AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Og hvordan vasker dere vifta? Oppvaskmaskin, hvor ofte? Jeg må prøve å plukke den fra hverandre nå. Jeg har en Ikea modell og fikk nytt kullfilter for ca ett år siden. Nå lukter det gammel stekeos på kjøkkenet. Viften blir brukt, ca 1-2 ganger daglig til matlaging av 2 personer. Anonymkode: fe23e...54e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Ts her. Jeg fant ut av det. Vaskes ca hver 3 mnd i oppvaskmaskin på max 70 grader. Byttes ca hver 6-12 mnd, avhengig av bruk. Anonymkode: fe23e...54e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Jeg har en Witt kjøkkenventilator. I henhold til bruksanvisningen bytter jeg kullfilter hver 3.mnd. Da er filtrene skikkelig ekle, og klare for bytting. Stålfiltetet vasker jeg ved behov, vanligvis 1-2 ganger i måneden. Anonymkode: 29715...f80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Men fy fader, ser nå at kullfilterene på Ikea koster 500 kr. Det blir dyrt og bytte ut hver 6 mnd.. Ts Anonymkode: fe23e...54e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Mine koster 440 kr (220×2) hver 3.mnd, og ja det er dyrt. Men alternativet blir dyrere 🙂 Anonymkode: 29715...f80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå