Gå til innhold

Hva ville vært et mirakel i livet ditt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller for å formulere det på en annen måte: Hva er din største drøm? (Og da tenker jeg på realistisk drøm, ikke å kunne fly som Supermann eller slikt.)

Min største drøm, det som ville vært et mirakel for meg, er å få meg kjæreste. Det høres sikkert teit ut for de fleste, for de som har opplevd å ha kjæreste, noe som sikkert er en selvfølge for de fleste. Men jeg har aldri fått oppleve det, og jeg er over 50 år. Jeg ser det som så lite sannsynlig at det kommer til å skje, og drømmen om en kjæreste er så sterk, at det ville vært et mirakel for meg om det noen gang skjedde.

Anonymkode: b5552...53c

• Liker 1
  • Hjerte 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Eller for å formulere det på en annen måte: Hva er din største drøm? (Og da tenker jeg på realistisk drøm, ikke å kunne fly som Supermann eller slikt.)

Min største drøm, det som ville vært et mirakel for meg, er å få meg kjæreste. Det høres sikkert teit ut for de fleste, for de som har opplevd å ha kjæreste, noe som sikkert er en selvfølge for de fleste. Men jeg har aldri fått oppleve det, og jeg er over 50 år. Jeg ser det som så lite sannsynlig at det kommer til å skje, og drømmen om en kjæreste er så sterk, at det ville vært et mirakel for meg om det noen gang skjedde.

Anonymkode: b5552...53c

At sønnen min ble frisk og kunne løpe som andre

• Hjerte 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Molly 4.5 år skrev (4 minutter siden):

At jeg ble frisk fra angsten

Samme her🌸

Anonymkode: 06de3...1f2

• Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg få to som henger litt sammen? Jeg ønsker meg å bli frisk, og få den karrieren jeg alltid har drømt om. Får ikke til det siste uten det første...

Anonymkode: 0235e...028

• Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å pensjonere seg i en alder av 45 og så bare drive med noe lystbetont og/eller meningsfullt i f eks frivillig organisasjon uten å tenke på kroner.

Anonymkode: d7ae5...771

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her er det å møte en oppegående fyr. Og så skulle jeg veldig gjerne har vunnet i lotto. Blir nesten litt superman det da, men det kan jo skje om jeg slenger inn et lodd en gang iblant.

Anonymkode: cc4f2...9a3

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ikke ha mine medfødte tilstander lenger ville jo vært et mirakel. De er uhelbredelige.

Min største drøm er jobb, noe som føles umulig pga overnevnte tilstander.

Anonymkode: dec74...19f

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke et mirakel, men det hadde vært deilig å slippe økonomiske bekymringer i et par år fremover. Så da er det kanskje det å vinne i Lotto en drøm. Men det skjer nok ikke at jeg ikke vinner, da jeg ikke spiller Lotto 😄

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å finne en sjelevenn/kjæreste. Har vært i forhold og vært gift. Men aldri opplevd å ha en person som setter meg først, støtter meg og som jeg opplever et meningsfullt felleskap med. 

Anonymkode: 99fd2...351

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bli fri fra mine mentale problemer å få mer mot til å leve livet mitt, kjøre opp, få venner, kjæreste, kanskje familie istede for å sitte innesperret her dag etter dag, redd for alt.

Anonymkode: e2207...632

• Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Å bli fri fra mine mentale problemer å få mer mot til å leve livet mitt, kjøre opp, få venner, kjæreste, kanskje familie istede for å sitte innesperret her dag etter dag, redd for alt.

Anonymkode: e2207...632

Det er jeg helt sikker på at du vil få oppleve❤️

Anonymkode: 99fd2...351

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hva du spør om, først spør du om hva som ville vært et mirakel i livet mitt og så spør du om hva som er en realistisk drøm...? :D 

Vel et mirakel ville vært å våkne opp i morgen 100% frisk og full av energi. Mer realistisk vil vel vært å vinne i lotto eller no.

Ser du ønsker deg en kjæreste, det vil ikke være et mirakel å få til det. Har du en noenlunde ok personlighet og hygiene så finner du deg en partner uansett omstendigheter, men du får kanskje ikke akkurat den du vil ha men sånn er livet.

Anonymkode: 9a8f9...90f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Skjønner ikke helt hva du spør om, først spør du om hva som ville vært et mirakel i livet mitt og så spør du om hva som er en realistisk drøm...? :D 

Vel et mirakel ville vært å våkne opp i morgen 100% frisk og full av energi. Mer realistisk vil vel vært å vinne i lotto eller no.

Ser du ønsker deg en kjæreste, det vil ikke være et mirakel å få til det. Har du en noenlunde ok personlighet og hygiene så finner du deg en partner uansett omstendigheter, men du får kanskje ikke akkurat den du vil ha men sånn er livet.

Anonymkode: 9a8f9...90f

Hva er det for noe å si? For noen kan det å få seg kjæreste være et mirakel. Det finnes alltid noen som liker oss akkurat som er. Må du forandre deg, er det ikke ekte kjærlighet.

Anonymkode: f1b99...409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At fosterbarnet vårt får bli permanent, men det får vi aldri noen garanti for. 

Anonymkode: c4c6d...6b5

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...