AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #21 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Hva er feil med det? Alle har sine greier som de liker å bruke litt ekstra på. Klokker og mat er da ikke så ille? Bare nysgjerrig her. Anonymkode: 0863d...2d0 Det er ikke så veldig mange nyhetssaker om for eksempel Gaza, Sør-Sudan, klimautfordringene eller den økende barnefattigdommen her hjemme du skal se, før et slikt overforbruk bør komme med en aldri så liten bismak Anonymkode: 45884...1f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #22 Del Skrevet 5 timer siden Jeg forventer at han er mer nøysom enn meg. Jeg har et for høyt forbruk men holder på å skifte fokus. Jeg forventer at han tjener nok til å betale regninger, til å gjennomføre prosjekter han vil, og til halvparten av utgiftene for å fø på 1-2 barn. Jeg vil ikke at han skal jobbe så mye at han ikke har tid til familieliv. Og vil han skal finne et sted hvor han trives med tider, oppgaver og kolleger. Anonymkode: 829f9...e74 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #23 Del Skrevet 5 timer siden 40 millioner. Sånn optimalt sett. Utover det har partners inntekt ingen betydning for min livsstil og er uviktig i partnervalg. Jeg tjener mer enn kjæresten og forsørger meg selv. Anonymkode: d0426...7e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #24 Del Skrevet 5 timer siden Så mye som mulig for minst mulig arbeid, selvsagt. Anonymkode: 9ccb3...5d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #25 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Høres ut som mannen din er dama i forholdet. Offentlig ansatt og følger unger til tannlegen, for en beta 😂 Anonymkode: 83956...3db Du høres ut som en taper… Anonymkode: fcf19...726 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #26 Del Skrevet 5 timer siden Over en million er fint. 1,5 er enda bedre. Vi tjener omtrent likt. Den ene betaler alle låneavdrag. Den andre betaler regninger og mat. Felles økonomi. Vi ser hverandres kontoer i nettbanken. Hvis den ene får baksmell og den andre får penger igjen på skatten, går overskuddet til å dekke underskuddet. Anonymkode: 1e7c6...1be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #27 Del Skrevet 5 timer siden Hadde vært fint om han tjente over millionen ja. Liker å unne meg fine ting. Men min mann driver et as så han investerer istedenfor. Så han har store verdier. Men ikke mye kontanter. Men jeg trives veldig godt med han. Jeg har det perfekt. Anonymkode: 1a933...be1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 5 timer siden #28 Del Skrevet 5 timer siden Nok til å forsørge seg selv og evt (sine) barn. Og at han lever i forhold til innteksten selvfølgelig (ikke masse gjeld) Viktigere at han trives i jobben sin enn at han må tjene en viss sum. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalikalinka Skrevet 5 timer siden #29 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Høres ut som mannen din er dama i forholdet. Offentlig ansatt og følger unger til tannlegen, for en beta 😂 Anonymkode: 83956...3db Du høres ut som noe jeg ikke skal si høyt engang, men det er ikke særlig pent… 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #30 Del Skrevet 5 timer siden Nok til livsopphold. Men jeg syns dere andre har syke inntekter og krever mye om dere selv ikke har million lønn herregud. Bortskjemt. Hadde vært ukomfortabel om jeg hadde mann med million inntekt, er vant til butikkmedarbeider og sikkert mer rundt 3-4 00 000 i året. Eier selv, så han trenger ikke. Bor på lite sted. Anonymkode: 7d0a8...cfe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 5 timer siden #31 Del Skrevet 5 timer siden Rundt det samme som meg. Heller litt mindre enn mye mer. Jeg har omtrent like stort behov for å bidra 50% som jeg har for å ikke føle meg som forsørger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #32 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Over en million er fint. 1,5 er enda bedre. Vi tjener omtrent likt. Den ene betaler alle låneavdrag. Den andre betaler regninger og mat. Felles økonomi. Vi ser hverandres kontoer i nettbanken. Hvis den ene får baksmell og den andre får penger igjen på skatten, går overskuddet til å dekke underskuddet. Anonymkode: 1e7c6...1be Håper dere har skriftelig avtale på det der, her kan den av dere som betaler regninger og mat i verstefall gå på en skikkelig smell økonomisk om det skulle bli samlivsbrudd. Og det kan skje, samme hvor utenkelig det virker her og nå. Anonymkode: 53576...131 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #33 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er feil med det? Alle har sine greier som de liker å bruke litt ekstra på. Klokker og mat er da ikke så ille? Bare nysgjerrig her. Anonymkode: 0863d...2d0 Der er å skrike ut å si. Se på meg. Se hvor mye penger jeg har. Skikkelig turn off Anonymkode: a7b4f...7dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #34 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hadde vært fint om han tjente over millionen ja. Liker å unne meg fine ting. Men min mann driver et as så han investerer istedenfor. Så han har store verdier. Men ikke mye kontanter. Men jeg trives veldig godt med han. Jeg har det perfekt. Anonymkode: 1a933...be1 På andre sin regning? Hva for en oppdragelse har dere egentlig her inne? Anonymkode: 7d0a8...cfe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #35 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hadde vært ukomfortabel om jeg hadde mann med million inntekt, Hvorfor det? Vi ble sammen da vi begge studerte, altså "100" år siden, og ingen av oss hadde mye penger, hvorfor skulle jeg da bli ukomfortabel med at han i dag tjener 10 mill.? Anonymkode: bc439...fee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #36 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Høres ut som mannen din er dama i forholdet. Offentlig ansatt og følger unger til tannlegen, for en beta 😂 Anonymkode: 83956...3db Det å få være sammen med barna er et privilegie. Hilsen mannlig anti-feminist. Anonymkode: 8d021...04f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #37 Del Skrevet 5 timer siden Pr nå tjener jeg mest, og ser at det hadde vært fint om han og tjente minimum 650 000, men det går rundt og alle i huset har det de trenger. Anonymkode: cdb25...a29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #38 Del Skrevet 5 timer siden Min egen lønn er nå på 890 tusen, jeg jobber som IT-konsulent siden 2011. Mannen har lenge tjent ca 50-100 tusen mindre enn meg og vi klarte oss veldig fint, han jobber også med IT. Han har byttet jobb for et par år siden og tjener nå litt over en million, og nå har vi det ihvertfall greit. Her må jeg si at vår velstand ligger i at begge har veldig god inntekt, og har hatt det i mange år. Vi er jo en prakt eksempel på at familier med to med mastrutedannelse, to leger, to jurister, de har det veldig greit økonomisk. Anonymkode: cd878...222 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #39 Del Skrevet 5 timer siden I en drømmeverden hadde vi begge tjent nok til å unngå alle bekymringer rundt økonomi for alltid, men realistisk sett er jeg fornøyd om han tjener nok til å dekke halvparten av utgiftene. Han jeg er sammen med gjør ikke det, men siden jeg tjener nok til å betale så går det fint. Hvorvidt han tjener mer enn meg er ikke interessant, men forventer han tar halvparten av alt arbeid hjemme. Det er viktigere enn inntekten. Anonymkode: 52578...c8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #40 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor det? Vi ble sammen da vi begge studerte, altså "100" år siden, og ingen av oss hadde mye penger, hvorfor skulle jeg da bli ukomfortabel med at han i dag tjener 10 mill.? Anonymkode: bc439...fee Det er noe annet. Men jeg har lav inntekt, jeg føler meg ikke hjemme med en som har mye. Skal ikke re tilbyr for noen, å du skjønner sikkert at jeg vil bli ruinert med en som har større utgifter og andre forventninger enn det jeg kan betale for. Nå har jeg veldig stor ansvarsfølelse sammenlignet med andre her og hadde aldri akseptert å blitt tatt vare på av noen. De jobbet den inntekten selv, om jeg skal ha mer står det på egen innsats. Anonymkode: 7d0a8...cfe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå