karilue Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Baby 4 mnd misliker altså vogn så heftig. Kan til nød bysses helt i søvn også legges ned for å sove 45 min i trillende vogn. Bytta nettopp til sittedel etter godkjenning av fysio på helsestasjon. Min eldste likte vel ikke vogn før han var 6-7 mnd men kunne trilles i søvn før dette. Det kan ikke denne babyen! Mye gråt, og pga mye luftplager fra før så vil jeg ikke hun skal få mer luft i den lille magen. Noen som har vært borti dette før? What to do…? Lei av å sitte inne eller stå som en galning å bysse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden 🙋♀️ Min baby liker heller ikke vogn (4mnd), trodde liksom det skulle gi seg etter 4 trimester. Har lest alt om det på lilleminis (der kan man få en uke gratis btw). Er mange gode tips der. Nå øver vi den første duppen hver dag i vogna. Bruker bæresele for å komme oss rundt. Må forøvrig bysse som en gal for å få henne til å sove på dagtid. Anonymkode: 1492d...3d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden Min likte heller ikke vogn. Hjalp å bytte til sittedel, men fremdeles ikke så mye mer søvn, bare mindre misnøye. Ble mye bedre dager da jeg sluttet å jage søvnen med misfornøyd baby, og heller gå etter babyens behov. Det var råslitsomt med en baby som nesten ikke sov på dagtid! Men babyen ble mye mer fornøyd etter at det ble slutt på tvangssovingen Anonymkode: 4bb1c...2e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden Bæresele eller bæresjal? Anonymkode: a993a...cc4 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Del Skrevet 9 timer siden karilue skrev (11 minutter siden): Baby 4 mnd misliker altså vogn så heftig. Kan til nød bysses helt i søvn også legges ned for å sove 45 min i trillende vogn. Bytta nettopp til sittedel etter godkjenning av fysio på helsestasjon. Min eldste likte vel ikke vogn før han var 6-7 mnd men kunne trilles i søvn før dette. Det kan ikke denne babyen! Mye gråt, og pga mye luftplager fra før så vil jeg ikke hun skal få mer luft i den lille magen. Noen som har vært borti dette før? What to do…? Lei av å sitte inne eller stå som en galning å bysse Er det stillingen, altså liggende, som er problemet? Sjekket ørene hos lege, om det er trykk, betent eller veske gjør det vondt å legges ned. Anonymkode: ebb28...135 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Eller kiropraktor så det ikke er stillingen som skaper problemer. Anonymkode: e4b1a...de4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive_North Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden Jeg har en på litt over to måneder som helst vil sitte fast på meg og sovner best til 17462264 knebøy🫠 Jeg kjøpte moonboon slyngevugge og det funka veldig bra, nå har jeg kjøpt motoren også. Hittils har det også fungert veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden Løsningen ble bæresele 😅 etter ca 5 mnd kunne han mates i søvn og legges nedi, måtte være raskt på plass med smokk og bysse til han fant roen, gjerne med ei hånd på brystet. Han sov halvtimen sin(hadde sluttet å sove mer enn 30 min i bæresele også), og våkna hylende og ville opp igjen. Anonymkode: ff6cb...b9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden Kiropraktor og bæretøy. To av mine hatet vogn hele livet, en godtok det etter 1 års alder. Men bæretøy er gull! Anonymkode: cabcc...52a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karilue Skrevet 2 timer siden Forfatter #10 Del Skrevet 2 timer siden Herlig! Her var mange svar! Uææ. Hun sover i moonboon. Den kjøpte vi fordi vi skjønte her er enda en byssebaby. Der sover hun veldig godt, så skal jo ikke klage sånn sett. Men med en 2-åring så er det såklart mer praktisk om hun sover litt i vogn. Også om vi skal noe hvor moonboon ikke er tilgjengelig. Hatt over 2 mnd med kolikk. Snudde litt plutselig når hun var 3 mnd. En fin mnd nå siste tiden, men blir såklart til at mye vil ha mer. Hun har MPA og stramt tungebånd med det er klipt og skal være fint nå. Mulig lært seg til en måte å suge på så blir luft. Gikk til øre-nese-hals privat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Del Skrevet 1 time siden Baby 4 mnd her også som ikke skal i vogna... sover i bilen i forbindelse med levering i barnehagen og bæresele etter det. Kan sovne første duppen i vogna. Har bytta til sportsdel men ble ikke bedre. Lei jeg også... men har bare akseptert situasjonen nå og krysser fingra for at det snur snart😄 Anonymkode: e0484...d05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karilue Skrevet 1 time siden Forfatter #12 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Baby 4 mnd her også som ikke skal i vogna... sover i bilen i forbindelse med levering i barnehagen og bæresele etter det. Kan sovne første duppen i vogna. Har bytta til sportsdel men ble ikke bedre. Lei jeg også... men har bare akseptert situasjonen nå og krysser fingra for at det snur snart😄 Anonymkode: e0484...d05 Hun sover søren ikke i bilstol heller mi si!! Trodde det var en sikker vinner ift søvn og baby. Skjønner ikke hvordan det skal snu jeg. Hun gråter så fælt i vogn. Plages sånn med luft fra før at jeg vil helst ikke hun skal svelge all lufta som er ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #13 Del Skrevet 1 time siden karilue skrev (14 minutter siden): Hun sover søren ikke i bilstol heller mi si!! Trodde det var en sikker vinner ift søvn og baby. Skjønner ikke hvordan det skal snu jeg. Hun gråter så fælt i vogn. Plages sånn med luft fra før at jeg vil helst ikke hun skal svelge all lufta som er ute Kanskje baby rett og slett ikke trenger så mye søvn som du tror, og er kjempefrustrert? Min hadde det helt glimrende på 30-45 minutter tre ganger for dag, og ble fly forbanna hvis jeg prøvde å få til mer. Anonymkode: 4bb1c...2e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNedPåAlt Skrevet 48 minutter siden #14 Del Skrevet 48 minutter siden Bæretøy? Ellers som noen over sier, ikke sikkert behovet er så stort. Vår baby hadde 4x30 min lurer på den alderen, gjerne mens jeg gikk tur og da i bæresele. Hvis jeg la henne i vogna så gråt hun til hun ble trøtt, sov 30 min, og gråt videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karilue Skrevet 12 minutter siden Forfatter #15 Del Skrevet 12 minutter siden AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Kanskje baby rett og slett ikke trenger så mye søvn som du tror, og er kjempefrustrert? Min hadde det helt glimrende på 30-45 minutter tre ganger for dag, og ble fly forbanna hvis jeg prøvde å få til mer. Anonymkode: 4bb1c...2e0 Njaa. Skjønna hva du tenker. Synes hun virker til å ha stort søvnbehov. Sovner raskt selv i moonboon. Sover gjerne to dupper på mellom 30-60 min også en dupp på 4 timer. Legger seg for kvelden i en stillestående seng mens jeg sitter ved siden av 😅 merkelig nok. Hun sover godt på natt også. Våkner et par ganger for mat men sovner raskt igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karilue Skrevet 10 minutter siden Forfatter #16 Del Skrevet 10 minutter siden OppNedPåAlt skrev (37 minutter siden): Bæretøy? Ellers som noen over sier, ikke sikkert behovet er så stort. Vår baby hadde 4x30 min lurer på den alderen, gjerne mens jeg gikk tur og da i bæresele. Hvis jeg la henne i vogna så gråt hun til hun ble trøtt, sov 30 min, og gråt videre. Njaa. Skjønna hva du tenker. Synes hun virker til å ha stort søvnbehov. Sovner raskt selv i moonboon. Sover gjerne to dupper på mellom 30-60 min også en dupp på 4 timer. Legger seg for kvelden i en stillestående seng mens jeg sitter ved siden av 😅 merkelig nok. Hun sover godt på natt også. Våkner et par ganger for mat men sovner raskt igjen. Min eldste sov også 30minx 4 på samme alder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå