Blåttvann Skrevet 2 timer siden #81 Del Skrevet 2 timer siden Hva jeg ønsker eller hva som går bra? Mannen tjener 1,3mill i året og det er ikke luksus når vi har mye lån. Vi har ganske dårlig råd i forhold til gjennomsnittet her vi bor. Jeg har lav lønn. Kunne jeg velge hadde han jo tjent dobbelt, minimum. Men det er jo bare en drøm, ikke realistisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #82 Del Skrevet 2 timer siden Blåttvann skrev (5 minutter siden): Hva jeg ønsker eller hva som går bra? Mannen tjener 1,3mill i året og det er ikke luksus når vi har mye lån. Vi har ganske dårlig råd i forhold til gjennomsnittet her vi bor. Jeg har lav lønn. Kunne jeg velge hadde han jo tjent dobbelt, minimum. Men det er jo bare en drøm, ikke realistisk. Det er vel nettopp å ha råd til dyre lån/ stor bolig som ER luksus. Anonymkode: 829f9...e74 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #83 Del Skrevet 2 timer siden Jeg skjønner hvorfor mange er single når så mange ønsker å kunne sløse så enormt (basert på ønska inntekt). Penger betyr ikke så mye om man ikke har kjøpemani, noe mange helt åpenbart lider av. Anonymkode: 99def...736 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 2 timer siden #84 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilken statistikk? Denne tråden tyder på det motsatte. For veldig mange kvinner så er en mann med lønn på 600’ uaktuell. Anonymkode: 8d021...04f https://www.sv.uio.no/psi/forskning/prosjekter/seksualvaneundersokelsen/antall-partnere/ Menn har hatt 7 partnere «hittil i livet». Median, ikke gjennomsnitt. En populær påstand her på forumet er at 20 % av mennene tar alt av ons og tilfeldig sex så her må vi anta at medianen representerer han som får lite sånt og at dette er mer eller mindre seriøse forhold. Så er det noen områder man egentlig ikke trenger en fordypning i tall og statistikk. Er man i en sosial krets og gjerne i en jobb der man møter veldig mange mennesker så ser man jo etter en del år ute i verden at normalen er: normale menn med normale kvinner, noen ekser og helt normale liv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no shame Skrevet 2 timer siden #85 Del Skrevet 2 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (8 timer siden): Høres ut som mannen din er dama i forholdet. Offentlig ansatt og følger unger til tannlegen, for en beta 😂 Anonymkode: 83956...3db Åssen er livet med mindreverdighetskomplekser? En ekte forelder følger opp ungene sine, de sitter ikke og klør seg på balla og sulter foran brødboksen som du tror. En partner må ha økonomisk sans og forvalte den lønna de får på en alright måte. Endret 2 timer siden av no shame 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #86 Del Skrevet 2 timer siden Bimbo skrev (1 minutt siden): https://www.sv.uio.no/psi/forskning/prosjekter/seksualvaneundersokelsen/antall-partnere/ Menn har hatt 7 partnere «hittil i livet». Median, ikke gjennomsnitt. En populær påstand her på forumet er at 20 % av mennene tar alt av ons og tilfeldig sex så her må vi anta at medianen representerer han som får lite sånt og at dette er mer eller mindre seriøse forhold. Så er det noen områder man egentlig ikke trenger en fordypning i tall og statistikk. Er man i en sosial krets og gjerne i en jobb der man møter veldig mange mennesker så ser man jo etter en del år ute i verden at normalen er: normale menn med normale kvinner, noen ekser og helt normale liv. Undersøkelsen viser til antall sexpartnere. Her snakker vi vel om kjærester og samboere? Anonymkode: 8d021...04f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #87 Del Skrevet 2 timer siden Mer viktig enn årslønn er evnen til å gjøre smarte boligkjøp. Min mann tjener helt greit, mindre enn meg per time, men han har dessverre vært bevisstløs mtp boligkjøp og jeg var blind nok som lot ham bestemme. Jeg burde ha overtatt styringen for mange år siden. Svært mange menn bruker ufattelig mye penger på unødvendig elektronikk, impuls- og bomkjøp, tull til bilen, energidrikker og snus, de gidder ikke å sjekke tilbud og betaler altfor dyrt, osv. Anonymkode: 4a6d4...a7a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #88 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Partner må, som meg - kunne betale for sitt eget forbruk og levesett. Anonymkode: d73da...a51 Enig! Anonymkode: 4fe7f...c00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 2 timer siden #89 Del Skrevet 2 timer siden Jeg er veldig tilfreds nå. Han har tjent bedre, men da var han aldri hjemme. Nå jobber han vanlige tider og tjener ca. 750.000, så vi ligger ganske likt. Ser det ses ned på å følge unger til legen osv. Jeg synes det er hot med en mann som er til stede. Ikke stresser, er borte på utenlandsreiser over lengre tid osv. Mer tid til sex og hygge blir det også 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 1 time siden #90 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er interessert å få vite hvor mange arbeidstimer det er her som grunnlag? Anonymkode: dfdec...143 Helst ikke mer enn en vanlig 37,5-timers uke. Han tjener som sagt mindre enn meg, han har litt over 600 000 i årslønn, og jeg synes det er kjempefint. Han har mulighet for mye mer fleksibilitet enn meg, blant annet med hjemmekontor og mulighet for å ta barnet med til lege osv. Han kan også ta igjen timer. Skal sies at arbeidsgiver er kjempesnill og veldig forståelsesfull, så den er gull verdt med tanke på min stesønn med spesielle behov. AnonymBruker skrev (1 time siden): Alle kvinner på kvinneguiden har millionlønn, eier største delen i boligen, hvis de er gifte/samboer. Samtidig de har en lat mann som hverken jobber eller gjør husarbeid. Anonymkode: dfdec...143 Neida. Jeg tjener bedre enn ham, men ikke én million. Og jeg kunne ikke tenkt meg å eie mer enn mannen min, vi eier 50/50. Lat er han heller ikke, men heller veldig hands on og flink til å ta seg av sønnen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #91 Del Skrevet 1 time siden Jeg tjener pengene mine selv, haha, trenger ikke en mann for å kjøpe meg det jeg trenger. Jeg forventer at samboeren betaler 50% av utgiftene, og bidrar med 50% av husarbeidet. Utover det bryr jeg meg svært lite om inntekten hans Anonymkode: 540e3...5db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 55 minutter siden #92 Del Skrevet 55 minutter siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det er noe annet. Men jeg har lav inntekt, jeg føler meg ikke hjemme med en som har mye. Skal ikke re tilbyr for noen, å du skjønner sikkert at jeg vil bli ruinert med en som har større utgifter og andre forventninger enn det jeg kan betale for. Nå har jeg veldig stor ansvarsfølelse sammenlignet med andre her og hadde aldri akseptert å blitt tatt vare på av noen. De jobbet den inntekten selv, om jeg skal ha mer står det på egen innsats. Anonymkode: 7d0a8...cfe Kjæresten min har høy inntekt. Jeg er ufør. Men så ble vi forelsket da og elsker hverandre. Og det er et selvfølge at jeg ikke har råd til hans levestandard. Og siden han ikke vil ned i levestandard så vil vi justere at vi betaler etter evne og prosent. Han ønsker at jeg skal ha det bra og at vi skaper et liv sammen. Ingen av oss er opptatt av rikdom, status eller materielle ting. For oss handler det om et greit hus der ungene har det fint og opplevelser sammen. Og ønsker han en dyr opplevelse så tar han regningen eller drar uten meg og min unge. Og det nekter han. Om penger blir en torn i øyet så er det ikke levbart. Vi setter opp livet sånn at vi begge har det greit og har samme livsstil. Jeg klarer meg fint alene med min unge, men har ikke sjanse å leve etter hans evne med millioner og to barn. Og siden han ønsker å dele livet med og elsker meg så vil han inkludere meg og mitt barn 100%. Ellers kunne vi like greit vært særboere(noe han ikke ønsker) Anonymkode: ba9d4...045 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå