AnonymBruker Skrevet 31. januar #101 Del Skrevet 31. januar Even Tuell skrev (9 timer siden): Da gjør du en svært snever og lite opplyst kobling mellom pikk, rumpe og homofili. Om pikk-i-rompe var kriteriet for å være homofil, så skulle vel alle menn som har analsex med kona også homofile. Mannen til TS tenner fortsatt å henne, som er en kvinne. Han liker åpenbart å ha sex med kvinner. Han virker ikke å foreslå sex med andre menn. Og selv om TS ta ham analt med en strapon, er det fremdeles de to som har sex. En kvinne og en mann. Tenne på og faktisk ha sex med en av motsatt kjønn? Er ikke det selve definisjonen på heterofili? ... selv i din forenklede verden? Ts. Der slapp jeg å tenke mer på vi møttes aldri mer😄 Anonymkode: fa40b...ffd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #102 Del Skrevet 31. januar Even Tuell skrev (21 timer siden): Da gjør du en svært snever og lite opplyst kobling mellom pikk, rumpe og homofili. Om pikk-i-rompe var kriteriet for å være homofil, så skulle vel alle menn som har analsex med kona også homofile. Mannen til TS tenner fortsatt å henne, som er en kvinne. Han liker åpenbart å ha sex med kvinner. Han virker ikke å foreslå sex med andre menn. Og selv om TS ta ham analt med en strapon, er det fremdeles de to som har sex. En kvinne og en mann. Tenne på og faktisk ha sex med en av motsatt kjønn? Er ikke det selve definisjonen på heterofili? ... selv i din forenklede verden? Jeg er mann og har aldri ønsket noen form for anal sex. Så ja man er semi homofil om man ønsker det i noen form. Anonymkode: 9060f...eca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rummyking Skrevet 31. januar #103 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er mann og har aldri ønsket noen form for anal sex. Så ja man er semi homofil om man ønsker det i noen form. Anonymkode: 9060f...eca Håper du ikke liker å bli sugd heller for det er vist også noe noen homofile liker 🤦 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 31. januar #104 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er mann og har aldri ønsket noen form for anal sex. Så ja man er semi homofil om man ønsker det i noen form. Anonymkode: 9060f...eca Jeg er mann og har aldri ønsket å se svette mannfolk løpe etter en ball på TV. Så ja, man er semi homofil om man liker å se på svette menn løpe rundt i noen form. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:31 #105 Del Skrevet i går, 08:31 AnonymBruker skrev (På 29.1.2025 den 1.43): Dildo i rompa er veldig godt for meg som gutt, starte rolig med en liten og øke i størrelse😊 er absolutt ikke homo, men er ren nytelse. Alle bør utforske sitt seksuelle, i tennåra sugde vi i kompis gjengen herandre ofte, ingen er homoer, vi er alle venner enda i dag med barn, men vi gjorde det for og utforske , tror det, og syntes det er viktig Anonymkode: baf92...b4d Der er vi like🥰 Testet mye i tenårene, er forsåvidt det enda, bli 20 til våren. Men test analt og sex med kompis gjengen er vanlig. Har en bestekompis som tar meg analt og for noen h…. orgasmer det gir meg🥰 Vi ser oss ikke som homo da. Anonymkode: 99503...dc4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:38 #106 Del Skrevet i går, 12:38 AnonymBruker skrev (På 8.11.2024 den 20.04): Burde fått seg en mannlig elsker. Han er skap homofil Anonymkode: 67657...4cf Kan være han er hetero, men liker å eksperimentere. Var i lag med en mannemann som var trygg på seg selv sexuelt. Han fortalte meg at forelske er i kvinner men at han også syns det er godt med penis foran og bak. Så det endte med at vi hadde noen møter med andre menn som var i lik situasjon. begynnelsen syns jeg det var utfordrende og krevende at han tente på penis. Så det tok tid før jeg godtok det. nå syns jeg det er hot. Og savner det egentlig. Det var jeg som var veldig usikker og tenkte at han alltid ville bytte meg ut. Men innser nå at jeg gjorde en stor feil å gå fra han. Tror han sleit litt på slutten om å overbevise meg hele tiden at han ikke ville bytte meg. Noe jeg skjønner at han syns var leit Anonymkode: 08ad0...4aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:03 #107 Del Skrevet i går, 13:03 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Kan være han er hetero, men liker å eksperimentere. Var i lag med en mannemann som var trygg på seg selv sexuelt. Han fortalte meg at forelske er i kvinner men at han også syns det er godt med penis foran og bak. Så det endte med at vi hadde noen møter med andre menn som var i lik situasjon. begynnelsen syns jeg det var utfordrende og krevende at han tente på penis. Så det tok tid før jeg godtok det. nå syns jeg det er hot. Og savner det egentlig. Det var jeg som var veldig usikker og tenkte at han alltid ville bytte meg ut. Men innser nå at jeg gjorde en stor feil å gå fra han. Tror han sleit litt på slutten om å overbevise meg hele tiden at han ikke ville bytte meg. Noe jeg skjønner at han syns var leit Anonymkode: 08ad0...4aa Likte han det og fikk han veldig gode orgasmer av penis både foran og bak? Er det slutt med dere, eller slutt med å ha andre menn med under sex? Anonymkode: 99503...dc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 23 timer siden #108 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (På 31.1.2025 den 13.15): Jeg er mann og har aldri ønsket noen form for anal sex. Så ja man er semi homofil om man ønsker det i noen form. Anonymkode: 9060f...eca Merkelig konklusjon. Jeg kan absolutt sette pris på å få noe bak, men jeg har bare sex med kvinner. Det sagt hadde jeg absolutt vært åpen for sex med en mann dersom jeg skulle møte noen jeg er seksuelt tiltrukket av, men når det enda ikke har skjedd etter over 40 år, så føler jeg meg rimelig trygg på hvor mine seksuelle preferanser ligger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 23 timer siden #109 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (På 8.11.2024 den 19.35): Er ikke dette en veldig merkelig forespørsel? Er dette noe som er normalt å gjøre? Anonymkode: f8b1f...047 Det er jo normalt for dere hvos dere prøver det ut og liker det. Hvor vanlig det er, er strengt tatt irrelevant. Vi har prøvd det ut fordi jeg ville prøver, og nå gjør vi det fra tid til annen fordi vi begge liker det og tenner på det. Så enkelt og ukomplisert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 23 timer siden #110 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (På 9.11.2024 den 14.06): Det er ikke fordommer. Det er legning. Anonymkode: ad20e...1de Du er virkelig kunnskapsløs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 23 timer siden #111 Del Skrevet 23 timer siden Salamandra skrev (På 9.11.2024 den 15.05): Du synes med andre ord det at en mann ligger på rygg (eller står på knærne med rumpa i været, hva vet jeg) og blir penetrert av en plastpenis er milevis unna at de ligger på rygg og blir penetrert av en biologisk penis. Det er vel heller det at å bli penetrert av en lekepenis av sin elskede kvinne er langt unna å bli penetrert av en kjøttpenis på en mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå