AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Tidligere forhold? Hvem de er? Seksuelle partnere og erfaringer? Anonymkode: c6f41...714 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Vil vite om de seriøse forholdene, hvor lenge det varte og hvorfor/når det ble slutt. Det er egentlig ikke veldig viktig det heller. Vil ikke vite det andre Anonymkode: b5620...e43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Det han selv ønsker å fortelle. Null interesse av å vite hvor mange han har ligget med 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Det er greit å vite om tidligere seriøse forhold, som samboerskap eller eller andre langvarige forhold. Bryr meg ikke så mye om hvorfor det ble slutt, men hvis det er noen det er stor sjanse for at vi møter på, så setter jeg pris på å vite hvem det er. Hvis han har kontakt med ekser så vil jeg gjerne møte de. Gir fullstendig faen i hvor mange tidligere partnere han har hatt, og har ingen interesse av å vite hvem han har hatt ons med eller datet litt. Anonymkode: 51e56...a24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Jeg vil ikke vite hvor mange han har ligget med, det takler jeg ikke. Han er pen, så det kan umulig være så få at jeg ikke bryr meg. Anonymkode: cdb38...1ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Tidligere forhold? Hvem de er? Seksuelle partnere og erfaringer? Anonymkode: c6f41...714 Slikt har jeg ikke behov for å vite om. Han er en annen person i møte med meg. Jeg klarer å finne ut av det som er viktig for meg, og det som betyr noe 🫶. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Kun det siste seriøse forholdet og hvorfor det ble slutt osv. Alt det andre ønsker jeg ikke vite, tilbake sier jeg heller ingenting om det. Anonymkode: 5a86c...fd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden Ingenting, men hvis hun absolutt vil fortelle er det helt greit det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Kun det som er relevant for meg. Har han barn han ikke har kontakt med, mishandling eller voldtekt. Hvor lenge forhold varte og hvorfor det ble slutt, har ingenting med mitt og hans forhold å gjøre. Alle forhold er forskjellig. Om han har hatt korte forhold, kan vårt vare livet ut. Har han hatt lange seriøse forhold, kan vårt avsluttes etter ett år. Han kan ha vært utro, men kommer ikke til å være det i dette forholdet- eller alltid vært trofast, men ende opp utro mot meg. Det er jo veldig irrelevant informasjon.. Mitt forhold med mannen, er ikke likt som mine tidligere forhold. Jeg har endret meg, vi er voksne kontra eks for 10 år siden. Det kan ikke sammenlignes, og har ingen sammenheng med dagen i dag. Anonymkode: 859f3...041 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden På hvilket tidspunkt i relasjonen? På første date trenger jeg ikke vite noe av dette, men i et langvarig og seriøst forhold er det naturlig å snakke om og bli kjent med hverandres fortid. Ikke nødvendigvis regnskap over antall ONS eller detaljer om brudd, men for meg ville det vært rart å ikke vite om fortiden til en av mine nærmeste, ikke bare når det gjelder tidligere forhold. Det livet man har levd og de erfaringene man har gjort er en del av den man er i dag. Anonymkode: 24a5d...3f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå