AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #41 Del Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Det er ikke fordommer. Det er legning. Anonymkode: ad20e...1de Det er fordommer. Fordi det betyr ikke at en mann er homo om han liker analstimuli, slike holdninger er kun uvitenhet og fordommer. Anonymkode: 8f0d4...3ad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #42 Del Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Det er ikke fordommer. Det er legning. Anonymkode: ad20e...1de Nei å si at man "er noe" fordi man ikke tenner på det samme er fordommer. Jeg tenner selv ikke på anal, men evner å se at folk ikke nødvendigvis har en annen legning enn meg fordi de gjør det.. Anonymkode: 1c371...711 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #43 Del Skrevet 9. november 2024 Anal stimuli kan gi menn vanvittig mye. Men dere må bruke tid på å bli trygge på det, og det krever litt øvelse 😅 folk som roper ut om homofili må slite med noe, for det har ingenting med det å gjøre. Kanskje de selv egentlig kjenner på ønske rundt anal stimuli men er redde for å bli oppfattet som homofile 🤷🏼♀️ Anonymkode: ed62c...bc2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 9. november 2024 #44 Del Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er fordommer. Fordi det betyr ikke at en mann er homo om han liker analstimuli, slike holdninger er kun uvitenhet og fordommer. Anonymkode: 8f0d4...3ad Handler vel for de fleste mindre om selve analen, og det at rollene blir byttet. Mannen blir passiv mottaker og dama den aktive penetreren, man er ikke homfob om man merker at det kødder til den seksuelle tenninga 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #45 Del Skrevet 9. november 2024 Salamandra skrev (Akkurat nå): Handler vel for de fleste mindre om selve analen, og det at rollene blir byttet. Mannen blir passiv mottaker og dama den aktive penetreren, man er ikke homfob om man merker at det kødder til den seksuelle tenninga Greit å ikke tenne på det. Men hvem som er mottaker har ikke noe påvirkning på legningen. Så å tro folk som liker dette er homofile er fordommer. Anonymkode: 8f0d4...3ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 9. november 2024 #46 Del Skrevet 9. november 2024 (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Greit å ikke tenne på det. Men hvem som er mottaker har ikke noe påvirkning på legningen. Så å tro folk som liker dette er homofile er fordommer. Anonymkode: 8f0d4...3ad Du synes med andre ord det at en mann ligger på rygg (eller står på knærne med rumpa i været, hva vet jeg) og blir penetrert av en plastpenis er milevis unna at de ligger på rygg og blir penetrert av en biologisk penis. Vil heller påstå det ikke veldig far fetched å dra en sammenligning her, men noen av dere er jo patologisk opptatt av å "avsløre" alle andres påståtte fordommer og fobier. Endret 9. november 2024 av Salamandra 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #47 Del Skrevet 9. november 2024 Salamandra skrev (5 minutter siden): Du synes med andre ord det at en mann ligger på rygg (eller står på knærne med rumpa i været, hva vet jeg) og blir penetrert av en plastpenis er milevis unna at de ligger på rygg og blir penetrert av en biologisk penis. Vil heller påstå det ikke veldig far fetched å dra en sammenligning her, men noen av dere er jo patologisk opptatt av å "avsløre" alle andres påståtte fordommer og fobier. Det må du gjerne mene, men i virkeligheten er det mange heterofile menn som liker dette. Virker som dere tror at en automatisk er homofil om man liker slikt 😅 Anonymkode: 8f0d4...3ad 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #48 Del Skrevet 9. november 2024 Salamandra skrev (13 minutter siden): Handler vel for de fleste mindre om selve analen, og det at rollene blir byttet. Mannen blir passiv mottaker og dama den aktive penetreren, man er ikke homfob om man merker at det kødder til den seksuelle tenninga Nei det er mange ikke. Men man er homofob når man sier ting som "da bør han finne seg en mann" eller "homo".. Det er "reverserte roller" når kvinner rir, men man roper ikke "du blir knulla, så nå er du dame" som regel av den grunn. Helt fair å ikke tenke på verken andre roller eller anal i seg selv. Jeg tenner på andre roller, men ikke anal så vi er alle forskjellige... Anonymkode: 1c371...711 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 9. november 2024 #49 Del Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det må du gjerne mene, men i virkeligheten er det mange heterofile menn som liker dette. Virker som dere tror at en automatisk er homofil om man liker slikt 😅 Anonymkode: 8f0d4...3ad Ingen som påstår det er noen automatikk her, men at det er visse likhetstrekk her kan ingen stikke under en stol. De færreste er vel uansett 100% det ene eller det andre, vi befinner oss et eller annet sted på en skala. Menn som liker å bli tatt bak av en kvinner er nok ikke helt ytterst på heteroskalaen, men behøver ikke være fullblods homo heller, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DittHåp Skrevet 9. november 2024 #50 Del Skrevet 9. november 2024 Kan det være noe så uskyld som at han er forstoppet og at dette egentlig er et rop om hjelp ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #51 Del Skrevet 9. november 2024 Salamandra skrev (2 minutter siden): Ingen som påstår det er noen automatikk her, men at det er visse likhetstrekk her kan ingen stikke under en stol. De færreste er vel uansett 100% det ene eller det andre, vi befinner oss et eller annet sted på en skala. Menn som liker å bli tatt bak av en kvinner er nok ikke helt ytterst på heteroskalaen, men behøver ikke være fullblods homo heller, Du skriver at folk er veldig opptatt av "påståtte fordommer", men samtidig virker du veldig ivrig på å plassere folk i bokser utifra seksuelle tenningsmønstre.. Jo, man kan være glad i anal og fortsatt være hetero. Jo, man kan være øverst eller bak uten å bli "en mann i forholdet". Når dama rir, blir mannen en dame da siden han blir homo med noe bak..? Blir en kvinne som nyter å ri maskulin eller mann? Anonymkode: 1c371...711 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #52 Del Skrevet 9. november 2024 Turn off for min del. 👎 Anonymkode: 41ecd...85a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 9. november 2024 #53 Del Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du skriver at folk er veldig opptatt av "påståtte fordommer", men samtidig virker du veldig ivrig på å plassere folk i bokser utifra seksuelle tenningsmønstre.. Jo, man kan være glad i anal og fortsatt være hetero. Jo, man kan være øverst eller bak uten å bli "en mann i forholdet". Når dama rir, blir mannen en dame da siden han blir homo med noe bak..? Blir en kvinne som nyter å ri maskulin eller mann? Anonymkode: 1c371...711 Blir veldig spesielt å spørre meg om hva jeg mener når jeg allerede har forklart i detalj hva jeg mener. Les svarene mine over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #54 Del Skrevet 9. november 2024 Salamandra skrev (26 minutter siden): Du synes med andre ord det at en mann ligger på rygg (eller står på knærne med rumpa i været, hva vet jeg) og blir penetrert av en plastpenis er milevis unna at de ligger på rygg og blir penetrert av en biologisk penis. Vil heller påstå det ikke veldig far fetched å dra en sammenligning her, men noen av dere er jo patologisk opptatt av å "avsløre" alle andres påståtte fordommer og fobier. Jeg er helt med på den logikken. Og i noen tilfeller så er det nok sant. Vil bare forklare at for min del så er den seksuelle nytelsen av å få prostata stimulert helt ekstrem. Det å bli tatt av en mann er for min del en helt forferdelig tanke, mens det å bli tatt av kona med strap on er helt sinnsykt tennende. Anonymkode: 132e9...8be 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #55 Del Skrevet 9. november 2024 Salamandra skrev (27 minutter siden): Du synes med andre ord det at en mann ligger på rygg (eller står på knærne med rumpa i været, og blir penetrert av en plastpenis er milevis unna at de ligger på rygg og blir penetrert av en biologisk penis. Vil heller påstå det ikke veldig far fetched å dra en sammenligning her, Salamandra skrev (16 minutter siden): Ingen som påstår det er noen automatikk her, men at det er visse likhetstrekk her kan ingen stikke under en stol. Du bruker atferdstopografi som et mål på legning. Det er både spenstig og ikke minst helt irrelevant hvordan en atferd ser ut og hva den minner om i kontekst om seksuell legning. Det du sier/påstår er like idiotisk som påstand om at å suge på en saftis ser veldig likt ut som å suge på en penis. Den som liker å suge på en saftis må ha en viss dragning mot å suge pikk. Man sitter på en stol når legen sjekker knerefleksen din. Det ser svært nær ut det å sitte i et flysete. At atferden ser lik ut betyr ikke at det er noen sammenheng. Å være koster når man spiller curling betyr ikke at man har en dragning mot å feie gårdsplassen. Anonymkode: 9a2a7...600 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #56 Del Skrevet 9. november 2024 Jeg hadde prøvd hvis det var en mann jeg elsket og oppfylle noen av hans fantasier. Har en jeg har chatta med lenge som fortalte at d var hans fantasi. Jeg ble veldig overrasket men evner å prøve og forstå. Jeg har og fantasier så hvis man oppfyller litt hver så skjønner jeg ikke hva som er problemet. Jeg hadde prøvd hvis jeg visste det var noe han likte. Gi og ta.😊 Anonymkode: fa40b...ffd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #57 Del Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Anal stimuli kan gi menn vanvittig mye. Men dere må bruke tid på å bli trygge på det, og det krever litt øvelse 😅 folk som roper ut om homofili må slite med noe, for det har ingenting med det å gjøre. Kanskje de selv egentlig kjenner på ønske rundt anal stimuli men er redde for å bli oppfattet som homofile 🤷🏼♀️ Anonymkode: ed62c...bc2 Jeg vet, for min del gir det meg helt ville nærmest ekstreme orgasmer og jeh kan få ganske mange på rad. Anonymkode: 99503...dc4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiaW. Skrevet 9. november 2024 #58 Del Skrevet 9. november 2024 Jeg hadde ikke orket å ha sex med en sånn mann mer i det hele tatt, men vi er alle forskjellige. Skjønner godt at du reagerer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 9. november 2024 #59 Del Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Er ikke dette en veldig merkelig forespørsel? Er dette noe som er normalt å gjøre? Anonymkode: f8b1f...047 Jeg kan forstå noen ønsker men ikke meg. Uansett å mener jeg at om ikke begge ønsker så blir det feil for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John McClane Skrevet 9. november 2024 #60 Del Skrevet 9. november 2024 Salamandra skrev (19 minutter siden): Ingen som påstår det er noen automatikk her, men at det er visse likhetstrekk her kan ingen stikke under en stol. De færreste er vel uansett 100% det ene eller det andre, vi befinner oss et eller annet sted på en skala. Menn som liker å bli tatt bak av en kvinner er nok ikke helt ytterst på heteroskalaen, men behøver ikke være fullblods homo heller, Så kroppslig stimuli som nytes ulike steder på kroppen definerer om man heller mot å være homofil eller hetro? Makan til tøvete utsagn! Det å like stimuli i analåpningen og bli stimulert av sin kvinnelige partner med strapon betyr ikke at man vil ha diger kuk, det kan være en liten tynn sak som akkurat er nok for å stimulere og kunne nyte den seksuelle nytelse den følelsen gir. Hva om mannen hadde spurt kona om hun kan dytte inn noen små analkuler med vibrasjon for å bli stimulert i stedet? Da forsvinner homofili tendensene kanskje fr da er det ikke knulle og kuk tatt bakfra etc? Homofil derimot forteller hvilket kjønn man faller for, kan forelske seg i og vil leve sammen med, det å ville krype inntil en mannekropp om natten. Sex er bare en bite liten ting for homofile, det å falle for menn, det å like en mennekropp bedre enn kvinnens kropp, det å drømme om en mann som man kan gå hånd i hånd med langt kaia på sommeren, dra på ferier med, være venner, kysse, lage mat, leve livet, dele hus, dele regninger, det å kjenne at kroppen tydelig liker alt med menn bedre enn kvinner og forelske seg, falle for og ville være med dette mennesket som også kalles mann er det vi kaller homofili. Jeg kaller det kjærlighet og noe vakkert mellom to individer som faller og som ønsker hverandre uavhengig av om de kalles kvinne eller mann. Homofili er å ville gjøre alle de tingene en hetrofil vil med det motsatte kjønn men med en av samme kjønn. Og da si at fordi man liker litt stimuli i en kroppsdel som homofile menn tilfeldigvis bruker som hullet de knuller i for å naturlig bli stimulert og få orgasme. Faktisk så er det veldig ofte at i homofile par så er det bare en i paret som tar imot mens den andre are gir, om du skjønner de begrepene? Altså man kan være 100% homofil men ikke ville ha kuk inn i rumpa! Og hva med kvinner som elsker analsex, at mannen tar de i rumpa og de elsker det, har de likhetstrekk med homofile? Eller hva kaller man dette? Eller slipper kvinner unna stigmatiseringen og settes ikke i bås, de skal jo like det? Og hva med de mennene som elsker å knulle dama i toeren? Har de likhetstrekk med homofile og tiltrekkes menn? De knuller ei dame i et hull som hun liker å bli tatt i og det er trangere enn fitta og begge får nytelse uten at homofili er inne i bildet. Det samme gjelder menn som liker kvinner men også analstimuli gjerne i form av strap on. NEI DET DU SKRIVER ER BARE SÅ FORDOMSFULLT OG DET VITNER OM FULLSTENDIG UVITENHET OG LITE INNSIKT I HVA DU SNAKKER OM. TRIST Å LESE AT FOLK KAN BLANDE BEGREPER PÅ DENNE MÅTEN. Ser frem til ditt forsvar, håper du ser forvirringen din men det er vel for mye forlangt. Hvem innrømmer feil i 2024? Det er jo å vise svakhet. Til slutt vil jeg legge til at det faktisk finnes 65! kjønn og det å sette en mann som liker en strapon i rumpa fra kona men ellers liker kvinner rimelig sikkert faller inn under et av de 64 andre kjønnene enn homofil. Her er listen for de som synes dette er int. Føl frihet til å søke opp hvert kjønn med forklaring. Til info, de fleste av oss er ciskjønnet.😉 akjønnet androgyn cis cis mann cis kvinne ciskjønnet ciskjønnet kvinne ciskjønnet mann demikjønnet demiguy demigirl dobbeltkjønnet female to male femme flytende kjønnsidentitet (gender fluid) FTM F2M FTN gender bender gender nonconforming gender pivot gender questioning genderqueer interkjønnet interkjønnet mann interkjønnet person interkjønnet kvinne intetkjønnet kvinne kjønnsdivers kjønnsnøytral (gender neutral) kjønnsvariant (gender variant) male assigned at birth, også kalt MAAB (norsk: tildelt mann ved fødselen) male to female male to female transkvinne male to female transkjønnet kvinne mann MTF M2F multikjønnet neutrois ikke-binær nonkonform omnikjønnet pankjønnet polykjønnet queer trans transkvinne transmann transperson trans * kvinne trans * mann trans * person T* mann T* kvinne transkjønnet kvinne transkjønnet person transmaskulin tredje kjønn trekjønnet tvekjønnet two-spirit two-spirit person two* person 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå