AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Hver jævla gang nå etter at vi har datet i 1-6 måneder. Altså, alle disse mennene er kjempegreie, har for det meste livet på stell, etc....men jeg føler innerst inne at ingen av dem er "the one". Det er som om de mangler en slags dybde, eller at jeg ikke klarer å connecte med dem på et dypt nivå. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal ordlegge meg for å treffe presist, men jeg bare vet innerst inne at de ikke er "the one" som jeg virkelig kan få et dypt forhold med og som jeg vet kommer til å ha ryggen min hvis helvete kommer på jord, uansett hva. Jeg føler meg ofte enda mer ensom jo lengrer inn i relasjonen jeg kommer. Er det meg det er noe galt med? Anonymkode: 1d7e5...815 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Jeg har det på akkurat samme måte. Har dessverre ingen gode løsninger. Jeg skal bryte med han før juletider. Jeg vet med meg selv at han ikke er min livspartner. Jeg gruer meg noe ekstremt siden vi har vært sammen i 5 1/2 år. Gruer meg nesten mer til hva foreldre hans kommer til å tenke. Anonymkode: 6df01...086 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Er det bedre å være alene da? For at Du møter the one er jo ikke sikkert Anonymkode: 472a5...9d1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har det på akkurat samme måte. Har dessverre ingen gode løsninger. Jeg skal bryte med han før juletider. Jeg vet med meg selv at han ikke er min livspartner. Jeg gruer meg noe ekstremt siden vi har vært sammen i 5 1/2 år. Gruer meg nesten mer til hva foreldre hans kommer til å tenke. Anonymkode: 6df01...086 Hvorfor har du latt det gå så lang tid?!? Stakkars mann Anonymkode: 472a5...9d1 10 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er det meg det er noe galt med? Anonymkode: 1d7e5...815 Du setter opp en komplisert problemstilling som er umulig å svare på. Hvorfor du ikke klarer å få riktig tilknytning kan være så mangt. At mennene ikke er det du ønsker, har det du ønsker, tenker slik du ønsker, kommuniserer slik du ønsker eller på andre måter skurrer med dine verdier, uansett om de er bra. Det er også godt mulig at du har vært maks uheldig. Men disse mennene kan du ikke endre eller gjøre noe med. Så det kan være smart å gå i seg selv for å lure på om det er noe som ikke er i vater. Er du følelsesmessig klar og mottakelig for et forhold? Lar du menn komme inn på deg? Hvordan er ditt fokus når du dater? Er du selv påskrudd, eller holder du tilbake? Det nytter ikke om hodet ditt er 100% innstilt på å finne kjærligheten, mens hjertet ditt ikke er det. Da får du ikke riktig magefølelse for noen, uansett hvor fin og flott de er. Ellers anbefaler jeg deg å prøve noe nytt. Å eksperimentere litt. Kanskje prøve "andre" typer menn enn det du vanligvis ville gått for. Eventuelt prøve å nå inn til menn via andre arenaer. Kanskje prøve andre typer dating. Og ikke minst, prøve å eksperimentere med dine egne tanker og din egen atferd rundt menn. Test deg selv. Test mennene. Prøv å lokk fram det du savner i situasjonene. Du kan jo ikke tape på det, siden du ikke vinner sånn som det er nå. Endret 1 time siden av Bombasi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMK Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Da dater du sannsynligvis helt feil type menn. Kanskje du skulle endre på hva du går for, hva du leter etter? Om du stadig bestiller fisk på restaurant, men blir skuffet over det du får.. Da er det på tide å bestille biff. Eller pasta. 🤭 Mannen min var vel omtrent det motsatte av alt jeg trodde jeg ville ha. Han var lut fattig pga konkurs, han var akademiker og hadde null handy skills, han var mye eldre enn meg, han var høy, mager og absolutt ikke en fryd for øyet, han var sær og vrang og han hadde unger fra før. Og jeg falt pladask fra det sekundet han tok rundt meg. Helt håpløst forelsket. Jeg visste at han var hjemmet mitt. Jeg som trodde jeg ville ha en noenlunde jevnaldrende fyr. Helst håndverker av yrke. Gjerne litt fyldig, med lyst hår. En litt sånn jovial og arbeidssom fyr. Sånn kan det altså gå. 1 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor har du latt det gå så lang tid?!? Stakkars mann Anonymkode: 472a5...9d1 Jeg gikk med et håp om at det kom til å endre seg. Han er en skikkelig bra mann, har sine sider som alle andre mennesker, men helheten er veldig bra. Likevel så kjenner jeg på at jeg ikke har ekte kjærlighet for han i romantisk forstand. Han er en kjempe-, kjempegod venn. Kanskje til og med min beste venn. Men han er ikke min mann. Jeg kjenner på fysisk ubehag av å bare skrive dette, men jeg vet med meg selv at det er sannheten. Det er sannheten. Jeg har kjent han siden ungdomsskolen, så hele relasjonen er på ca. 11 år nå, hvorav 5 1/2 er som kjærester. Jeg kjenner foreldrene veldig godt. Nei æsj som jeg gruer meg. Anonymkode: 6df01...086 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden The one finnes ikke, om han ellers er en fin fyr med livet på stell og du er tiltrukket av utseende så er du heldig nok. legg vekk fantasien om the one Anonymkode: 299c3...5c6 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): The one finnes ikke, om han ellers er en fin fyr med livet på stell og du er tiltrukket av utseende så er du heldig nok. legg vekk fantasien om the one Anonymkode: 299c3...5c6 Synd at du har gitt opp kjærligheten og heller ser etter noe mer praktisk. Men at kjærligheten finnes er det ingen tvil om, dessverre er det ikke alltid den er å finne blant den typen man har bestemt seg for å lete blant, eller omgås. Anonymkode: 7af45...ffd 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg gikk med et håp om at det kom til å endre seg. Han er en skikkelig bra mann, har sine sider som alle andre mennesker, men helheten er veldig bra. Likevel så kjenner jeg på at jeg ikke har ekte kjærlighet for han i romantisk forstand. Han er en kjempe-, kjempegod venn. Kanskje til og med min beste venn. Men han er ikke min mann. Jeg kjenner på fysisk ubehag av å bare skrive dette, men jeg vet med meg selv at det er sannheten. Det er sannheten. Jeg har kjent han siden ungdomsskolen, så hele relasjonen er på ca. 11 år nå, hvorav 5 1/2 er som kjærester. Jeg kjenner foreldrene veldig godt. Nei æsj som jeg gruer meg. Anonymkode: 6df01...086 Ja, der er deg det er synd på her… Anonymkode: 472a5...9d1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden Det finnes ikke noen "the one". Hormonene dine har enten funnet ut at han ikke er kompatibelt med gode avkom. Bare prøve neste uten å investere så mye følelser. Anonymkode: b0d03...25b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hver jævla gang nå etter at vi har datet i 1-6 måneder. Altså, alle disse mennene er kjempegreie, har for det meste livet på stell, etc....men jeg føler innerst inne at ingen av dem er "the one". Det er som om de mangler en slags dybde, eller at jeg ikke klarer å connecte med dem på et dypt nivå. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal ordlegge meg for å treffe presist, men jeg bare vet innerst inne at de ikke er "the one" som jeg virkelig kan få et dypt forhold med og som jeg vet kommer til å ha ryggen min hvis helvete kommer på jord, uansett hva. Jeg føler meg ofte enda mer ensom jo lengrer inn i relasjonen jeg kommer. Er det meg det er noe galt med? Anonymkode: 1d7e5...815 Er det ikke litt klisjeaktig dette? Tror du har sett for mange romantiske filmer 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, der er deg det er synd på her… Anonymkode: 472a5...9d1 Jeg kan virkelig ikke noe for at jeg ikke kjenner på de riktige følelsene 🤷♀️ Hva vil du jeg gjøre? Fortsette å være sammen med han av veldedighet, evt. frykt for at jeg ikke finner den rette? Det kommer ikke til å skje at jeg fortsetter relasjonen i nåværende format. Både han og jeg fortjener bedre. Anonymkode: 6df01...086 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg kan virkelig ikke noe for at jeg ikke kjenner på de riktige følelsene 🤷♀️ Hva vil du jeg gjøre? Fortsette å være sammen med han av veldedighet, evt. frykt for at jeg ikke finner den rette? Det kommer ikke til å skje at jeg fortsetter relasjonen i nåværende format. Både han og jeg fortjener bedre. Anonymkode: 6df01...086 Ikke bry deg om disse tullete smålige kommentarene... Anonymkode: 7af45...ffd 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 5 timer siden #15 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg kan virkelig ikke noe for at jeg ikke kjenner på de riktige følelsene 🤷♀️ Hva vil du jeg gjøre? Fortsette å være sammen med han av veldedighet, evt. frykt for at jeg ikke finner den rette? Det kommer ikke til å skje at jeg fortsetter relasjonen i nåværende format. Både han og jeg fortjener bedre. Anonymkode: 6df01...086 Hva er det du forventer å føle da? Er vel gjerne det at du har vansker med å bli forelsket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #16 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg kan virkelig ikke noe for at jeg ikke kjenner på de riktige følelsene 🤷♀️ Hva vil du jeg gjøre? Fortsette å være sammen med han av veldedighet, evt. frykt for at jeg ikke finner den rette? Det kommer ikke til å skje at jeg fortsetter relasjonen i nåværende format. Både han og jeg fortjener bedre. Anonymkode: 6df01...086 Du kan noe for at du har lurt han i 5,5 år. Selvfølgelig fortjener han bedre Anonymkode: 472a5...9d1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
megda Skrevet 5 timer siden #17 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Er det meg det er noe galt med? mitt svar er opp mot 100% ja. dersom du selv har den dybden vil du dra den ut av andre i dine forhold ut fra din væremåte. Det høres mer ut som om du vil at den andre parten skal dra den delen ut av deg og ikke noe du selv har innsikt i til å fremme, men du er jo klar over dette "savnet" og det er et viktig steg på veien. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #18 Del Skrevet 5 timer siden Maleficenta skrev (Akkurat nå): Hva er det du forventer å føle da? Er vel gjerne det at du har vansker med å bli forelsket Nja, jeg var veldig forelsket når vi først ble sammen. Men et forhold er mer enn kun forelskelsesstadiet. Jeg forventer tilsvarende som over, en dyp relasjon, en unik trygghet, en mann som det kjennes rett med. Det kjennes ikke rett med min kjæresten. Det er faktisk så enkelt. Jeg måtte gå ganske dypt i meg selv for å innse det. Anonymkode: 6df01...086 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #19 Del Skrevet 4 timer siden Da lar du de gå videre til noen som vil ha de. Anonymkode: c15cd...b0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 4 timer siden #20 Del Skrevet 4 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg kan virkelig ikke noe for at jeg ikke kjenner på de riktige følelsene 🤷♀️ Hva vil du jeg gjøre? Fortsette å være sammen med han av veldedighet, evt. frykt for at jeg ikke finner den rette? Det kommer ikke til å skje at jeg fortsetter relasjonen i nåværende format. Både han og jeg fortjener bedre. Anonymkode: 6df01...086 Det er helt riktig. Du kan ikke noe for at du kjenner det du kjenner på. Dette må du nesten avgjøre selv. Syns du skal gjøre det som føles rett for deg. Du lever bare en gang, og det er viktig at du lever livet ditt på dine premisser og ikke andres. Håper du finner det du søker. Masse lykke til 💕. Endret 4 timer siden av Irak 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå