AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden For å få den livsstilen som du/dere ideelt sett prøver å oppnå som et par, etter hvert. Er det også ønskelig at han tjener mer enn deg i utgangspunktet? Anonymkode: 0863d...2d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Jeg får 788.000 utbetalt i året og vil at han skal matche det som et minimum. Men, hvis vi snakker ideelt sett, ønsker jeg at han tjener 2 til 3 mill i året. Det hadde vært en drømmesituasjon 😍 Anonymkode: 3fec4...d5d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden 1-1.5 mill i året hadde vært realistisk og kurant. Anonymkode: df22b...b11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Jeg har ingen formening om det, men jeg forventer at han klarer å betale sine regninger og lever noenlunde med måte. Og så håper jeg at han, i likhet med meg, eier sin egen bolig. Jeg har ingen sans for unødvendig luksus og sløsing av penger. En av mine ekser tjente veldig godt, han spiste nesten alle måltider på restaurant og tok taxi overalt. Kjøpte dyre klokker, oster, viner et cetera hver dag. Jeg fikk helt vondt i magen av en sånn livsstil. Det passer ikke med mine verdier og hvordan jeg ønsker å leve livet. Anonymkode: 7d57d...09f 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): En av mine ekser tjente veldig godt, han spiste nesten alle måltider på restaurant og tok taxi overalt. Kjøpte dyre klokker, oster, viner et cetera hver dag. Jeg fikk helt vondt i magen av en sånn livsstil. Det passer ikke med mine verdier og hvordan jeg ønsker å leve livet. Anonymkode: 7d57d...09f Hva er feil med det? Alle har sine greier som de liker å bruke litt ekstra på. Klokker og mat er da ikke så ille? Bare nysgjerrig her. Anonymkode: 0863d...2d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Nok til at han kan forsørge familien alene. Er ikke veldig kravstor med tanke på luksus som hus, klær og reiser. Jeg ønsker å være hjemmeværende mens man har barn i hjemmet. Anonymkode: 905d1...09f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Han må tjene nok til å ha egen bolig og kunne betale for egne utgifter og halvparten av fellesutgiftene, ikke ha betalingsanmerkninger el.l. og ha råd til å betale sin halvdel av et par fine utenlandsferier i året. Utover det bryr jeg meg ikke. Beskriver også meg selv over der, så jeg stiller samme krav til meg selv. Anonymkode: 2be70...3e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Partner må, som meg - kunne betale for sitt eget forbruk og levesett. Anonymkode: d73da...a51 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden Altså, det hadde vært veldig fint hvis han tjente 1 million eller mer i året hvis jeg kunne velge, men jeg vil også ha en tilstedeværende pappa for meg og barnet vårt, så jeg er glad han har den jobben han har og tjener 650K jeg. Anonymkode: 23ef9...d8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden Til mer samlet inntekt, til bedre er det selvsagt. Det finnes nok en øvre grense der man går fra å eie penger til å bli eid av penger, men den er det ikke realistisk at vi når. Men dette var aldri et kriterie som ble vurdert. Min mann tjener ca 50-100 000 mindre enn meg i året, det varierer litt. Og vi har et godt liv uten våkenetter når vaskemaskinen ryker eller det blir snakk om renta. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (47 minutter siden): For å få den livsstilen som du/dere ideelt sett prøver å oppnå som et par, etter hvert. Er det også ønskelig at han tjener mer enn deg i utgangspunktet? Anonymkode: 0863d...2d0 Jeg vet ikke eksakt hvor mye samboeren min tjener, men tror han tjener omtrent det samme som meg. Kanskje litt mindre. Om det svarer på spørsmålet ditt. Anonymkode: 78773...6aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden Så lenge han kan forsørge seg selv og ikke må låne her og der er alt fra 300k ok, men aldri møtt noen med mindre enn 500k da men jeg bryr meg ikke om mannens penger. Hjelper nok at jeg ikke kan tenke meg barn Anonymkode: fcf19...726 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden Alt over en million er innafor Anonymkode: 39ac5...210 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Del Skrevet 3 timer siden Det viktigste er ikke hvor mye han tjener, men hvordan han bruker dem. Jeg ville foretrukket en som tjente 500.000 i året og betalte regninger og levde fornuftig fremfor en som tjente 2 mill men sløste bort pengene på tull. Anonymkode: 6c4c5...36a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Del Skrevet 3 timer siden Jeg tjener 650.000, så rundt det er jo fint. Men så lenge han klarer seg og lever greit i tillegg så har det ikke så mye å si. Jeg skal ikke bo med noen mann uansett, så han må bare klare sine egne utgifter og bli med på kino, restauranter og en og annen ferie sånn ellers. Anonymkode: 38459...bf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #16 Del Skrevet 3 timer siden Mannen min tjener 10-12 millioner i året, helt greit tenker jeg! Anonymkode: bc439...fee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsolsol Skrevet 3 timer siden #17 Del Skrevet 3 timer siden Høy lønn har jo ofte sammenheng med veldig krevende jobb med mye ansvar, alltid telefonen på, sjekke pc døgnet rundt, stress +++ Min tjener rundt en million, i det offentlige med behagelige arbeidstider. Har flere ganger blitt tilbudt jobber med dobbel lønn i det private, men har takket nei fordi det er mer verdt for oss at han har slack til å følge unger til tannlegen og foreldrekonserter og at vi har fri på kveldene begge to. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #18 Del Skrevet 3 timer siden Jeg synes det hadde vært kjekt og praktisk om han hadde tjent ca det samme som meg (rundt en mill), men null problem at han faktisk tjener 600 000 (og er en ordentlig bra mann på alle måter). Det spiller ingen rolle for meg hvem av oss som tjener mest. Anonymkode: d80da...213 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #19 Del Skrevet 3 timer siden solsolsol skrev (6 minutter siden): Høy lønn har jo ofte sammenheng med veldig krevende jobb med mye ansvar, alltid telefonen på, sjekke pc døgnet rundt, stress +++ Min tjener rundt en million, i det offentlige med behagelige arbeidstider. Har flere ganger blitt tilbudt jobber med dobbel lønn i det private, men har takket nei fordi det er mer verdt for oss at han har slack til å følge unger til tannlegen og foreldrekonserter og at vi har fri på kveldene begge to. Høres ut som mannen din er dama i forholdet. Offentlig ansatt og følger unger til tannlegen, for en beta 😂 Anonymkode: 83956...3db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #20 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): For å få den livsstilen som du/dere ideelt sett prøver å oppnå som et par, etter hvert. Er det også ønskelig at han tjener mer enn deg i utgangspunktet? Anonymkode: 0863d...2d0 Jeg ønsker aller mest at han har en jobb han trives i og at han gleder seg til jobb hver dag ❤️ Heldigvis har han det. Så da spiller det ingen rolle om han tjener 400.000 eller 4 millioner. Vi har til tak over hodet, mat på bordet, klær og andre ting man må ha i livet. Anonymkode: 057e0...339 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå