Gå til innhold

Hva ville vært et mirakel i livet ditt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Hva er det for noe å si? For noen kan det å få seg kjæreste være et mirakel. Det finnes alltid noen som liker oss akkurat som er. Må du forandre deg, er det ikke ekte kjærlighet.

Anonymkode: f1b99...409

Å ha en ok personlighet og hygiene er da normen så hvis noen føler at det er en stor forandring for de så passer det de kanskje best å være alene.

For å være rundt andre å oppføre seg som en drittsekk og stinke ut hele rommet er ikke akkurat noe som tiltrekker kjærlighet.  Er ikke sånn at et eller annet menneske bare ramler inn døra di og så blir dere forelsket, uavhengig av at man har personlighet som et troll og ikke har dusjet på et halvt år. 

Anonymkode: 9a8f9...90f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Å ha en ok personlighet og hygiene er da normen så hvis noen føler at det er en stor forandring for de så passer det de kanskje best å være alene.

For å være rundt andre å oppføre seg som en drittsekk og stinke ut hele rommet er ikke akkurat noe som tiltrekker kjærlighet.  Er ikke sånn at et eller annet menneske bare ramler inn døra di og så blir dere forelsket, uavhengig av at man har personlighet som et troll og ikke har dusjet på et halvt år. 

Anonymkode: 9a8f9...90f

Hva vet du om TS ikke har ok personlighet og hygiene? Ingen er perfekte og personlighet kommer an på hva hver enkelt tltrekkes av. For meg kunne eksempel din personlighet være grusom, men en annen sin personlighet vært fantastisk. Ingen har lik smak.

Om noen sliter med hygiene, sliter de alt i alt å med psykisk helse og har psykiske problemer. Depresjon handler og om dårlig hygiene.

Anonymkode: f1b99...409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (16 timer siden):

At sønnen min ble frisk og kunne løpe som andre

Krysser fingrene for deg.

Min største drøm er at barnet mitt skal bli frisk nok til å kunne være sosial og delta på idrett igjen. Er realistisk nok til å innse at h*n aldri vil kunne bli seriøs innenfor idretten igjen, og heller ikke vil klare å gå på skole. Men om h*n i hvert fall kunne bli frisk nok til å kunne henge litt med venner. Og kunne klare å ta vare på de gode relasjonene h*n har. Få litt barne- og ungdomstid som de andre.

Heier på deg og sønnen din. Og håper på så gode dager som mulig, for oss begge. Tror jeg har kommet langt i å akseptere, for ting vil aldri bli helt som vi trodde. Men det kan bli bra likevel.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg vinner i Lotto,og kan forlate dette landet for alltid. Ville vært en enooooooorm lettelse. Jeg ser hvor det bærer hen,og det er ingenting jeg liker i horisonten. Har bare ikke råd til å flytte. Så Norsk Tipping - Call me!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Å flytte fra Norge for godt. 

Anonymkode: aed8e...a64

Det er ikke vanskelig. Trenger du hjelp for å gjennomføre? Vet du hvor du vil? Mange grupper på Facebook for dem som har flyttet ut.

Anonymkode: 03c07...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Molly 4.5 år skrev (På 8.11.2024 den 22.19):

At jeg ble frisk fra angsten

Samme her. Det hadde virket inn på så mange områder.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At samboeren ble frisk fra sin uhelbredelige kreftsykdom, og at sønnen vår på 15 år slapp å ha ADHD (og miste pappa'n sin så tidlig)

Anonymkode: 8bfec...517

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært så heldig å fått oppleve et stort mirakel allerede. 

En hardtrammet spiseforstyrrelse som var så ekstrem at jeg har ikke opplevd maken, og det tok alle mine krefter, vett og kløkt for å bekjempe denne styggedommen som angrep min kjære datter så hardt.

Min lege fortalte meg at anoreksi er verre enn kreft, og det tror jeg henne på. Dette er noe av det verste jeg har opplevd i hele mitt liv. Har aldri følt meg så liten, hjelpeløs, rådvill og full av angst som jeg var i denne perioden. Jeg trodde oppriktig at jeg skulle miste henne fullstendig til denne sykdommen. Likevel kjempet jeg med nebb og klør for å ha visshet at om hun ikke hadde blitt frisk, så hadde jeg i det minste gjort alt i min makt for at ho skulle bli det. 

Mest sannsynlig så kommer hun aldri til å bli kvitt disse tankene helt, men de styrer ikke livet hennes lenger slik de gjorde.

Det er jeg utrolig takknemlig for. 

Min datter er mitt mirakel ❤️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 9.11.2024 den 14.48):

Det er ikke vanskelig. Trenger du hjelp for å gjennomføre? Vet du hvor du vil? Mange grupper på Facebook for dem som har flyttet ut.

Anonymkode: 03c07...ee8

Ja, til alle dere som mener at å flytte fra Norge er det som må til... Litt planlegging og litt initiativ, så kan de aller fleste oppnå det. Vet om folk som knapt kan bevege seg, og som bor det meste av året i Spania. Uten å være spesielt rike.

Gjør dere selv en tjeneste. Ikke gi opp før du har prøvd! Det er gift å gå rundt å bli bitter, og er det noen som har muligheter i verden, så er det i hvert fall vi nordmenn.

Jeg lurer selv på å flytte utenlands, men er litt pysete i forhold til å ta steget. Er jo trygt og godt i a4 livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At datteren min, som er i barneskolealder,  skulle stoppe å ha angst, som hun blir fysisk voldelig av, for at jeg skal sove ❤️ hvis hun slipper å ha angst for det, så kan vi være sammen igjen (og nei,jeg sover aldri på dagtid, men sover mellom kl 24-0615). Jeg savner henne så veldig, veldig. 

Anonymkode: 83934...b48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traumebehandling. Ventet i mange år, og har fysiske flashbacks fra vold og overgrep som sitter i kroppen, og sliter masse med dissosiasjoner for å overleve. Er redd jeg blir erklært behandlingsressistent uten å ha prøvd ordentlig behandling… Skulle gjort så mye for å bare få en pause fra alt, og enda mer å være verdt at noen vil hjelpe meg.. 

Anonymkode: 6d321...a06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å vinne i eurojackpot. Da tror jeg mye kunne blitt lettere. Aller helst våkne opp i morgen slank, rik og lykkelig. 

Anonymkode: 5d451...dd3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...