Anonym546u Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Det er jo farsdag snart. Jeg og min samboer skulle treffe sønnen hans på kafe. Sønner er 26 år. Samboeren og jeg er i en forelskesfase igjen. Faren fikk gave, og det er kjempehyggelig. Men så sier samboeren til han "den fineste gaven for meg er du. Du er det beste som har hendt meg" Jeg sa ingenting, men ble fryktelig lei meg. Jeg lurer på om mine følelser i det øyeblikket var berretiget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belima Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Hvis samboeren din sa til sønnen sin at han er det fineste som har hendt han, så skal du være glad for det. Det har jo ikke noe med deg å gjøre, å elske en samboer er en annen kjærlighet enn den en har til barna sine. Regner med at du ikke har barn siden du reagerer negativt på det utsagnet. 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Ja tenke seg til, tenk å ikke si at sønnen er det nestbeste som har skjedd han... Kjærligheten for barn og partner kan ikke sammenliknes. De er forskjellige. Anonymkode: fb041...db1 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ubulu Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Barn er jo det? Det er de eneste personene som du faktisk kan ha betingelsesløs kjærlighet til Mye bedre enn en samboer, det er snakk om en person som han skapte, ikke bare møtte Hvorfor i alle dager blir du lei deg? Eller er det sårende pga noe annet enn det jeg oppfatter? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Anonym546u skrev (11 minutter siden): Det er jo farsdag snart. Jeg og min samboer skulle treffe sønnen hans på kafe. Sønner er 26 år. Samboeren og jeg er i en forelskesfase igjen. Faren fikk gave, og det er kjempehyggelig. Men så sier samboeren til han "den fineste gaven for meg er du. Du er det beste som har hendt meg" Jeg sa ingenting, men ble fryktelig lei meg. Jeg lurer på om mine følelser i det øyeblikket var berretiget. Merkelig innlegg. Her er det mer bak historien.. Nummer 1. Han møter sin voksne sønn på cafe? Hvorfor ikke hjemme hos han på middag? Høres ut som dette er en sønn han har hatt og har lite kontakt med! Hva er grunnen? Du er med på møtet,hvorfor? Du er jo ny kjæreste i forelsket "fasen". Du burde latt de møttes alene.. Og til sist.. Du har barn selv? Antar ikke for det er helt normalt at BARN triumfer kjæreste. Barna er det viktigere for oss,ikke kjæresten. Du høres litt enkel ut,eller tror du virkelig faren synes du er det beste som har hendt han,ikke hans sønn? Snodig uklart innlegg...synes jeg. Anonymkode: a180d...0da 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Merkelig innlegg. Her er det mer bak historien.. Nummer 1. Han møter sin voksne sønn på cafe? Hvorfor ikke hjemme hos han på middag? Høres ut som dette er en sønn han har hatt og har lite kontakt med! Hva er grunnen? Du er med på møtet,hvorfor? Du er jo ny kjæreste i forelsket "fasen". Du burde latt de møttes alene.. Og til sist.. Du har barn selv? Antar ikke for det er helt normalt at BARN triumfer kjæreste. Barna er det viktigere for oss,ikke kjæresten. Du høres litt enkel ut,eller tror du virkelig faren synes du er det beste som har hendt han,ikke hans sønn? Snodig uklart innlegg...synes jeg. Anonymkode: a180d...0da Leser nå samboer. Enda merkeligere dere ikke inviterte sønnen på besøk.. Høres ut som de har lite kontakt. Håper det ikke er pga deg.... Anonymkode: a180d...0da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Dine følelser var så langt i fra berettiget som man kan komme omtrent. Ett barn vil ALLTID være det viktigste som skjer i noens liv, ikke en ny kjæreste.... At du i det hele tatt er inne på tanken om at du skal være viktigere enn barnet forteller meg at du ikke er i nærheten av klar for å date en mann som har barn, og han bør løpe FORT. Anonymkode: c7407...0cc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden så, la meg få klarhet i dette TS: sier du at du ble såret fordi kjæresten din sa til barnet sitt at ikke noen gave er bedre enn det å ha han som sønn? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin70 Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Leser nå samboer. Enda merkeligere dere ikke inviterte sønnen på besøk.. Høres ut som de har lite kontakt. Håper det ikke er pga deg.... Anonymkode: a180d...0da Er det rart å møte voksne barn på cafe? Man må ikke møtes hjemme hver gang, det betyr ikke at det er dårlig kontakt eller at noe skurrer. Når det er sagt er TS helt på bærtur, klart sønnen er det beste som har skjedd han. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden Det skulle da bare mangle at barn kommer før deg. Det burde deg for alle med barn. Om du ikke synes det er ok, så må du finne noen uten Anonymkode: 3acc3...f2d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden Barn før partner. Det er bare rett. Grønt flagg. Om noen er et problem her, så er det ts. Anonymkode: 480d8...a8b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 2 timer siden #12 Del Skrevet 2 timer siden Ingen andre kommer noensinne før mine barn. Mine barn er og vil alltid være det beste som har hendt meg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Merkelig innlegg. Her er det mer bak historien.. Nummer 1. Han møter sin voksne sønn på cafe? Hvorfor ikke hjemme hos han på middag? Høres ut som dette er en sønn han har hatt og har lite kontakt med! Hva er grunnen? Du er med på møtet,hvorfor? Du er jo ny kjæreste i forelsket "fasen". Du burde latt de møttes alene.. Anonymkode: a180d...0da Det var da en minst like merkelig konklusjon? Jeg kan da gjerne møte foreldrene mine på cafe uten at det betyr at vi har lite kontakt? Må det bestandig være middag involvert? Anonymkode: 4456c...a4f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #14 Del Skrevet 2 timer siden Til saken. Dette er jo en helt håpløs måte å reagere på TS, føler du at du konkurrerer med din samboers barn? Det var absolutt ingenting galt med det din samboer sa. Du virker ekstremt usikker/ha et sykelig behov for bekreftelse. Anonymkode: 4456c...a4f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #15 Del Skrevet 2 timer siden Det er ikke normalt å reagere på den måten du gjør ts, selvsagt er hans eget barn det viktigste for han. Anonymkode: d874e...3d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 2 timer siden #16 Del Skrevet 2 timer siden Ubulu skrev (1 time siden): Barn er jo det? Det er de eneste personene som du faktisk kan ha betingelsesløs kjærlighet til Mye bedre enn en samboer, det er snakk om en person som han skapte, ikke bare møtte Hvorfor i alle dager blir du lei deg? Eller er det sårende pga noe annet enn det jeg oppfatter? Dette stemmer ikke. Man kan ha betingelsesløs kjærlighet til flere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #17 Del Skrevet 2 timer siden Anonym546u skrev (1 time siden): Det er jo farsdag snart. Jeg og min samboer skulle treffe sønnen hans på kafe. Sønner er 26 år. Samboeren og jeg er i en forelskesfase igjen. Faren fikk gave, og det er kjempehyggelig. Men så sier samboeren til han "den fineste gaven for meg er du. Du er det beste som har hendt meg" Jeg sa ingenting, men ble fryktelig lei meg. Jeg lurer på om mine følelser i det øyeblikket var berretiget. Din reaksjon er et selvlysende rødt flagg som vifter så hardt som det bare kan! Det er en veldig fin mulighet for deg til å se akkurat hva du må jobbe med for å få det bedre i deg selv. Du føler kanskje på en frykt for å ikke være bra nok, og den manifesterer disse vonde følelsene rundt alt som du opplever som avvisning. Det er helt normalt og sunt at din samboer setter sitt barn først. Noe annet ville vært feil. Partnere kommer i andre rekke. Anonymkode: 24e5f...5ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #18 Del Skrevet 2 timer siden Irak skrev (1 minutt siden): Dette stemmer ikke. Man kan ha betingelsesløs kjærlighet til flere. Enig med deg, absolutt. Dog ser jeg at barn alltid kommer i første rekke uansett. Anonymkode: 24e5f...5ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 2 timer siden #19 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Enig med deg, absolutt. Dog ser jeg at barn alltid kommer i første rekke uansett. Anonymkode: 24e5f...5ae Det har med prioriteringer å gjøre. Jeg elsker barna mine dog gjør jeg ikke alt for dem. Det er ikke bra for dem heller. Det er viktig å stille krav til dem og. Foreldre som hopper hver gang barna sier hopp...Uffa meg 🤦. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 2 timer siden #20 Del Skrevet 2 timer siden Det er sant. Men det er ingen som er viktigere for meg en mine barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå