sett bare én-to porsjoner. Ett kyllingbryst, en halv pakke karbonadedeig, én torskefilet osv. Lager mye middager med bønner og kikerter også. For eksempel kikertsalat med søtpotet har jeg minst en gang i uka. Noen ganger kan jeg bare ovnssteke litt rotgrønnsaker og ha en dipp til. Bruker betydelig mindre penger på mat nå kontra da jeg hadde samboer 😅 Anonymkode: 49f91...b67 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå