Irak Skrevet 5 timer siden #141 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men jeg får ikke mer hjelp. Og sliter med å skjønne hva alt er og møter ikke lege som forstår. Så ds går all energien til å løse dette- så jeg kan finne riktig hjelp Er jo livredd det som skjer med meg Anonymkode: 34bb5...cf6 Jeg har utmattelse. Er ikke deprimert, har ikke tankekjør og passer på å ikke utsette meg for stress. Prøv om du kan klare å få noe som gjør at kroppen din kan slappe av. Og gå til legen din. Ikke gi deg! Må jo være grusomt å ha det slik som dette. Hva er du redd for? Jeg har øvd meg på å slippe tanker som gjør meg redd. Var helt nødt til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #142 Del Skrevet 4 timer siden Ts har også mange tråder om de samme temaene på en Facebook-gruppe om ME. Vedkommende er enkel å kjenne igjen på spørsmål og skrivemåte. Til TS: om du er så utmattet som du sier du er, så kan det være lurt å logge av både kvinneguiden og Facebook en periode, for så lenge du stresser med alle disse trådene og spørsmålene dine vil du nok ikke klare å hvile godt nok. Anonymkode: 1ad65...ec6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #143 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ts har også mange tråder om de samme temaene på en Facebook-gruppe om ME. Vedkommende er enkel å kjenne igjen på spørsmål og skrivemåte. Til TS: om du er så utmattet som du sier du er, så kan det være lurt å logge av både kvinneguiden og Facebook en periode, for så lenge du stresser med alle disse trådene og spørsmålene dine vil du nok ikke klare å hvile godt nok. Anonymkode: 1ad65...ec6 Det var faktisk noe av det første jeg gjorde da jeg fikk alvorlig utmattelse; logge meg ut av sosiale medier og forum. Ikke bruke energi på unødvendige ting, og heller fokusere innover. Jeg vet samtidig at det ikke er enkelt, jeg forstår søken etter svar og løsninger. Men dette er ikke måten, det virker mot sin hensikt og gjør vondt verre. Jeg tror ærlig talt det ikke alle trådene i flere forum dreier seg om hjernetåke og "glemte at jeg postet". Jeg tror det dreier seg om sterk angst, som bare får næring ved å fortsette i samme tralten. Og sånn blir man aldri frisk, bare verre. Anonymkode: 9a96d...579 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #144 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ts har også mange tråder om de samme temaene på en Facebook-gruppe om ME. Vedkommende er enkel å kjenne igjen på spørsmål og skrivemåte. Til TS: om du er så utmattet som du sier du er, så kan det være lurt å logge av både kvinneguiden og Facebook en periode, for så lenge du stresser med alle disse trådene og spørsmålene dine vil du nok ikke klare å hvile godt nok. Anonymkode: 1ad65...ec6 TS har også tilsvarende mengde tråder på et annet forum hvor jeg er medlem. Lett å kjenne igjen. Anonymkode: e5e65...2e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå