Gå til innhold

Mannen vil at jeg skal bruke strapon på han

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg er helt med på den logikken. Og i noen tilfeller så er det nok sant.

Vil bare forklare at for min del så er den seksuelle nytelsen av å få prostata stimulert helt ekstrem. 
Det å bli tatt av en mann er for min del en helt forferdelig tanke, mens det å bli tatt av kona med strap on er helt sinnsykt tennende. 

Anonymkode: 132e9...8be

Godt sagt! det handler ikke om homo eller hetro, det handler om seksuelle triggerpunkt som mange har men ikke alle vil vite av eller innrømme at de kan ha glede av å få stimulert. Og jada, noen hater det, helt klart...🙄

For min del handler det ikke om hvilket kjønn jeg er, jeg er født mann, har penis, synes kvinnekroppen er den flotteste og kvinner vil jeg leve med og menn er ikke mitt valg. Men hva vet jeg om det å bli stimulert av en mann, eller suge en mann, suge ham og runke ham til han kommer? Jeg er akkurat den samme mannen nå som om jeg evt vil være om jeg prøver dette og skulle funnet ut at det var digg å teste og kanskje gjøre en sjelden gang. For meg handler det om hva hver enkelt mennenske føler er naturlig eller hvor grensene går. Noen har grenser tett inntil seg, andre har de langt unna og kan ikke se de.....

Stimuli er deilig, nyt dama du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt synd jeg ikke liker stimuli av prostata.går sikkert glipp av gode orgasmer.

Anonymkode: 9a2a7...600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du vil heller ha en "mandig, dominant, som tar styringa" men tier om hva han egentlig tenner på, og heller er utro bak ryggen din fordi du har vist deg som svært fordomsfull..? 

Dominans tilhører ikke er kjønn eller legning, det gjør heller ikke analsex.

At du ikke tenner på er helt greit. Men å dømme andre, sier noe om deg som person..

Anonymkode: 1c371...711

Da burde vedkommende heller avslutte forholdet isteden for å være utro. 

Anonymkode: c79ff...b38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John McClane skrev (33 minutter siden):

Så kroppslig stimuli som nytes ulike steder på kroppen definerer om man heller mot å være homofil eller hetro? Makan til tøvete utsagn! Det å like stimuli i analåpningen og bli stimulert av sin kvinnelige partner med strapon betyr ikke at man vil ha diger kuk, det kan være en liten tynn sak som akkurat er nok for å stimulere og kunne nyte den seksuelle nytelse den følelsen gir. Hva om mannen hadde spurt kona om hun kan dytte inn noen små analkuler med vibrasjon for å bli stimulert i stedet? Da forsvinner homofili tendensene kanskje fr da er det ikke knulle og kuk tatt bakfra etc? 

Homofil derimot forteller hvilket kjønn man faller for, kan forelske seg i og vil leve sammen med, det å ville krype inntil en mannekropp om natten.  Sex er bare en bite liten ting for homofile, det å falle for menn, det å like en mennekropp bedre enn kvinnens kropp, det å drømme om en mann som man kan gå hånd i hånd med langt kaia på sommeren, dra på ferier med, være venner, kysse, lage mat, leve livet, dele hus, dele regninger, det å kjenne at kroppen tydelig liker alt med menn bedre enn kvinner og forelske seg, falle for og ville være med dette mennesket som også kalles mann er det vi kaller homofili. Jeg kaller det kjærlighet og noe vakkert mellom to individer som faller og som ønsker hverandre uavhengig av om de kalles kvinne eller mann. Homofili er å ville gjøre alle de tingene en hetrofil vil med det motsatte kjønn men med en av samme kjønn.

Og da si at fordi man liker litt stimuli i en kroppsdel som homofile menn tilfeldigvis bruker som hullet de knuller i for å naturlig bli stimulert og få orgasme. Faktisk så er det veldig ofte at i homofile par så er det bare en i paret som tar imot mens den andre are gir, om du skjønner de begrepene? Altså man kan være 100% homofil men ikke ville ha kuk inn i rumpa! Og hva med kvinner som elsker analsex, at mannen tar de i rumpa og de elsker det, har de likhetstrekk med homofile? Eller hva kaller man dette? Eller slipper kvinner unna stigmatiseringen og settes ikke i bås, de skal jo like det? Og hva med de mennene som elsker å knulle dama i toeren? Har de likhetstrekk med homofile og tiltrekkes menn? De knuller ei dame i et hull som hun liker å bli tatt i og det er trangere enn fitta og begge får nytelse uten at homofili er inne i bildet. Det samme gjelder menn som liker kvinner men også analstimuli gjerne i form av strap on. 

NEI DET DU SKRIVER ER BARE SÅ FORDOMSFULLT OG DET VITNER OM FULLSTENDIG UVITENHET OG LITE INNSIKT I HVA DU SNAKKER OM. TRIST Å LESE AT FOLK KAN BLANDE BEGREPER PÅ DENNE MÅTEN.

Ser frem til ditt forsvar, håper du ser forvirringen din men det er vel for mye forlangt. Hvem innrømmer feil i 2024? Det er jo å vise svakhet.

Til slutt vil jeg legge til at det faktisk finnes 65! kjønn og det å sette en mann som liker en strapon i rumpa fra kona men ellers liker kvinner rimelig sikkert faller inn under et av de 64 andre kjønnene enn homofil.

Her er listen for de som synes dette er int. Føl frihet til å søke opp hvert kjønn med forklaring. Til info, de fleste av oss er ciskjønnet.😉

• akjønnet
  • androgyn
  • cis
  • cis mann
  • cis kvinne
  • ciskjønnet
  • ciskjønnet kvinne
  • ciskjønnet mann
  • demikjønnet
  • demiguy
  • demigirl
  • dobbeltkjønnet
  • female to male
  • femme
  • flytende kjønnsidentitet (gender fluid)
  • FTM
  • F2M
  • FTN
  • gender bender
  • gender nonconforming
  • gender pivot
  • gender questioning
  • genderqueer
  • interkjønnet
  • interkjønnet mann
  • interkjønnet person
  • interkjønnet kvinne
  • intetkjønnet
  • kvinne
  • kjønnsdivers
  • kjønnsnøytral (gender neutral)
  • kjønnsvariant (gender variant)
  • male assigned at birth, også kalt MAAB (norsk: tildelt mann ved fødselen)
  • male to female
  • male to female transkvinne
  • male to female transkjønnet kvinne
  • mann
  • MTF
  • M2F
  • multikjønnet
  • neutrois
  • ikke-binær
  • nonkonform
  • omnikjønnet
  • pankjønnet
  • polykjønnet
  • queer
  • trans
  • transkvinne
  • transmann
  • transperson
  • trans * kvinne
  • trans * mann
  • trans * person
  • T* mann
  • T* kvinne
  • transkjønnet kvinne
  • transkjønnet person
  • transmaskulin
  • tredje kjønn
  • trekjønnet
  • tvekjønnet
  • two-spirit
  • two-spirit person
  • two* person

Våre virkelighetsoppfatninger er såpass milevidt fra hverandre at en diskusjon blir meningsløst. Her jeg står er det to kjønn, mann og kvinne, hva en selverklært «omnikjønnet» eller noen andre fantasifostre på lista di måtte mene om å bli tatt bak er ikke noe jeg kommer til å bruke noe tid på. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salamandra skrev (8 minutter siden):

Våre virkelighetsoppfatninger er såpass milevidt fra hverandre at en diskusjon blir meningsløst. Her jeg står er det to kjønn, mann og kvinne, hva en selverklært «omnikjønnet» eller noen andre fantasifostre på lista di måtte mene om å bli tatt bak er ikke noe jeg kommer til å bruke noe tid på. 

Som forventet, skjellsord mot kjønnsroller du ikke forstår, du prøver å latterliggjøre noen som er annerledes enn deg med å gi de stygge kallenavn,  egentlighvorfor det? Bare fordi du ikke forstår det eller for å vise avsky for noen som ikke er som deg?  Ikke akkurat storsinnet..... 🥱 

Takker for at din tid ikke strekker til med å spre flere usakligheter om dette tema, du sparer andre for din nedlatende og relativt ydmykløse fremtoning men samtidig uten å oppnå noe mer enn å slå fast hva du mener om menn som liker strapon. Men det får du jo selvsagt lov til å mene. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

John McClane skrev (2 timer siden):

Så kroppslig stimuli som nytes ulike steder på kroppen definerer om man heller mot å være homofil eller hetro? Makan til tøvete utsagn! Det å like stimuli i analåpningen og bli stimulert av sin kvinnelige partner med strapon betyr ikke at man vil ha diger kuk, det kan være en liten tynn sak som akkurat er nok for å stimulere og kunne nyte den seksuelle nytelse den følelsen gir. Hva om mannen hadde spurt kona om hun kan dytte inn noen små analkuler med vibrasjon for å bli stimulert i stedet? Da forsvinner homofili tendensene kanskje fr da er det ikke knulle og kuk tatt bakfra etc? 

Homofil derimot forteller hvilket kjønn man faller for, kan forelske seg i og vil leve sammen med, det å ville krype inntil en mannekropp om natten.  Sex er bare en bite liten ting for homofile, det å falle for menn, det å like en mennekropp bedre enn kvinnens kropp, det å drømme om en mann som man kan gå hånd i hånd med langt kaia på sommeren, dra på ferier med, være venner, kysse, lage mat, leve livet, dele hus, dele regninger, det å kjenne at kroppen tydelig liker alt med menn bedre enn kvinner og forelske seg, falle for og ville være med dette mennesket som også kalles mann er det vi kaller homofili. Jeg kaller det kjærlighet og noe vakkert mellom to individer som faller og som ønsker hverandre uavhengig av om de kalles kvinne eller mann. Homofili er å ville gjøre alle de tingene en hetrofil vil med det motsatte kjønn men med en av samme kjønn.

Og da si at fordi man liker litt stimuli i en kroppsdel som homofile menn tilfeldigvis bruker som hullet de knuller i for å naturlig bli stimulert og få orgasme. Faktisk så er det veldig ofte at i homofile par så er det bare en i paret som tar imot mens den andre are gir, om du skjønner de begrepene? Altså man kan være 100% homofil men ikke ville ha kuk inn i rumpa! Og hva med kvinner som elsker analsex, at mannen tar de i rumpa og de elsker det, har de likhetstrekk med homofile? Eller hva kaller man dette? Eller slipper kvinner unna stigmatiseringen og settes ikke i bås, de skal jo like det? Og hva med de mennene som elsker å knulle dama i toeren? Har de likhetstrekk med homofile og tiltrekkes menn? De knuller ei dame i et hull som hun liker å bli tatt i og det er trangere enn fitta og begge får nytelse uten at homofili er inne i bildet. Det samme gjelder menn som liker kvinner men også analstimuli gjerne i form av strap on. 

NEI DET DU SKRIVER ER BARE SÅ FORDOMSFULLT OG DET VITNER OM FULLSTENDIG UVITENHET OG LITE INNSIKT I HVA DU SNAKKER OM. TRIST Å LESE AT FOLK KAN BLANDE BEGREPER PÅ DENNE MÅTEN.

Ser frem til ditt forsvar, håper du ser forvirringen din men det er vel for mye forlangt. Hvem innrømmer feil i 2024? Det er jo å vise svakhet.

Til slutt vil jeg legge til at det faktisk finnes 65! kjønn og det å sette en mann som liker en strapon i rumpa fra kona men ellers liker kvinner rimelig sikkert faller inn under et av de 64 andre kjønnene enn homofil.

Her er listen for de som synes dette er int. Føl frihet til å søke opp hvert kjønn med forklaring. Til info, de fleste av oss er ciskjønnet.😉

• akjønnet
  • androgyn
  • cis
  • cis mann
  • cis kvinne
  • ciskjønnet
  • ciskjønnet kvinne
  • ciskjønnet mann
  • demikjønnet
  • demiguy
  • demigirl
  • dobbeltkjønnet
  • female to male
  • femme
  • FTM
  • F2M
  • FTN
  • gender bender
  • gender nonconforming
  • gender pivot
  • gender questioning
  • genderqueer
  • interkjønnet
  • interkjønnet mann
  • interkjønnet person
  • interkjønnet kvinne
  • intetkjønnet
  • kvinne
  • kjønnsdivers
  • male to female
  • mann
  • MTF
  • M2F
  • multikjønnet
  • neutrois
  • ikke-binær
  • nonkonform
  • omnikjønnet
  • pankjønnet
  • polykjønnet
  • queer
  • trans
  • transkvinne
  • transmann
  • transperson
  • trans * kvinne
  • trans * mann
  • trans * person
  • T* mann
  • T* kvinne
  • transkjønnet kvinne
  • transkjønnet person
  • transmaskulin
  • tredje kjønn
  • trekjønnet
  • tvekjønnet
  • two-spirit
  • two-spirit person
  • two* person

Det der var da voldsomt….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Coachshinny skrev (7 minutter siden):

Det der var da voldsomt….

Var det? Ikke i forhold til det jeg svarte på....

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salamandra skrev (4 timer siden):

Du synes med andre ord det at en mann ligger på rygg (eller står på knærne med rumpa i været, hva vet jeg) og blir penetrert av en plastpenis er milevis unna at de ligger på rygg og blir penetrert av en biologisk penis.
Vil heller påstå det ikke veldig far fetched å dra en sammenligning her, men noen av dere er jo patologisk opptatt av å "avsløre" alle andres påståtte fordommer og fobier. 

Jeg vil påstå at det er ganske stor forskjell på to menn som har sex med hverandre og en mann og en kvinne som har sex med hverandre, selv om de har sex på en annen måte enn den du liker.

Anonymkode: fd28c...dbb

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir man mer homofil/lesbisk av å ha oralsex, siden lesbiske og homofile har sex på den måten? Selvsagt ikke, homofile og lesbiske har selvsagt ingen enerett på en bestemt type sex.

På samme måte som for heterofile menn, så finnes det mange homofile menn som aldri kunne tenkt seg å verken gi eller motta analsex. Det er med andre ingen korrelasjon verken den ene eller den andre veien.

Jeg hadde aldri hatt noe bak før kona ville prøve det og selv om jeg nå kan like det veldig godt var definitivt en "acquired taste". Analsex er ikke for alle, uansett om man liker kvinner eller menn, på samme måte som man kan nyte det uansett om man liker kvinner eller menn.

AnonymBruker skrev (På 8.11.2024 den 14.04):

Burde fått seg en mannlig elsker. Han er skap homofil 

Anonymkode: 67657...4cf

Mulig jeg hadde tatt deg mer seriøst om du skrev korrekt norsk. Sannsynligvis ikke.

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Bare mistet all tenning på han. Synes det er rart at man vil ha noe i rumpa som mann, da kunne han heller fått seg en annen mann tenker nå jeg

Anonymkode: f8b1f...047

Hvis man tenner på kvinner faller det seg ikke naturlig å sex med menn, selv om man liker å få noe i rumpa. Det er ikke sånn at det er noen fysiologisk forskjell på heterofile og homofile menn som gjør at anal stimuli bare føles godt for homofile menn.

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Det normale er en mandig mann som tar initiativ og dominerer på en kjærlig måte.

Anonymkode: af363...b6a

Du er aldri på toppen med andre ord..?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg hadde dessverre mistet helt lysten på mannen om han la seg på rygg for å bli penetrert i rumpen med en strapon. Det mandige og maskuline er jo da helt totalt visket ut i mine øyne. Det normale er en mandig mann som tar initiativ og dominerer på en kjærlig måte.

I følge den logikken har ei kvinne som er dominatrix aldri PIV sex. Stemmer dette?

Anonymkode: 0d6cf...960

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.11.2024 den 23.37):

Jeg hadde dessverre mistet helt lysten på mannen om han la seg på rygg for å bli penetrert i rumpen med en strapon. Det mandige og maskuline er jo da helt totalt visket ut i mine øyne. Det normale er en mandig mann som tar initiativ og dominerer på en kjærlig måte.

Synes det er trist når en liten isolert hendelse eller situasjon skal være nok til at en mann med stor M, både mandig og barsk skal i noens øyne få sin maskulinitet visket bort bare fordi han har et avvik fra sin ellers mandige tilværelse et lite øyeblikk?. Kanskje han ikke kjenner på strapon assfuck gledene særlig ofte heller, det kan være noe han utprøver men kanskje bare for en tid? Men hvem vet om det kun er nå eller for lng tid så enn så lenge så er han altså uten maskilinitet og mandig karakter hos en del.

Skjønner at det at en mann som vil bli knulla som ei tøs for mange kan føles som at han er en tanke feminin eller i det minste søkende innen bifil, men det er ikke sikkert mannen føler at dette gjør ham annerledes eller fratar han noe?

Men sånn er det vel bare, manndige menn med maskiline trekk som oser av testosteron kan vel neppe sidestilles med det å ligge på rygg og stønne 'oh daddy-daddy, do my ass babegirl, fill it up and call me bitch'!

Jaja, pass på hvem du viser dine personlige interesser til om du liker å holde på ditt image som ekte barsk mann med masse testosteron og vikingblod i årene.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Anal stimuli kan gi menn vanvittig mye. Men dere må bruke tid på å bli trygge på det, og det krever litt øvelse 😅 folk som roper ut om homofili må slite med noe, for det har ingenting med det å gjøre. Kanskje de selv egentlig kjenner på ønske rundt anal stimuli men er redde for å bli oppfattet som homofile 🤷🏼‍♀️ 

Anonymkode: ed62c...bc2

Sånne svar er det dummeste jeg vet. 

Anonymkode: ad20e...1de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salamandra skrev (15 timer siden):

Ingen som påstår det er noen automatikk her, men at det er visse likhetstrekk her kan ingen stikke under en stol. De færreste er vel uansett 100% det ene eller det andre, vi befinner oss et eller annet sted på en skala. Menn som liker å bli tatt bak av en kvinner er nok ikke helt ytterst på heteroskalaen, men behøver ikke være fullblods homo heller,

Jo de fleste er enten eller. Mange lever i skapet og bedrar kona si. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Sånne svar er det dummeste jeg vet. 

Ja det har du lov å mene men så lenge han har prøvd å forklare mens du kun sier at du mener dette er et dumt svar så er det tross at et bedre svar enn det du klarte å skrive.....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.11.2024 den 22.24):

For noen "menn" dere har. 🤣

Anonymkode: 272df...71b

De er jo ikke noen mindre menn av den grunn....

Det tror jeg du vet innerst inne 😉

Endret av Irak
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

John McClane skrev (22 timer siden):

• akjønnet
  • androgyn
  • cis
  • cis mann
  • cis kvinne
  • ciskjønnet
  • ciskjønnet kvinne
  • ciskjønnet mann
  • demikjønnet
  • demiguy
  • demigirl
  • dobbeltkjønnet
  • female to male
  • femme
  • FTM
  • F2M
  • FTN
  • gender bender
  • gender nonconforming
  • gender pivot
  • gender questioning
  • genderqueer
  • interkjønnet
  • interkjønnet mann
  • interkjønnet person
  • interkjønnet kvinne
  • intetkjønnet
  • kvinne
  • kjønnsdivers
  • male to female
  • mann
  • MTF
  • M2F
  • multikjønnet
  • neutrois
  • ikke-binær
  • nonkonform
  • omnikjønnet
  • pankjønnet
  • polykjønnet
  • queer
  • trans
  • transkvinne
  • transmann
  • transperson
  • trans * kvinne
  • trans * mann
  • trans * person
  • T* mann
  • T* kvinne
  • transkjønnet kvinne
  • transkjønnet person
  • transmaskulin
  • tredje kjønn
  • trekjønnet
  • tvekjønnet
  • two-spirit
  • two-spirit person
  • two* person

Takk for et informativt innlegg 👏👏👏👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er litt "mye" å be om om dette er en idé som kom ut av det blå. Om dere har hatt befatning med analsex før er det vel ikke så overraskende? Gitt at dere er nye ville jeg heller spart strap-on til dere er mer erfarne. Om dere fortsetter bør dere i hvert fall ta det med ro. Ikke HARDPULING i dette tilfellet. Bruk mye glidemiddel, glidemiddel som er ment for bakdøra. Det skal ikke gjøre vondt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

John McClane skrev (9 timer siden):

Synes det er trist når en liten isolert hendelse eller situasjon skal være nok til at en mann med stor M, både mandig og barsk skal i noens øyne få sin maskulinitet visket bort bare fordi han har et avvik fra sin ellers mandige tilværelse et lite øyeblikk?. Kanskje han ikke kjenner på strapon assfuck gledene særlig ofte heller, det kan være noe han utprøver men kanskje bare for en tid? Men hvem vet om det kun er nå eller for lng tid så enn så lenge så er han altså uten maskilinitet og mandig karakter hos en del.

Skjønner at det at en mann som vil bli knulla som ei tøs for mange kan føles som at han er en tanke feminin eller i det minste søkende innen bifil, men det er ikke sikkert mannen føler at dette gjør ham annerledes eller fratar han noe?

Men sånn er det vel bare, manndige menn med maskiline trekk som oser av testosteron kan vel neppe sidestilles med det å ligge på rygg og stønne 'oh daddy-daddy, do my ass babegirl, fill it up and call me bitch'!

Jaja, pass på hvem du viser dine personlige interesser til om du liker å holde på ditt image som ekte barsk mann med masse testosteron og vikingblod i årene.

Å bry seg om hva andre tenker om enn selv må være noe av det minst mandige jeg vet om. Liksom å søke validitet hos andre for å bekrefte seg selv? "Mamma, var jeg flink nå?", "Samfunnet sier det er homo med pegging, da vil jeg ikke gjøre det i fall de andre tror jeg er en Jan Thomas". 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.11.2024 den 21.50):

Jeg ønsker virkelig ikke å se mannen min i den posisjonen, noen gang.

Anonymkode: 4970a...21f

Men er det på grunn av det visuelle med dinglende lange testikler og svett rævskjegg eller tenker du mer sånn "underdanig" og "byttedyr"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...