AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Hei, jeg får ikke time hos fastlegen verken akutt eller på sikt. Kapasiteten er sprengt, de får ikke vikarer, resepsjonen fungerer som dørvoktere. Vet det er på grensen av loven. Spørsmålet mitt er hvordan ta vare på helsen sin selv? Jeg fant ut at det er mulig å kjøpe CRP-test på nett, og har tatt lungebetennelsesvaksine, koronavaksine og influensavaksine. Men hva kan jeg ellers gjøre? Jeg har kroniske sykdommer jeg ikke får oppfølging fra, og må være min egen lege framover. Dr. Dropin har jeg. Anonymkode: 98c4f...6b3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Hæ? Dette må då vere tull? Ikkje time hos fastlegen på sikt heller? Anonymkode: f8f56...ebd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Tran og sanasol Anonymkode: 78204...824 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Finne en fastlege uten liste i nærheten? Evt Legevakt. Har også dørvakter på legekontoret. Så slitsomt. Anonymkode: 5ec2c...656 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Finne en fastlege uten liste i nærheten? Evt Legevakt. Har også dørvakter på legekontoret. Så slitsomt. Anonymkode: 5ec2c...656 Hvor kan man finne fastlege uten liste som man oppsøke privat,? Anonymkode: c3c2e...337 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Finne en fastlege uten liste i nærheten? Evt Legevakt. Har også dørvakter på legekontoret. Så slitsomt. Anonymkode: 5ec2c...656 Dørvakt, sånn rent fysisk? Anonymkode: 050c5...a97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Dersom fastlegen din ikke har ledig kapasitet, og behovet ditt ikke kan vente, så kan du bruke legevakten. Når legevakten surt sier du må snakke med fastlegen din så viser du til at du har prøvd men får ikke time. Da vil du enten slippe til eller så ringer legevakten til legekontoret ditt og får de til å skjerpe seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hvor kan man finne fastlege uten liste som man oppsøke privat,? Anonymkode: c3c2e...337 Sjekk fastlegelisten Anonymkode: 5ec2c...656 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden Er du hypokonder? Du kontakter lege om du er alvolig syk og belaster ikke systemet hvis ikke. Tankens kraft er viktig. Du kan bytte fastlege. Anonymkode: 0578f...b84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei, jeg får ikke time hos fastlegen verken akutt eller på sikt. Kapasiteten er sprengt, de får ikke vikarer, resepsjonen fungerer som dørvoktere. Vet det er på grensen av loven. Spørsmålet mitt er hvordan ta vare på helsen sin selv? Jeg fant ut at det er mulig å kjøpe CRP-test på nett, og har tatt lungebetennelsesvaksine, koronavaksine og influensavaksine. Men hva kan jeg ellers gjøre? Jeg har kroniske sykdommer jeg ikke får oppfølging fra, og må være min egen lege framover. Dr. Dropin har jeg. Anonymkode: 98c4f...6b3 Så ille er det neppe. Men du kan sende en klage til Statsforvalteren og gjøre dem oppmerksom på forholdet. Hurtigtester for hjemmebruk er usikre og ikke noen noen med litt mellom ørene anbefaler. Anonymkode: f020f...41c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå