Gå til innhold

Forsøkte å selge en pent brukt sofa på finn for 199,-

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gikk ikke bra. Ingen interesserte tross for fine bilder. Så det kan neppe være mangel på penger her i landet?

Kaster den neste uke.

Anonymkode: bb4b0...e5e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du satte prisen for lavt. Folk vil tro at det er søppel og de har ikke lyst til å kaste bort 200 kr på noe de blir nødt til å kvitte seg med igjen. Gi bort er bedre. Eventuelt øke prisen litt.

Anonymkode: 6d3ad...2c3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Du satte prisen for lavt. Folk vil tro at det er søppel og de har ikke lyst til å kaste bort 200 kr på noe de blir nødt til å kvitte seg med igjen. Gi bort er bedre. Eventuelt øke prisen litt.

Anonymkode: 6d3ad...2c3

Enig, kan gi bort, men jeg har prøvd før og orker ikke "gratis"-klientellet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om en er pent brukt er en ting, men er den dritstygg i tillegg, vil jo ingen ha den. Særlig om den også er gammel og umoderne. Hvilken farge og materiale er det på den? Hvor gammel er den?

Sofaer er noe folk skal ha midt i stua som regel, og de vil da gjerne ha noe de synes er fint. 

Anonymkode: d605f...46c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

199 kr er å gi bort en sofa,det holder bare de verste "kan du levere den til meg" FINN haiene unna.

Det koster glatt 750 kr å få noen til å kjøre den på fyllinga så den har negativ verdi, hvorfor tror du leilighetskomplekser med mye kommunalt stadig vekk har sofa stående utenfor. 

Endret av NakenPanda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi den til et gjenbruk? 

Anonymkode: 2552f...9f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Gikk ikke bra. Ingen interesserte tross for fine bilder. Så det kan neppe være mangel på penger her i landet?

Kaster den neste uke.

Du tenker at ingen her i landet er fattige, siden du ikke får solgt den gamle sofaen din? 

oooook. 

Anonymkode: 51f9a...060

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som selverklært fattiglus så kan jeg i alle fall si at det ikke er kjempelett å få hentet en sofa sånn uten videre. Ikke har jeg tilgang på stor bil eller penger til å leie en for å få den hentet, og siden helsa ikke er på topp som ufør får jeg heller ikke båret den. 

Jeg kjøpte min nåværende sofa for 1000-lappen brukt. Da kjøpte jeg den fra noen jeg kjenner som heldigvis hadde mulighet til å levere den hos meg. Jeg trenger egentlig et spisebord også, da det jeg har begynner å bli veldig skranglete og dessuten laget av billig materiale som ikke gjør at jeg kan bytte skruer ol i det. Har fulgt med på Finn og lignende lenge, og det er mange solide bord til god pris der ute, men tror faktisk at jeg ender opp med å kjøpe noe billig skrammel inkludert frakt fra IKEA igjen fordi det er det jeg har mulighet til å få hjem. 

Men hvis du vil ha tips så kan jeg anbefale å bruke "kjøp og salg i dette nabolaget"-grupper på Facebook. Da havner annonsen din rett i feeden til riktig publikum med en gang noe som kan øke sjansen din til å tak i en. 

Anonymkode: a2b80...f9b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare i Norge vi gir bort så utrolig mye fine og bra møbler og ting?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...