AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Hei, Har aldri hatt noe problemer med flass, hodebunn eller noe. Ser ut at hormoner endrer seg etter gravidtetten.. tørr og kløende hodebunn, fett dagen etter, litt flass.. Hva anbefaler dere? Anonymkode: b00b9...9b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Maria Nila head and heal serien hjalp meg veldig hvertfall. Bruker hele serien, shampoo, kur og balsam. Anonymkode: d7f92...5ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Maria Nila head and heal serien hjalp meg veldig hvertfall. Bruker hele serien, shampoo, kur og balsam. Anonymkode: d7f92...5ec Skulle akkurat skrive det samme, den serien klarer å holde hodebunnen min i sjakk. En gang i blandt så tar jeg litt olivenolje i hodebunnen over natta, litt altså. Anonymkode: a8515...6b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå