AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Noen her som som er såpass sjalu å tanken på rollespill er uaktuell? Dvs. å du får forvirrende følelser bare ved tanken å mannen/kona din/di blir tent av en ”annen” en deg? Anonymkode: 2f973...46c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cor Cubiculum Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Nei, jeg er overhodet ikke sjalu! Verken i forbindelse med rollespill eller andre situasjoner. Kona velger meg som livsledsager på daglig basis. Og jeg skjerper meg hele tiden for at hun skal fortsette med det. Dette går begge veier for oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beloved Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Stor forskjell på å roleplaye Sailor Moon eller "sykepleier" eller noe sånt vs. exen eller mora hans, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Wtf, da er du syk .. det er jo deg bare lek?! Anonymkode: fe67e...c3d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Nei 🤣 men kunne ikke hatt trekant, swingers etc Anonymkode: 0a97b...b59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Fyfaen det står ille til hos deg, TS 😅😅 Anonymkode: dd6c6...40d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Hadde ikke respektert en mann som mener det er helt greit at jeg blir tent av andre. Anonymkode: ec770...419 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde ikke respektert en mann som mener det er helt greit at jeg blir tent av andre. Anonymkode: ec770...419 Hahah, det er ingen menn der ute som kun blir tent av ei. Menn er veldig visuelle skal ikke mer en ei babe i en film. men det betyr jo ikke at de ikke er glad i deg.. Anonymkode: fe67e...c3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden Den var ny. Aldri hørt om noen som blir sjalu av rollespill Anonymkode: 45e53...ba4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden Sjalusi pga rollespill?😅 Nei. Altså, jeg får ingen ting seksuelt ut av rollespill. Jeg syntes det bare har vært kleint og komisk. Litt morsomt egentlig. Men ikke noe sexy. Men sjalusi? Nei😆 Anonymkode: 61aa9...334 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden Sjalu pga rollespill? Kunne ikke falt meg inn. Skulle egentlig ønske jeg likte det, for det høres jo veldig gøy ut. Har ei venninne som gjør det med samboeren sin, de møtes «tilfeldig» på byen og slike ting. Jeg har ikke sjans, synes det er bare kleint og rart. Anonymkode: 0178e...fe0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen her som som er såpass sjalu å tanken på rollespill er uaktuell? Dvs. å du får forvirrende følelser bare ved tanken å mannen/kona din/di blir tent av en ”annen” en deg? Anonymkode: 2f973...46c Rollespill er uaktuellt av helt andre årsaker. For meg er rollespill så kleint at det kommer ikke til å skje. Jeg er meg selv og kan aldri bli noen annen. Sjalusi er jeg ikke plaget av. Jeg er så trygg på at kona er mi, at jeg har ingen problem med sjalusi om hun skulle finne på å treffe andre. Anonymkode: 442a2...104 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden Rollespill? Nei, ikke så lenge det ikke inkluderer personer som ex'er, venninner eller andre man kjenner. Hadde bare vært gøy å kle seg ut som Leia eller andre karakterer 😅 Anonymkode: e2519...f30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå