AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Hei! Jeg ser Dressmann har tilbud på dress, blazere nå og tenker og skaffe meg noe. Vurderer denne: https://dressmann.com/no/bundle/navy-cord-dress-slim-fit/DM-CORD-NAVY-SUIT-SF Hva tenker dere? Materialet er Cord, er det stygt fra et kvinners perspektiv? Eller kan det funke, nå i disse kalde vintermånedene fremover? Skal nok brukes mest i helger og den slags. Anonymkode: ec9ce...eba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden 70-tallet er tilbake igjen ser jeg. Anonymkode: c0f5c...94b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 70-tallet er tilbake igjen ser jeg. Anonymkode: c0f5c...94b Ja, det er det jeg tenkte og. Du syns ikke det ser fint ut altså? - ts Anonymkode: ec9ce...eba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Jeg syns den var kul. Først tenkte jeg ånei cord, men ble positivt overrasket. Men skal sies at min stil også er litt vågal, så vet ikke om du kan stole på min smak 😅 Anonymkode: 5a654...8f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Hvis den sitter som på mannen i reklamen er det kult. Det er flere år siden cord kom tilbake, så ingenting i veien med det, men det er ikke en dress jeg hadde erstatte den tradisjonelle svarte med. Dette er en kul dress til pen hverdag eller lett pyntet fest. Anonymkode: 640df...737 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Jeg synes den var fin 👍 Anonymkode: 70ca9...6ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg syns den var kul. Først tenkte jeg ånei cord, men ble positivt overrasket. Men skal sies at min stil også er litt vågal, så vet ikke om du kan stole på min smak 😅 Anonymkode: 5a654...8f2 Veldig usikker på de buksene. Kunne det funket og f.eks byttet ut buksa, med denne: https://dressmann.com/no/p/dresser-dressbukser-herre-louis-dressbukse-slim-fit-svart/7363585_F990 ? Dressjakken i Cord var jo fin syns jeg. -ts Anonymkode: ec9ce...eba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg syns den var kul. Først tenkte jeg ånei cord, men ble positivt overrasket. Men skal sies at min stil også er litt vågal, så vet ikke om du kan stole på min smak 😅 Anonymkode: 5a654...8f2 Det gjør den Men jeg er usikker på de buksene. Hadde du kjørt på med de cord-buksene, eller byttet ut med en vanlig dressbukse heller? Noe sånt: https://dressmann.com/no/p/dresser-dressbukser-herre-louis-dressbukse-slim-fit-svart/7363585_F990 Anonymkode: ec9ce...eba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden Fin den, men sørg for at hele antrekket matcher når du bytter om på enkelte plagg. Anonymkode: 435c6...2b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden Bare husk å alltid ha en klesrulle tilgjengelig. Det kommer til å samle seg mye støv og hår på den. Anonymkode: 70ca9...6ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det gjør den Men jeg er usikker på de buksene. Hadde du kjørt på med de cord-buksene, eller byttet ut med en vanlig dressbukse heller? Noe sånt: https://dressmann.com/no/p/dresser-dressbukser-herre-louis-dressbukse-slim-fit-svart/7363585_F990 Anonymkode: ec9ce...eba Nei nei nei, enten går du all inn med full cord, eller så dropper du det. Cord jakke og vanlig dressbukse ødelegger alt. Du kan senere bruke jakka til jeans, men kjøp buksa i også i cord eller kjøp ingenting. Anonymkode: 640df...737 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden Smaken er som baken… Anonymkode: 5964c...10f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei nei nei, enten går du all inn med full cord, eller så dropper du det. Cord jakke og vanlig dressbukse ødelegger alt. Du kan senere bruke jakka til jeans, men kjøp buksa i også i cord eller kjøp ingenting. Anonymkode: 640df...737 Jakka var fin, men buksa kan jeg ikke bruke til noe annet ved en senere anledning. Føler cord-bukse bare passer til med cord overdel, så er jo bortkasta penger. -ts Anonymkode: ec9ce...eba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Del Skrevet 5 timer siden Jeg likte den. Mannen min har en cord-dressjakke som er kjempefin, men vi har dyr så det må fjernes lo konstant. Det er tiltak, så den blir nesten ikke brukt. Noe å ha i bakhodet hvis du har kjæledyr. Anonymkode: 719b0...1f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #15 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jakka var fin, men buksa kan jeg ikke bruke til noe annet ved en senere anledning. Føler cord-bukse bare passer til med cord overdel, så er jo bortkasta penger. -ts Anonymkode: ec9ce...eba Men det er settet som gjør det kult. Buksa kan du forresten fint bruke til hvit t-skjorte hvis du vil bruke den litt ekstra. Anonymkode: 640df...737 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #16 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men det er settet som gjør det kult. Buksa kan du forresten fint bruke til hvit t-skjorte hvis du vil bruke den litt ekstra. Anonymkode: 640df...737 Ja, så jeg betaler jo egentlig bare for jakken, føler det er det som gjør det settet fint 😅 Cord-bukse og vanlig dressjakke ser ikke bra ut feks. https://dressmann.com/no/p/dresser-dressbukser-herre-navy-wool-stretch-dressbukse-slim-fit/7130663_F583 Ellers var denne buksen dødsfin, også kan man jo bare finne en nokså fin blazer. Anonymkode: ec9ce...eba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4 timer siden #17 Del Skrevet 4 timer siden Jeg synes den er stilig, men som en annen var inne på er det ikke et formelt eller spesielt pyntet antrekk - den er ikke egnet til alle "dress-anledninger". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #18 Del Skrevet 4 timer siden Tøff ☺️ Anonymkode: 3aa0e...05e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #19 Del Skrevet 4 timer siden Takk for alle tips! Men dropper nok, siden jeg føler det er jakka som gjør settet 90% lekkert. Buksa kan sjeldent brukes alene. https://dressmann.com/no/p/dresser-dressbukser-herre-navy-wool-stretch-dressbukse-slim-fit/7130663_F583 Går nok for denne, så kan man jo finne en fin, navy blazer. Slike bukser kan alltids brukes og. -ts Anonymkode: ec9ce...eba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 4 timer siden #20 Del Skrevet 4 timer siden Jeg likte den veldig godt! Særlig pga den er i cord. Skiller seg positivt ut fra de vanlige, kjedelige basice dressene. Jakka/blazeren kommer også til å bli fin sammen med jeans for mindre høytidelige anledninger. Og du kan variere med ensfarget genser sånn som på bildene, eller ei skjorte som matcher dressen. Ser for meg at et skjorte i børstet bomull, og ikke ei glatt, hvit skjorte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå