AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Jeg har en økonomisk utdanning i bunn, men pga veivalg i livet er det kun regnskap jeg har reell erfaring fra. Dessverre trives jeg ikke så godt med det og har prøvd å få meg jobber innen salg, forsikring, osv for å bygge ny kompetanse men ingen tar meg inn til intervju da bakgrunnen har for lite av det de søker, selv om jeg spesifiserer mine interessefelt og vilje til videreutvikling faglig. Må jeg virkelig bare gi opp? Evt bygge på med en toårig master? Noen råd? Anonymkode: 70f30...151 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Mange uten master i dag får vel fort litt enklere regnskapsoppgaver eller admin av noe slag. Hva med salg av regnskapssystemer der du demonstrerer hvordan er system fungerer? Anonymkode: a0b74...86d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Mange uten master i dag får vel fort litt enklere regnskapsoppgaver eller admin av noe slag. Hva med salg av regnskapssystemer der du demonstrerer hvordan er system fungerer? Anonymkode: a0b74...86d Takk for forslag. Merker at det begynner kanskje å bli på tide med en master ja, for det er demotiverende å ikke bli vurdert til noe annet når jeg føler jeg har så mye å komme med, og er motivert. Anonymkode: 70f30...151 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå