AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Ev hvor mange grader og ca tid? Anonymkode: 7842b...5b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Ja det kan du. 190grader og ca 10minutter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Skal du steke eller tørke? De kommer til å bli veldig tørre... Anonymkode: 1d281...d40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Steke og fryse. Skal så brukes til soppstuing. Er kanskje ikke så farlig om de blir tørre hvis jeg varmer de litt i meierismør før jeg bruker de igjen? Anonymkode: 7842b...5b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Funker sikkert i airfryer, men det er kanskje enklere, og minst like bra, å gi dem noen minutter i stekepanna? Hvis du allikevel skal ha smør på dem senere, kan du jo like gjerne steke dem i litt smør eller olje i stekepanne før innfrysing? Anonymkode: 55e54...44e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Har en form i airfryeren som er beregnet på kakebaking. La en klatt smør i denne og så soppen. Rørte etter 5 minutter, tok på salt og pepper og stekte de 5 minutter til. Ble perfekte. Og jeg slapp all fettsprut på komfyr og fliser. Anonymkode: 7842b...5b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har en form i airfryeren som er beregnet på kakebaking. La en klatt smør i denne og så soppen. Rørte etter 5 minutter, tok på salt og pepper og stekte de 5 minutter til. Ble perfekte. Og jeg slapp all fettsprut på komfyr og fliser. Anonymkode: 7842b...5b4 Stekte på 200 grader. Anonymkode: 7842b...5b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå