Meowmere Skrevet 8 timer siden #21 Del Skrevet 8 timer siden (endret) Man vet ikke om noen er "the one" før man har bodd sammen en stund. Det man ser i begynnelsen er ikke alltid like ekte. Endret 8 timer siden av Meowmere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #22 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jeg skal bryte med han før juletider. Anonymkode: 6df01...086 Du har vært sammen med han i over 5 år, og velger av alle tidspunkt å bryte med han rett før julen? Snakk om å være pil råtten. Når du først har ventet så lenge, så kan du i hvertfall gjøre det etter jul. Eller i dag. Anonymkode: 175b4...551 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 8 timer siden #23 Del Skrevet 8 timer siden Det er du selv som må jobbe med deg selv og innstille deg på at han er the one når han har så mange gode kvaliteter 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #24 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg har det på akkurat samme måte. Har dessverre ingen gode løsninger. Jeg skal bryte med han før juletider. Jeg vet med meg selv at han ikke er min livspartner. Jeg gruer meg noe ekstremt siden vi har vært sammen i 5 1/2 år. Gruer meg nesten mer til hva foreldre hans kommer til å tenke. Anonymkode: 6df01...086 Vet du hva. Ha litt verdighet og bryt NÅ. Foreldrene hans, som du ikke har noe ansvar for, kan sikkert mislike deg for resten av livet. Men du finner jo en annen der ute. Kanskje han ikke er norsk en gang. Anonymkode: 7c3ee...288 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 8 timer siden #25 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du har vært sammen med han i over 5 år, og velger av alle tidspunkt å bryte med han rett før julen? Snakk om å være pil råtten. Når du først har ventet så lenge, så kan du i hvertfall gjøre det etter jul. Eller i dag. Anonymkode: 175b4...551 Enig. Ikke ødelegg jula til stakkaren 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #26 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vet du hva. Ha litt verdighet og bryt NÅ. Foreldrene hans, som du ikke har noe ansvar for, kan sikkert mislike deg for resten av livet. Men du finner jo en annen der ute. Kanskje han ikke er norsk en gang. Anonymkode: 7c3ee...288 Jeg skal gjøre det i neste uke. Det er for mye som skjer nå i helgen. Anonymkode: 6df01...086 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #27 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg skal gjøre det i neste uke. Det er for mye som skjer nå i helgen. Anonymkode: 6df01...086 Har dere barn? Anonymkode: 7c3ee...288 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #28 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg skal gjøre det i neste uke. Det er for mye som skjer nå i helgen. Anonymkode: 6df01...086 Du tenker jo bare på deg selv?! Herregud. Du burde gjort det for lenge siden, tydeligvis. Gjør det NÅ Anonymkode: 472a5...9d1 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #29 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har dere barn? Anonymkode: 7c3ee...288 Nei. Vi er i midten av tyveåren og bor hos mine foreldre fordi vi får billig leie i utleiedelen. Anonymkode: 6df01...086 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #30 Del Skrevet 8 timer siden Hvor gammel er du Ts og hva vil du få ut av livet dit? "The one" er den som kan hjelpe deg å realisere det livet du ønsker deg og han du ønsker å dele det livet med. Om du ønsker feks barn, så er det han som er snill og omtenksom og ønsker barn like mye som deg. Prøv å skrive ned hvordan ser du livet ditt om 5 og 10 år. Hvorfor er det sånn at du synes at vedkommende ikke passer der? Hva skal til for at noen passer der isåfall? Husk at forelskelse går over, eller ihverfal er noe som avtar med tiden og man må aktiv jobbe med det. Tenk langsiktig, ikke kortsiktig. Det kan gå mange gode år tap om du skal bare lete etter "the one" uten å en gang ha definert hva er det du egentlig leter etter... Anonymkode: ef882...da0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #31 Del Skrevet 8 timer siden Slapp av, ts, disse mennene tenker trolig det samme om deg. Anonymkode: 04792...03d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #32 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei. Vi er i midten av tyveåren og bor hos mine foreldre fordi vi får billig leie i utleiedelen. Anonymkode: 6df01...086 Jammen da kan du bare skyfle han ut fortest mulig da. Nå på mandag for eksempel. Det klarer du! Anonymkode: 7c3ee...288 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #33 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jeg gikk med et håp om at det kom til å endre seg. Han er en skikkelig bra mann, har sine sider som alle andre mennesker, men helheten er veldig bra. Likevel så kjenner jeg på at jeg ikke har ekte kjærlighet for han i romantisk forstand. Han er en kjempe-, kjempegod venn. Kanskje til og med min beste venn. Men han er ikke min mann. Jeg kjenner på fysisk ubehag av å bare skrive dette, men jeg vet med meg selv at det er sannheten. Det er sannheten. Jeg har kjent han siden ungdomsskolen, så hele relasjonen er på ca. 11 år nå, hvorav 5 1/2 er som kjærester. Jeg kjenner foreldrene veldig godt. Nei æsj som jeg gruer meg. Anonymkode: 6df01...086 Da er det jo ekstra sympatisk og vente til nærmere jul og gjøre det slutt med han sånn at du kanskje ødelegger julen for han . da er det vel like greit at du dumper han nå. Om det ikke er noen skole eksamener som er hindringen som du tar hensyn til Anonymkode: c65f9...62a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #34 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jammen da kan du bare skyfle han ut fortest mulig da. Nå på mandag for eksempel. Det klarer du! Anonymkode: 7c3ee...288 Jeg har allerede skrevet at jeg skal slå opp i neste uke. Herrefred, skaff deg et liv. Anonymkode: 6df01...086 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #35 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har allerede skrevet at jeg skal slå opp i neste uke. Herrefred, skaff deg et liv. Anonymkode: 6df01...086 Å ja vel ja. Neste uke starter nå på mandag. Bare å ta det først som sist. Hvis du ikke er av den typen som utsetter noe da fordi det er «vanskelig». Skaffe meg et liv? Du er her på KG du og! Anonymkode: 7c3ee...288 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #36 Del Skrevet 8 timer siden Irak skrev (27 minutter siden): Det er helt riktig. Du kan ikke noe for at du kjenner det du kjenner på. Dette må du nesten avgjøre selv. Syns du skal gjøre det som føles rett for deg. Du lever bare en gang, og det er viktig at du lever livet ditt på dine premisser og ikke andres. Håper du finner det du søker. Masse lykke til 💕. Akkurat dette Anonymkode: 7af45...ffd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #37 Del Skrevet 8 timer siden Den virkelig dype følelsen av at han er den eneste rette har vokst seg dyp med tid, etter at vi har vært gjennom gode og vonde dager sammen, og virkelig vokst sammen som par. Han tikket alle boksene, ja. Og jeg kjente jo også forelskelsen. Men den der "ingen andre for meg" følelsen krevde at jeg kjente han på et dypere nivå, og det tok litt tid. Men nå, 25 år senere, er den veldig sterk. Anonymkode: 55c46...9b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 7 timer siden #38 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Å ja vel ja. Neste uke starter nå på mandag. Bare å ta det først som sist. Hvis du ikke er av den typen som utsetter noe da fordi det er «vanskelig». Skaffe meg et liv? Du er her på KG du og! Anonymkode: 7c3ee...288 Fantastisk bra kommentar 😂. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #39 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det bedre å være alene da? For at Du møter the one er jo ikke sikkert Anonymkode: 472a5...9d1 Det syntes jeg absolutt😊 Langt heller singel en å inngå forhold der jeg går på kompromiss. Anonymkode: b85fb...b82 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #40 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Du tenker jo bare på deg selv?! Herregud. Du burde gjort det for lenge siden, tydeligvis. Gjør det NÅ Anonymkode: 472a5...9d1 Noen har tydeligvis ikke vært i et forhold før som har gått dårlig... Forsåvidt enig i at like før jul er et dårlig tidspunkt. Om du kan vente så lenge, kan du vente ut på nyåret. Ellers tenker jeg des tidligere des bedre. Anonymkode: 7af45...ffd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå