Marlago Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Er det flere enn meg som synes det er vanskelig med stebarn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Garantert ikke. Men de smarte av oss velger å ikke gå inn i forhold med barn fra før. Det er jo bare sånn det er, du valgte det selv Anonymkode: 37a08...cef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Det er nok kun deg som føler på dette ja. Jeg er gift og vi har to barn og min store sorg er at jeg ikke har et stebarn eller tre som kunne komme bodd her annenhver uke. Tenk så flott om mannen min hadde noen unger ved siden av vår å betale på. Konfirmeres og regulering og sertifikat skal de jo ha.. Egen rom i huset vårt skulle de selvagt også hatt, vi måtte hatt hus med 5 soverom minst. Og at vi hver gang vi skulle noe hadde vi hatt et par unger til som også måtte være med på ferie/i svømmehallen/til fotografen eller på lekeland. Ja dette er min sorg, men jeg forsøker å gjøre det beste ut av det. Jeg har tross alt to egne barn som bor her på heltid, så forsøker å være takknemlig for dem. Anonymkode: ead11...925 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Jeg har avsluttet mang et forhold pga usmakelige barn, helt koko var han ene og da innså jeg at dette skjer ikke. Så fant jeg meg ny mann og er lykkelig gift med barnløst menneske. Hører med til historien at han fikk et stebarn som bor hos oss 100%, men han er bare glad for det og de har et kjempebra forhold Anonymkode: 3b8b5...c16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå