AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #21 Del Skrevet 8. november 2024 For noen "menn" dere har. 🤣 Anonymkode: 272df...71b 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #22 Del Skrevet 8. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er ikke dette en veldig merkelig forespørsel? Er dette noe som er normalt å gjøre? Anonymkode: f8b1f...047 Det hadde vært takk og farvel herfra Anonymkode: e211b...05b 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #23 Del Skrevet 8. november 2024 Jeg skal ta han med strap-om før han får ha analsex med meg. Anonymkode: b0efc...a6c 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 8. november 2024 #24 Del Skrevet 8. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg skal ta han med strap-om før han får ha analsex med meg. Anonymkode: b0efc...a6c Er det ønske om å faktisk være giver i analsex eller er det en slags måte å straffe han på for å foreslå analsex. I så fall høres det ganske dust ut. Bare si "nei, jeg ønsker ikke analsex" istedenfor. Det er helt legitimt å ønske og ha analsex med partner. Det er selvsagt også helt legitimt å ikke oppfylle det ønsket. Om du skal hevne forslag på hva dere kan gjøre i senga, så lover det ikke godt verken for kommunikasjonen, forholdet eller sexlivet. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #25 Del Skrevet 8. november 2024 Vel, jeg er glad for at mannen er åpen og ærlig med meg,og ønsket utforske dette. Sammen har vi funnet ut av hans nytelse av prostata-stimuli, inkludert å bli tatt med strap-on. Selv tenner dette meg voldsomt, noe som kanskje sier mer om meg enn om han. Som mann HAR har nemlig nytelse av å få stimulert prostata,det gir jo egentlig ingen fysisk nytelse for meg. Skjønner virkelig ikke tankegangen om "skap-homse" fordi en mann faktisk tør utforske erogene soner..? Hvis du som kvinne ønsker få klitoris og ikke bare vagina stimulert, så er du..? Hva da? Er ikke prostata like mye erogen sone på en mann som din klitoris? Problemet for en mann er at den ligger skjult, og ikke åpenlyst. Man er bra dømmende hvis man ikke klarer se forbi plasseringa av en erogen sone, spør du meg. (Jada, selvfølgelig skjønner jeg det urenslige med det, men med riktig hygiene og tiltak er ikke dette noe problem) Anonymkode: bda43...63a 6 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #26 Del Skrevet 8. november 2024 Jeg hadde dessverre mistet helt lysten på mannen om han la seg på rygg for å bli penetrert i rumpen med en strapon. Det mandige og maskuline er jo da helt totalt visket ut i mine øyne. Det normale er en mandig mann som tar initiativ og dominerer på en kjærlig måte. Anonymkode: af363...b6a 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #27 Del Skrevet 9. november 2024 For oss er det ikke forekommende. Jeg har ingen glede av direkte stimuli av prostata. For menn som har glede av det, så er det sikkert vanlig🤷🏼♂️ Anonymkode: 9a2a7...600 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #28 Del Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg skal ta han med strap-om før han får ha analsex med meg. Anonymkode: b0efc...a6c Det sa kona mi også og ble overrasket på å det hadde jeg veldig lyst til. Men hun mente det ikke. Var en hersketeknikk fra hennes side. Kort sagt. Jeg er i ferd å forlate henne. Der viste hun sitt sanne jeg, når jeg delte såpass sårbarhet og ble kun møtt med hån. Anonymkode: 0d6cf...960 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #29 Del Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): For noen "menn" dere har. 🤣 Anonymkode: 272df...71b Ja, han er helt fantastisk 😍 Han er deilig som har sånn bredde i hva han tenner på, og er også veldig åpen for min tenning. Anonymkode: 3c16d...ed9 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John McClane Skrevet 9. november 2024 #30 Del Skrevet 9. november 2024 Hva er problemet? Ta på strapon og glede din manns anale ønsker og fantasier. Har han glede av det er det vel bare deilig, han har erogene punkter han som dere kvinner så han har glede av en kuk i toeren på lik linje som dere kvinner har glede av en der bak. Vær stolt av at han har turd å si dette til deg, han stoler på deg og vil oppleve dette med deg og ikke en hore som gjøre det for penger eller oppsøke andre kvinner som vil gjøre det for ham. Anale gleder er gleder god som noen annen! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
regnbuebarn Skrevet 9. november 2024 #31 Del Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Er ikke dette en veldig merkelig forespørsel? Er dette noe som er normalt å gjøre? Anonymkode: f8b1f...047 Jeg liker det om han liker det.jeg tenner på partnerens nytelse. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #32 Del Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Bare mistet all tenning på han. Synes det er rart at man vil ha noe i rumpa som mann, da kunne han heller fått seg en annen mann tenker nå jeg Anonymkode: f8b1f...047 Det er ikke så veldig rart. Menn kan få orgasme av stimuli av prostata, så det gir mer mening at menn skal like anal stimuli enn kvinner Anonymkode: 8f0d4...3ad 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John McClane Skrevet 9. november 2024 #33 Del Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Bare mistet all tenning på han. Synes det er rart at man vil ha noe i rumpa som mann, da kunne han heller fått seg en annen mann tenker nå jeg Anonymkode: f8b1f...047 Wow! Snakk om å sette folk i bås, være fordomsfull og dømme andre menesker ut i fra egen uvitenhet. Hva med å lese om sex, masse å finne på nett som vil opplyse deg om hvordan sex er i 2024. Det er ikke bare dama som spriker, mannen krabber oppå og dytter den inn og en to tre og han ruller av og snorker. Sier ikke at du bare tror det, det var en måte å beskrive tilstanden av mangel på alle de deilige og vidunderlige tingene som er sex, ikke alt er for alle og finn det som passer for deg. Men vær storsinnet, strekk grensene og prøv ting du ikke tror passer for deg. Tipper du finner ut at det meste du tror ikke er for deg faktisk passer perfekt bare du lærer deg at sex er ikke riktig eller gal sett fra andres sted, kun du vet hva som er for deg. Faktisk så er det masse menn som elsker en finger eller dildo/butplug i rumpa mens de knuller dama og har det deilig. Det gjør ikke dama mindre god eller utilstrekkelig, det tilfører bare et element som gleder og forbedreer hele greia. Lurer du på noe så spør meg gjerne, hjelper deg på rett vei om du ønsker. Kom deg ut av mørket, se lyset som gjør sex til så mye mer enn mann-kvinne misjonær mannen kommer og slik er sex liksom.... Husk at grenser er til for å flyttes og strekkes, ellers er de bare til bry og hinder. Flytt og strekk og de blir spennende og du finner gleder..... 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #34 Del Skrevet 9. november 2024 Nå har jeg vært på ulike forum i mange år. Og mengden menn som er i forhold med ei dame som søker sex med menn er enorm. Virker som jo eldre de blir så blir de mer nysgjerrige på sex med samme kjønn. Så om mannen min nå, midt i livet, plutselig hadde spurt om pegging så hadde det ringt noen bjeller hos meg. Personlig så syns jeg det er turn off. Selv om jeg kan forstå ønsket deres. Men da er vi bare ikke en match. Anonymkode: c79ff...b38 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #35 Del Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Er ikke dette en veldig merkelig forespørsel? Er dette noe som er normalt å gjøre? Anonymkode: f8b1f...047 Han vil det for det er sykt deilig for han og vil gi han enorme orgasmer. Anonymkode: 99503...dc4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #36 Del Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Bare mistet all tenning på han. Synes det er rart at man vil ha noe i rumpa som mann, da kunne han heller fått seg en annen mann tenker nå jeg Anonymkode: f8b1f...047 Men da er det vel du som burde fortelle.om hva som er no gos og hvilke ting som vil få deg til å miste tenningen.. Det er bare homofobisk og mindre intelligent å si ting som "da kan han skaffe seg en mann", når vi alle vet at leketøy og mennesker ikke kan sammenlignes.. Men at det ikke er for deg, er en ærlig sak. Dog burde du jobbe med fordommene dine, som gjør at du tydeligvis ser ned på mennesker med annet tenningsmønster enn deg selv.. Anonymkode: 1c371...711 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #37 Del Skrevet 9. november 2024 Det hadde vært døden for et forhold for min del. Liker vaniljesex og menn som er menn. At en mann vil at jeg skal ta han med strapon hadde gjort at jeg hadde mistet lysten. Men det er MEG og mine preferanser. Om dette er noe for deg kan bare du avgjøre. Igjen MINE PREFERANSER. At noen liker å leke med ræva er helt greit for meg, bare de holder seg unna min rumpe og ikke vil at jeg skal røre deres. Anonymkode: b05f8...0d9 4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #38 Del Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): For noen "menn" dere har. 🤣 Anonymkode: 272df...71b Du vil heller ha en "mandig, dominant, som tar styringa" men tier om hva han egentlig tenner på, og heller er utro bak ryggen din fordi du har vist deg som svært fordomsfull..? Dominans tilhører ikke er kjønn eller legning, det gjør heller ikke analsex. At du ikke tenner på er helt greit. Men å dømme andre, sier noe om deg som person.. Anonymkode: 1c371...711 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #39 Del Skrevet 9. november 2024 Homo. Anonymkode: ad20e...1de 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #40 Del Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Men da er det vel du som burde fortelle.om hva som er no gos og hvilke ting som vil få deg til å miste tenningen.. Det er bare homofobisk og mindre intelligent å si ting som "da kan han skaffe seg en mann", når vi alle vet at leketøy og mennesker ikke kan sammenlignes.. Men at det ikke er for deg, er en ærlig sak. Dog burde du jobbe med fordommene dine, som gjør at du tydeligvis ser ned på mennesker med annet tenningsmønster enn deg selv.. Anonymkode: 1c371...711 Det er ikke fordommer. Det er legning. Anonymkode: ad20e...1de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå